four

4.9K 276 116
                                    

Eve geldiğimden beri yarım saattir tavanla bakışıyordum,patlamak üzereydim ve üstümde nereden geldiğini bilmediğim heyecanla karışık bir utanma duygusu vardı. Kim dibime bu kadar çok girse heyecanlanırdım,tek açıklaması buydu.

Canımın sıkkınlığının giderek artmasıyla kafamı dağıtmak için telefonumu elime aldım,açtığım gibi Jennie'den 3 cevapsız arama ile karşılaştım. Jungkook falan derken Jennie ile evimin yakınlarındaki kafede buluşacağımızı tamamen unutmuştum. Kim bilir ne kadar sinirlidir şimdi çünkü buluşma saatimizden tam tamına 30 dakika geçmişti. Geleceğimi haber vermek için hemen Jennie'yi aradım.

"Kızım,neredesin sen? Burada oturmaktan götüm uyuştu. Hele bir gel de bak seni nasıl haşlayacağım." Yüksek çıkan sesi yüzümü buruşturmuştu ve o sırada telefonu kulağımda tutmaya çalışarak dolabımın önüme geçip son hız giyinmeye çalıştım ama sadece çalıştım. Telefonu kulağımla omzum arasında tutmak zordu.

"Neden geç kaldığımı öğrenince bu kadar sinirlenebilecek misin acaba." Söylenerek pantolonumı geçirdiğimde tamamen hazırdım. Sadece kıyafetlerimi değiştirmem yetmişti.

"Bekliyorum Chaeyoung eğer biraz daha bekletirsen seninle tüm iletişimimi koparırım." Şaka yaptığını biliyordum bu yüzden gülmekle yetindim.

"Hazırlandım çıkıyorum hemen." Telefonu kapatıp bir şey unutmadığıma emin olduktan sonra evden çıkıp Jennie ile buluşucağımız kafeye vardım. Jennie ile buraya ders çalışmak için sık sık gelirdik ve evimin yakınında olduğu için gelmem zor olmuyordu. Oldukça şirin bir yerdi.

İçeride göz gezdirdiğimde telefonuyla ilgilinen Jennie'yi gördüğümde yanına adımladım ve oturdum. Yanına geldiğimde elindeki telefonu bıraktı ve bana imayla bakmaya başladı.

"Trip atacaksan,hiç atma. Gecikmemin geçerli sebepleri var." Jennie'nin tribiyle hiç uğraşamazdım çünkü trip attı mı sonuna kadar süründürürdü insanı.

Garson yanımıza geldiğinde çay ce cheesecake sipariş etmiştim,Jennie de benimle aynısını sipariş etti. "Anlatacaksan anlat bakalım,bu önemli işin neymiş?" Bunu derken kollarını önünde birleştirmişti.

"Sana bahsettiğim üst komşu mevzusu vardı ya hani," Onaylarcasına kafasını salladı. "Ha şu Jungkook mu ne." Bu durumdan okulda Jennie'ye de bahsetmiştim ve bu konu hakkında ne kadar sinirlendiğimiz bizzat kendisi şahit olmuştu. "Bugün gidip kapısını çaldım,konuştum onla bu durum hakkınsa," Dedim. "Ee ne konuştunuz."

"Dur ya,sözümü kesme." Siparişlerimiz geldiğinde pastadan bir yudum aldım ve anlatmaya devam ettim. "Dedim ki işte seslerden rahatsız oluyorum,eğer buna son vermezsen dilekçe yazarım falan dedim. O ne dedi biliyor musun? Bir dilekçeyle beni buradan gönderebileceğini mi sanıyorsun." Jennie kaşlarını çattı. "Ukalaya bak ya."

"Neyse işte,ben de uzatmanın bir faydası yok deyip kalktığım sırada bir şartım var dedi. Benim de ilgimi çekti tabi." Çayımdan bir yudum aldım ve gözümde canlanan görüntüler tekrar beni utandırıp zor bir durıma sokarken boğazımı temizledim.

"Şartı ise şu;Jungkook'un nasıl biri olduğunu biliyorsun,annesi bu durumdan çok şikayetçiymiş ve Jungkook'un artık bir ciddi ilişkisi olmasını istiyormuş. Eğer böyle devam ederse elindeki arabasını ve evini alacaklarmış. Yani bir nevi sahte sevgili olacağız gibi bir şey." Bunları söyledikten sonra nefessiz kalmıştım ve Jennie gözlerini büyülterek bana bakmıştı.

"Bu zamana kadar hep sevgilinin olmasını istemiştim ama hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim." Bu olanlar benim için de baya beklenmedik olmuştu,nefret ettiğim adamla kendimi resmen evcilik oyununda bulmuştum.

"Sadece annesine göstermelik yakın olacağız,eh birkaç hafta idare edeceğim artık. En azından gecelerim rahat geçecek." Jennie'nin imalı bakışlarını üzerimde dolaşırken tek kaşımı kaldırdım.

"Öyle olsun bakalım,göstermelik yapacağım diye ona tutulma da." Canını acıtmayacak bir şekilde koluna vurdum. Jennie'nin bu dediklerini takacak değildim. Sadece komik.

"Öyle şey olmayacak,ilk gördüğümden beri nefret ediyorum ondan." Sonlara doğru sesim kısılmıştı,olmayacaktı değil mi?

Gece yarısı bölüm atmak🤝ben Neyse  umarım beğenmişsinizdir💖💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece yarısı bölüm atmak🤝ben
Neyse umarım beğenmişsinizdir
💖💖

Lumiére, RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin