Arayı daha fazla açmadan yeni bölüm atmak istedim yorumlarınızı bekliyorum 🌷
Ayrıca hayran kurguda 2. Olmuşuz şaka gibi!! O kadar mutlu oldum ki... destekleriniz için tekrardan teşekkür ederim💗
Jungkook, üniversiteye gittiğinden beri eğlenceli bir hayata sahip olmuştu. Lisede içe kapanık, genelde tüm kızların onu reddettiği biriydi. Jungkook, lise hayatı boyunca hep yalnız kalmış ve çevresi yok denecek kadar azdı. Üniversiteye başladığında her şey değişmişti ancak. Daha olgun biri olmuş, görünüşüne dikkat eder olmuştu. Bununla beraber çevresi de değişmişti, yeni arkadaşları olmuştu. Kızlar onunla flört etmek istiyordu, okulda popüler biri haline gelmişti kısaca.
Jungkook, lisede yaşadığı yalnızlığın acısını üniversitede çıkarabilmişti. Herkesin ona hayran kalması, kızların onla flört etmek istemesi hoşuna gitmeye başlamıştı. O kadar çok hoşuna gitmişti ki bu durum, işlerin daha ciddiye binmesiyle onunla flört etmek isteyen kızlarla kısa süreli ilişkiler yaşamaya başlamıştı. Artık renkli bir hayatı vardı Jungkook'un.
Kısa süre içerisinde onlarca kızla çıkmaya başlamış, adeta kızlar ona hayrandı. Jungkook'un çok çekici olduğunu kabul etmek gerekiyordu bir yandan. Jungkook biliyordu, her gün başka kızlarla ilişkiye girmenin ne kadar yanlış olduğunu ama bundan da zevk alıyordu. Lisede onu reddeden kızlardan intikam almak istiyordu sanki.
En sonunda Jungkook'un annesi bu olayları öğrenmişti, birkaç göz tarafından. Oğlunun iyiliğini isteyen Bayan Jeon, Jungkook'un hayatının aşkını bulup onla beraber olmasını istiyordu. Jungkook'a bunu söylediğinde, Jungkook bunu hemen reddetmişti. Her gün başka bir kızla olmaya alışmıştı, şimdi nasıl olurdu sadece bir kıza bağlı kalabilirdi? Aklı almıyordu.
Annesi onun evini ve arabasını almakla tehdit ettiğinden Jungkook, düştüğü durumdan dolayı kendini çok kötü hissetmişti. Annesine az da olsa kızgınlık duymuş, onu böyle zor durumda bırakmasından dolayı sinirlenmişti.
En sonunda kabul ettiğinde ne yapacağını bilemiyordu Jungkook. Daha önce hiç kimseyle uzun bir ilişki denememişti, üniversitede beraber olduğu kişilerle hep kısa süreli birliktelikler kurmuştu. Belki de bu işlere ara vermesi gerekiyordu. Ona gelen çıkma tekliflerini reddetmek zor olacaktı, bu renkli hayata alışmıştı Jungkook.
Bir gün evinden otururken, genelde çok sıcakladığından dolayı üstü açık bir şekilde otururdu, kapı zilinin çalmasıyla şaşkına uğramıştı. Sonra bu kısa sürmüştü. Belki de daha önce evine getirip birlikte olduğu kızlardan biriydi bu da. En sonunda kapıya ikinci kez çalınmasından sonra dayanamayıp oturduğu rahat koltuktan kalkıp kapıyı açtığında saçları beline kadar uzanan, sarı saçlı ve liseliye benzeyen bir kız karşısında bulmuştu birden.
Elinde duran kurabiye tabağı, ne için geldiği halkında soru işaretleri bırakmıştı Jungkook'un aklında.
"Merhaba Canım Komşum." Neşeli sesiyle konuşan kız, Jungkook'un iyice şaşkına dönmesini sağlamıştı. Kız fazla masum duruyordu ve Jungkook'un kız da ilgisini çeken ilk şey bu olmuştu. Belki de ona göre küçük olduğu içindi. Jungkook bu duruma gülmek istese de kendini tutmuştu. Kız fazla tatlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lumiére, Rosékook
Fiksi PenggemarPark Chaeyoung, üst komşusundan gelen seslerden nefret ediyordu...