SELAMLARRR VE ŞİMDİDEN İYİ OKUMALAR💖💖.......
Yorganımın altına girmiş bugünün üçüncü korku filmini izliyordum. Yorganın altındayken ortam yeterince karanlık oluyordu ve benim korku filmi açmam herkese korkutucu gelebilirdi. Benim de korkmadığım söylenemezdi ama fazladan gerilim duygusunu yaşamayı seviyordum. En azından sıkıcı aşk ve dram filmleri izlemekten iyidir.
Yorganın altında parlayan telefonum ani bir şekilde ortamı aydınlatıp filmin en heyecanlı yerine denk geldiğinde korkuyla sıçradım. Kafamı yorganımın altından çıkarıp dizüstü bilgisayarımı dizlerime koydum.
Yorganın altında kalkınca saçım başım dağılmıştı, rastgele bir şekilde düzelttim ve daha fazla bekletmeden aramayı cevapladım. Telefonu açtığım gibi Jennie heyecanla konuşmaya başlamıştı. "Naber??" Biraz düşünüp cevapladım. "Eh, iyi diyelim iyi olsun. Sen?"
"Sen beni boşver de, bugünün özel bir gün olduğunu unutmadın herhalde canım arkadaşım?" Doğum günlerimi unutmak gibi bir özelliğim yoktu, başımı salladım. "Unutmadım tabi ki doğum günüm sonuçta."
Ters bir cevap verdim bacaklarımı yatağımdan sarkıtırken, bu kadar tembellik yeterdi. "Güzel, bir planın var mı?" Sorusuna üzülerek cevap vermiştim. "Planım yok maalesef." Jennie çığlık atar gibi olduğunda adımlarımı banyoya yönlendirdim ve telefonu hoparlöre aldım.
"Bu süper bir haber! Çünkü ben senin yerine planı çoktan yaptım. Sadece senin buraya gelmen yeterli olacak." Doğum günlerimi benden daha çok önem veren bir arkadaşım vardı. Bu yönden şanslı mıydım? Bilemiyorum.
"Ne planı? Ayrıca evden falan çıkamam ben." Sabahtan beri taramadığım saçlarım iyice karışmıştı ve tarağı alıp zorlanarakta olsa saçımı düzeltmeye çalıştım.
"O nedenmiş?" Aklıma gelenlerle gözümü kırpıştırdım aynada kendi bedenime bakarken. "Annemle kavga ettim, annemin siniri bu kadar fazlayken odamdan çıkamadım bile." Derin bir iç çektim, saçlarım sonunda düzene girdiğinde sıkı bir at kuyruğu yaptım. İnsana benzemiş oldum böylece.
Evet, dün annem beni Jungkook'un arabasından inerken görmüş ve normal olarak beni sorguya çekmişti. Elin adamları ile görüşüyormuşum, uzak durmalıymışım söylediğine göre.
Nerede kaldığımı sorduğunda ben aptal gibi doğru düzgün bir yalan söyleyememiştim, Sooyoung ile kafeye gittiğimi ve Jungkook ile karşılaştıktan sonra komşusu olarak birlikte eve gittiğimizi söylemiştim. Tabi, annem aramızda bir şeyler olduğunu ısrarla söylemeye devam etti.
Ben de sinirle odama gitmiştim ve bir daha da buradan çıkamamıştım. Bugün itibariyle on sekiz yaşıma girmiştim ve kendimi düşünebilecek yaştaydım ama annem fazla üstüme gittiği için çok sıkılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lumiére, Rosékook
ФанфикPark Chaeyoung, üst komşusundan gelen seslerden nefret ediyordu...