9

395 18 2
                                    

Medya:Kiyafetler

Tamamlanmis.Şu an öyle hissediyordum.Diğer yarım.bulmuş gibi.Kalbimin içi dolmuş gibi.Mutlu.Huzurlu.Güvenli.Ayriliyoruz yavasca.Ama istemiyorum.

"Ben gidicem Beren" diye fisildadi.Gozlerim dokmaya baslamisti.

"N-nereye ?"

"İsvicre'ye "

"Neden gidiyorsun ? Beni niye birakiyosun?"

"Plan belliydi zaten sadece erkene alindi."

"Gitme.Ben seni bulmusken kaybedemem."

"Zorundayim Beren kacmak zorundayim."

"Kimden kaciyorsun?"

"Sana simdi anlatamam ama geldigimde her seyi ogreneceksin  Beren.Ben bu aksam gidicem.Beni sevmekten vazgecme." derken beni optu.Ve arkasini donup gitti.Benimle oyun mu oynuyordu  amaci neydi?Her seferinde birakacakmiydi beni?

Kafami kurcalayan sorunlardan kurtaran yanima gelmis olan arkadaslarimdi.

"Lan he de gidelim gebertelim su cocugu." derken guven verircesine elini omzuma koyup sıkmisti Tolga.

"Bu cocuk senden ne istiyo?Her seferinde degisik bir olay."

"Aglamasana." bunu Kaya demisti.Endiseli gozukuyordu.Ama sorun o degildi.Ben ne zamandan beri agliyordum.Aglamadigini fark edemeyen bir insandan cok sey beklenmemeli.

"Gidelim mi?"diye sordum.Kafalarini salladilar.

"Nereye gidiyoruz?"

"Uzun zaman oldu gitmeyeli.Bara gidelim."diye onerdim.

"Okul formasiyla mi Beren?Su gerizekali kafana fln mi vurdu demin?"dedi mantikli arkadasim Gizem.

"Saat 7 de herkes hazir olsun o zaman.Kaya sen de gel planin yoksa."dedim.

"Hayir yok gelirim.Telefon numarani verde haberlesebilelim."dedi.Gizem ve ben kaslarimizi kaldirmis Kaya'ya bakiyorduk.Diger saf arkadaslarim henuz anlayamamislardi.Gizemin numarasi Kaya'da vardi.Gizem'e degilde bana ulasmasi sacma kaciyordu.Gizem de boyle dusunuyordu.

"Lazim olur falan diye dedim.Ne o bakislar oyle.Abartmayin bayanlar."dedi.Uzatmak istemiyordum numarami soyledim.

"Hadi gidelim.Ceyda arabayla mi geldin?"dedim.

"Hayir.Ece ve Emir ile gidicem.Ece ile kuafore ugrayacagiz."

"Tamam o zaman Tolg bizi biraksana."

"Ben bizim siteye gitmiyorum ki."dedi Tolga.

"Ben birakirim."dedi Kaya.O sirada Gizem ve Enes konusuyorlardi.Enes bize dondu ve

"Gizem ile halletmemiz gereken bi is var siz gidin saat yedide gorusuruz."dedi ve gittiler.Tolga coktan kaybolmustu.Ece Emir ve Ceyda'da benimle vedalasiyorlardi.Onlarda gidince Kaya ile yalniz kalmistik.

"Gidelim hadi."diyerek omuzumu durttu.Kafami sallayim Kaya'nin arabasina dogru yurudum.On koktuga gecip oturdum.Rahat davtaniyordum.Kendi kendime oyle bir karar almistim.Kim ne derse desin umurumda olmiyicakti.Karar bu.Nokta.

Kaya arabayi calistirdi ve evi tarif ettim.15 Dakikalik yolu yarim saatte gitmistik cunku Kaya yolu kaybetmisti.Aksi gibi bende girdigimiz yolu ilk kez goruyordum.Harika butikler vardi.Aklima not ettim.En sonunda navigasyonu calistirdik ve evimi bulabildik.Kaya'ya tesekkur ettim.Aksam gorusuruz diyip gitti.

Kendimi nihayet odama attigimda saat 5 oluyordu.Annemin konuklari vardi ve bir cok soru ile sersemlettiler.Ac karnimi bir kac parca sey ile doldururken cok mutlu oldugum icin ses cikaramadim.En sonunda yukari cikacak cesareti kendimde bulunca tum"aaa otur tatlim konusuyorduk."israrlarini savusturarak misafir odasini terk ettim.

BEYİNSİZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin