18

214 15 4
                                    

MEDYA:ECE VE CEYDA'NİN İNSTAGRAMA KOYDUGU FOTOGRAF

Yunanistan'da gecirdigimiz 10 gun oldukca eglenceli gecti.O kadar ki tum sorunlari bana unutturdu.Her gun farkli koylari gezdik.İki defa tekne turuna ciktik.Yunan Adalari'nin en buyuk aqua parkinda kos koca bir gun gecirdik.Kol ve bacaklarim ne zaman oldugunu anlamadigim ciziklerle dolu.Hepimizin oyle.8kisi ayni anda bir kaydiraktan kayinca boyle oluyormus demek ki.Annemler aradi bir de "Nasilsin napiyorsun?"diye.Arda olayini sansurleyerek hepimizin rahatlamaya ihtiyaci oldugunu ve bu yuzden Yunan Adalarina geldigimizi anlattim.Dondugumuzde hepimizin ailesi geleceklermis.Ozlemistim zaten kabul ettim.

Nisa ile konustum dun gece

"Nasilsin?"

"İyiyim Beren'cim sen?"

"Bende iyiyim.Nasil gidiyor?Artik Turkiye'ye donuyoruz."

"İyi gidiyor.Arda okulu birakti.Senin baska bir okula gectigini soyledim arastirmadan bende okulu birakicam o halde beni istemedigini kabul etmem gerek.dedi.Su anda yurt disinda ama ben hala İzmir'deyim.Bir gun gorusmek isterim."

"Olur tabi."

"Simdi kapatmaliyim gorusuruz."

"Gorusuruz."

Boylece donus biletlerimiz alindi ve su an okula gitmek icin hazirlaniyorum.Buz mavisi kotumun uzerine beyaz sporcu atletimi giydim onun uzerine acik mavi,sari,pembe tonlarinin en tatlisini barindiran gomlegimi giydim(Yazar'dan not:Gizem kanka Bursa'ya giderkenki kiyaferini cok begenmistim burdada kullanayim dedim shsjs)Saclarimi duzlestirip birazsagdan ayirdim ve oylece biraktim.Parlatici ve eyeliner kullandim.Her zaman giydigim acik renk spor ayakkabilarimida giydim ve asagi indim.

"Gunaydin."herkes farkli zamanlarda gunaydin diye mirildandi.Sofranin hazirlanmasina yardim ettim.Ceyda da gelince kahvaltimizi yapmaya basladik.

"Cok keyifli bir sohbetiniz var doyum olmuyor."dedi Emir.

"Ya oyledir bizim sohbetimiz.Diyene bak esnemek icin agzini acmiyosun sen be."diyen Ece'yi ciddiye alan emir

"Hee aciyorum bi kere agiz acilmadan esneyemez insan cahil."dedi.Ben

"Vaay Emir bu yasta bu zeka filozof falan ol sen surunuyon bizle bosu bosuna oxford harvard fln lazim sana."

"Tesekkurler guzel kardesim."

"O degilde.Arda olayi yuzunden Beren'in dogum gunu kaynadi ya beraber biseyler yapalimda kutlamis olalim."

"Olur napalim?"

"Arkadaslar bence hic gerek yok sonucta gecti gitti hem sinavlar fln zahmet etmeyin."dedim ama beni dinlemelerine ragmen duymamis gibi davrandilar.

"Bu gun dersleriniz kacta bitiyo?"dedi Ece

Gizem Enes Tolga ve Kaya:

"3'te"dediler. Ben Ceyda Ece Emir ise

"2.30'da"cevabini verdik.Bunun uzerine Kaya

"Tamam o zaman hazirlanmak icinde vakit var madem bu aksam Siyah'ta takilalim." Siyah dedigi yer genelde sadece Tolga Kaya Enes ve Emirin gidip biz kizlarin sadece 4-5 defa goturuldugu bir bar.Bizimkiler sanirim bu barda oldukca taninmislar.Nasil oldugunu bilmiyorum.Herhalde para sayesindedir.Baslarda okudugumuz kitaplardan filmlerden dolayi aklimiza her kizla yattiklari gelmedi degil ama daha sonra degisik gizli arastirmalar sayesinde bunun olmadigini anladik.

"Tamam bize uyar."dedi herkes.Ben ozel bir sey istemiyordum.Evde bir yas pasta ile kutlamak bile beni mutlu ederdi.Yillarca hep ultra mukemmel harika muthis dogum gunu partilerim olmustu zaten.

Hepimiz kahvaltimizi yaptiktan sonra once odalarimiza cikip cantalarimizi aldik.Sonrada arabalara dolustuk ve okula dogru yola ciktik.Tolga ve Ceyda yanlarina Ece ile Emiri aldigi icin bizde Gizem ve Enes'in arabasina bindik.

Okula gelmeden once yolumuzun uzerinde artik fazla kullanilmayan ama profosyonel fotograf cekimleri icin ziyaret edilen bir tren yolu var.Tolga oraya dogru sapinca bizde pesinden gittik.Ceyda ve Ece korkuluklarin yanina gecerken Emir'de Ece'nin fotograf makinasini acti ve onlari cekti.Fotograf hafiza kartindan telefona atildi ve telefondanda instagrama kotuldu.Cok hos cikmislardi.

Yolumuza devam ettik.Okulda 6 saatlik biktirici derslerden sonra kizlarla alisverise gitmeye karar verdik.Bizi Avm'ye biraktilar ve gittiler.

KAYA'DAN---

"Abi ben nasil teklif edicem ya."

"Kanka onunde diz cok ac kutuyu sorunu sor bu kadar."

"Hayir derse."

"Mal mal konusma be Kaya."

"Tamam susutum da degisik bir sey olsun istiyorum."

"Bence cok degisik bir sey yapma.Bu aksam barda sarki soylicem Beren'e demedin mi ?Dedin tamam iste bitince cagir Beren'i yanina tut ellerini onu ne kadar sevdigini anlat anlat anlat sonra egil onunde cikar yuzugu ve "Simdi sana soruyorum.Omrum boyunca sevgimi sana adamama izin verir misin ? Benimle evlenir misin?"de tamaaaam."Enes'in soylediklerini kafamda tarttim ve

"Aynen kanka com haklisin simdi gidelimde bari ayarlayalim."

"Ben kizlarla konusup haber verdim.Ona gore en guzel elbiseyi Berene alacaklar."

"Tamam bakalim.Bu aksam o teklif edilecek baska yolu yok."

Evet bu aksam bu teklif edilecek.nokta.

BEYİNSİZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin