MEDYA:BEREN'İN MEZUNİYET ELBİSESİ
3 sene sonra--
Gunler ayni hizda akip gitti ve iste son senemizin yariyil tatilindeyiz.Okulun yariyil tatili balo ile birlesti ve bizim Kaya ile dugunumuzde yaza kaldi.İzmir'de cok genis bir cevreye sahip olduk ve mezun olduktan sonrada Kaya ile İzmir'de yasamaya karar verdik.Simdi mezuniyet balosu icin kiyafet bakiyoruz.Sevgililerimizle!
Yok elbise kisa olmasin yok dekoltesi olmasin yok soyle olsun yok orasi acilmasin yol burasi kapanmasin...
2saattir hic bir kiyafetimi begenmiyor mutlaka bir kusur buluyo.Cinnet geciricem.
Yeni bir elbise ile tekrar kabinden ciktigimda once bir suzdu ve
"Sence oturunca cok kisa gozukmeyecek mi ?"
"Evet canim.Haklsin haytim.Cok dogru sevgilim.Carsafla gideyim askim.Dogru soyluyosun."diyerek kabine geri dondum.Elbiseyi cikartirken
"Askim sunu dener misin?"diyip iceri bir elbise uzatti Kaya.Elbise cok guzeldi.Kabarik siyah bir etegi vardi ve ustude gri taslarla susluydu.Elbiseyi uzerime gecirip kabinden ciktim.
"İste aradigin elbise Beren.Bulmusken alalim."Bak bak bak aradigim elbise buymus.Ben neden farkinda degilsem.
"Evet begendim alalim."dedim.Kabine donerken.Kendi kiyafetlerimi giydim ve elbiseyi satin aldik.Ayakkabi almadim.Zaten uygun ayakkabim vardi.
Kaya ile beraber eve donduk.Henuz kimse yoktu.Yani evin en sevdigimiz zamaniydi.Sessiz.Sakin ve sanki bizim yalnizca ikimizin yasadigi bir ev gibi.Genelde boyle zamanlarda evde kalirdik.
"Bak yine ev bos.Kendi evimizde yasamak icin alistirma yapabiliriz."deyip benim her zaman soyledigim cumleyi taklit etti Kaya.Ona bakip gulumsedim.
"Ac misin?"
"Biraz sen?"
"Kurt gibi."
"Beni ye."
"Komiksin sevgilim hadi gel bana yardim et yemek yapalim."
"Ya disaridan soylesek?"diye sizlandi Kaya.
"Para siciyoruz zaten biz ev olarak.Her aksam disaridan yiyoruz hadi uzatma gel yemek yapicaz."diyerek son noktayi koydum.
Mutfaga gecip gerekli malzemeleri cikardim.Malzemelerimiz kofte yapmaya yetiyordu.Kaya kendini daha cok adapte etmek amacli kollarini sivadiginda salata malzemelerini alip salataya baslamasini soyledim.İkiletmeden dedigimi yapti.
Canim ya...
Bende kiymayi isinmasi icin cikarttim.Baharatlari ve firini hazirladim.Bir kac dakika sonra isinan kiymaya baharatlari katip yogurdum.
"Hamarat sevgilim benim."dedi baba bakip gulumseyen Kaya.
"Marifetli askim."diyerek ona opucuk yolladim.
"Bizden harika bir kari-koca olacak biliyorsun dimi?"
"Hayir.Bilmiyorum.Bundan eminim."dedim.
Bizi kendi evimizde dusunebiliyordum...Cok harika ve ornek bir cift olacaktik.Bundan adimin Beren oldugu kadar emindim.
"seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum." bu tatli dakikalardan sonra yemegi yapmaya devam ettik.
Digerleri geldiklerinde yemek pismek uzereydi.Sofra hazirdi.Tek eksik koftelerdi.Onlarinda pismesine 13 dakika vardi.Ben bu surede annemin eski bir arkadasinin annesinden yaklasik 12 yaslarinda ogrenip canim her kek cektiginde kendi basima yapabildigim bir kek tarfini uyguladim.Kolay bir kekti.Yapmasi ve pismesi 30 dakika suruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYİNSİZ.
Romanzi rosa / ChickLitBazen kaybederiz... Kaybettiklerimiz ile güçleniriz... Ve yeniden doğarız... Kaya ile mutlu olabilirler...Tabii Arda peşlerini bırakırsa.