MEDYA:BEREN'İN ELBİSESİ
Avm'ye girince ben ve Ceyda ilk once kiyafetlere dalarlen Gizem ile Ece ayakkabilara yoneldi.Girdigimiz bir magzada cok hos kiyafetler vardi.Ceyda ikide bir sen elbise giy bence diyordu.Bunu biraz once Gizem'de demisti.Ve Ece'de oyle.O halde bende elbise alirsim.Ceyda kendisi icin elbise bakmaya baslamisken bende basladi..Boyumdan cok daha yuksekte olan elbiselere kafami kaldirip bakiyordum ama begenememisti.Ceyda'yi buldugumda onunda elinin bos oldugunu fark ettim.Beraber baska bir magzaya gectik.Buradada 15 dakikamiz gecti ama guzel bir sey bulamadik.Yine gezinirken bir magzanin vitrininde gordugum o parlak koyu pudra renkteki straplez mini elbise cok hosuma gitmisti.Ceydayida yanimda surukleyerek magzaya daldim.Ceyda kendisi icin bir seyler bakarlen elbiseyi denedim cok hos durdu.Elbise icin uygun gordugu siyah ayakkabilari ve cantayi getiren calisanin elindekileride begendigim icin almaya karar verdim.
Hepsini odeyip Ceyda'nin denedigi kiyafete bakmaya gittim.Kabinden cikip etrafinda bir tur dondu.
"Vaaay."diye bir hayranlik miriltisi cikti agzimdan.Ceyda'nin denedigi elbise siyah ve full danteldi.Sirt ve gogus dekoltesi abartili degildi tam bir kizin isteyecegi turdendi.Altina giydigi kirmizi ayakkabilar cok yakismisti.
"Bence bunu al."
"Bencede."dedi ve kabine dondu.Kiyafetine uygun bir canta begendikten sonra aldiklarink odedi.Saat 6 olmustu sac ve makyaj icin vakit vardi ama kisitliydi.Ceyda Gizem'i aradi
"Neredesiniz?"
"3. Katta Bershka'dayiz."
"Tamam geliyoruz."
3. Kata ciktik.Gizem kiyafet bakiyordu ama Ece yoktu.
"Selam Ece nerde?"
"Kabinde."
"Sen aldin mi?"
"Evet bakin."dedi telefonundaki bir fotografi acip.Seker pembesi arkasinda bir kurdale bulunan bir etek uzerine siyah bustiyer.Altina yine seker pembesi ile siyah karisimi bantli ayakkabilar.Canta olarak sanirim ayakkabinin cantasi olan bir cantayi eline almisti.Guzel gozukuyordu.
O sirada Ece bize seslendi yanina gidip baktik
Siyah bir deri sort uzerine arkasindaacaip hos bir dekolte bulunan bir bustiyer giymisti
"Bu gece siyahlarin kadini olmaya karar verdim."dedi siyah ayakkabilarini giyerken.
"Makyajimida siyah yapicam."diye ekledi.
"Bencede cok guzel olur."dedi Ceyda.Bizde ona katildigimizi belirten sesler cikardik.Ece'de kiyafetini alinca taksi ile eve donduk.
"Beyler!!Biz geldik."
"Hosgeldiniz."
"Hazirlanmak icin yukaridayiz."En buyuk oda Kaya ve benimki oldugu icin bizim odaya dolustuk.Once benim giyinip hazirlanmami istediler.Bu gun bu kizlarda bir tuhaflik seziyorum ama hadi hayirlisi.
Giyindikten sonra Ece siyah renkte ojeyi tirnaklarima surmeye basladi.Ceyda o sirada sacimi masa ile dalgalandiriyordu.Ece'nin isi bitince giyinmeye gitti ve Gizem gelip makyajimi yapmaya basladi.Acik renk kullaniyordu.Ama eyeliner'i siyah cekti.Ceydada sacima dondurucu sprey sikti.Ve ben hazirdim.Ojeler kurudugu icin bende Ece'nin sacina yardim ettim.Makyajini kemdisi yapti.Ben hazirlanirken ojelerini surmustu zaten.Sacini simsiki bir sekilde at kuyrugu yaptim.Makyajinida siyah yapti ve onunda isi bitti.Gizem giyinirken sira Ceyda'daydi.Ben yine sacini yaptim.Duzlestirmeye basladim.Surekli kabaran saclari ile zordu ama sonunda dumduz olmustu.Tum saci sol tarafa atip tokalarla sabitledi..Ece'de makyajini yapmisti.Ceyda'da hazirdi.Sira Gizem'deydi.Kurdale seklinde yaptigim topuzu yapmami istedi.Ceyda onun makyajini yaparken bende sacini yaptim veeee...
Nihayet hazir bir sekilde asagi indik.Topuk tikirtisini duyan sevgililerimiz ayaklandi.Kaya beni gorur gormez
"Bitanem.Bu ne guzellik boyle.Benim oldugun icin ne kadar mutlu oldugumu soylemem icin mi yapiyorsun bunu?"dedi.
"Opmek isterdim ama rujumu yeni surdum canim."diyip uzaktan opucuk attim.Gulumsedi.Digerlerininde bizden farki yoktu.Kimse kimseyi opemiyordu.Yoksa makyajimiz bozulurdu..Ama iltifatlar asla degismiyordu.Evden ciktik.Herkes kendi arabasiyla gitmeye karar verdi.
15-20 dakika sonra bara girmistik.Bir sure oylesine takildik.Pasta geldi.Pastayida yedik.Artik kalkariz diye dusunuyordum ki Kaya yanimda degildi.Nerede diye bakinirken Bir kolumu Ceyda bir kolumu Gizem durttu.Sahneye baktim Kaya oradaydi.Hep beraber sahneye dogru gittik.Kaya konusmaya basladi:
"Bu gun buraya benim yasama sebebim olan kisinin dogum gununu kutlamaya geldik.Evet ona farkli bir hediye daha vericem ama oncelikle bir hediye daha birakmak istiyorum.Dogum gunun kutlu olsun prenses.Bu sarki sana."dedi ve soylemeye basladi:
"Bak ne başı var ne sonu belli değil,
Yağmur bereketi çökmüş aşkın üstüne.
Tenim deli olmuş tenin tiryakisi,
Kıramam zincirleri çıkamam bu aşk kafesi.
Bir sonu olmalı her yıldız bir gün söner
Bir sonu olmalı tükenir her özlem.
Sen erimeyen kar tanesi,
Sen çiçeklerin prensesi,
Sen vazgeçtikte büyüyen,
Aşksın aşksın sen. "
Kaya sarkiyi bitirince oldukca duygulanmistim.Neredeyse aglayacaktim.Alkislar biterken.
"Hey sakin agliyayim deme gel buraya."deyip elini uzatti Kaya elini tutarak sahneye ciktim.Sahnenin tam ortasinda elimi tuttu ve tam gozlerimin icine bkarak konusmaya basladi:
"Sen bu dunyada beni en kotu animda dahi mutlu edebilen tek kisin.Benim icin oldukca degerlisin.Ben simdiye kadar hep senin yaninda gercekten gulumsedim.Normalde sacmalamaya dayanamayan ben senin en cok sacmaladigin halini bile cok sevdim.Cunku senin her halin cok tatliydi ve sen kendin olarak cok muhtesemdin.Ahh cumleleri toparlayamiyorum.Demeye calistigim.Sen iyiki varsin ve seni cok seviyorum simdi sana bir sey sormam gerekli."dedi cebinden bir kutu cikardi ve onumde diz coktu.
"Olunceye kadar her halinle benim olmak ister misin?Beraber yaslanalim torunlarimiza bu gunu anlatalim ister misin?Benimle evlenir misin Beren?"diye sordu.Bu sorunun cevabini beni ilk optugu gun kararlastirmistim zaten.
"Evet olurum.Olurum!Evet!evet!eveet!!!"diye bagirdim beni kucagina alip dondururken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYİNSİZ.
ChickLitBazen kaybederiz... Kaybettiklerimiz ile güçleniriz... Ve yeniden doğarız... Kaya ile mutlu olabilirler...Tabii Arda peşlerini bırakırsa.