13

246 18 2
                                    

KAYA'DAN

Butun guzelligiyle karsimda duruyordu.Dokunmaya kiyamadigim mutluluk sebebim.Yarin onun dogum gunuydu ve bir seyler yapmaliydim.Beren'i mutlu etmesi hemde sasirtmasini istiyordum.Henuz ne yapacagima karar verememistim.Ama bu gun vermeliydim.Dusuncelerim Beren'in kipirdanmasiyla bolundu.

"Gunaydin" dedi o cok sevdigim uykulu sesiyle.

"Sanada gunaydin prenses."

Bir kac defa gerindi esnedi ve ayaga kalkti.Bu gun isletme dersimiz ortakti.2 kredilikti.Banyoya girdiginde bende giyindim ve asagi indim.Ceyda ve Enes uyanmisti.Kahvalti hazirliyorlardi.Bende az bucuk yardim ettim.O sirada Beren de asagi geldi.Lacivert etegi ve beyaz bol gomlegi cok seker duruyordu.Saclarini fiyonk topuz yapmis lacivert ayakkabilar giymisti.Acik renkte bir makyaj yapmis ve bir kac tane bileklik takmisti.Harikaydi.Muhtemelen her erkegin hayalini kurdugu kiz su an yalnizca benimdi.

BEREN'DEN

Asagi indigimde Kaya hayran hayran beni izliyordu.Yanina gidip ona sarildim.Acaba dogum gunumu hatirlarmiydi?Hatirlasa nasil bir supriz yapardi? Daha dogrusu supriz yaparmiydi?

"Gunaydiiiin!"diye bagirirken merdivenlerin korkuluklarindan kayarak salona girmis oradanda mutfaga seslenen Gizem'e donduk hepimiz.

Ne degisik bi kiz la bu .s.d.s

İc ses haklisin ama Gizem deyzen yörük .s.s ne diyorum ben ya.İyice bozdum kendimi ben.

Bizde Gizem'e "Gunaydin"diye mirildandik.

Bi sure kimse konusmadi digerleride gelince kahvalti yapmaya basladik.Biz boyle masaya oturunca nedense bi degisiyoruz.Sohbet girgir samata devam ediyor.Gizem Turkiye'deki ingiliççe'yi hazirliktan once ve sonra seklinde bize yorumluyordu.

"Ven ay vas cast an liidıl görl ay es may madır vat wil ay be..."diye hazirlik sonrasi ingilizceyi bize anlatirken kapi caldi.Ben gidip baktim.Kurye elindeki paketi biraz havaya kaldirarak

"Beren Yavuz bu evde mi yasiyor?"diye sordu.

"Evet benim."

"Bu paket size."diyerek paketi uzatti.Ben paketi alinca bir kac yer imzaladi ve "iyi gunler"dileyerek ayrildi.Elimdeki paketi yukari cikardim ve geri dondum.

"Kimmis?"

"Kurye"

"Ne getirmis?"

İncik boncuk jsjsjs

İc ses sus.

"Bi paket."

"Kime getirmis?"

Sana bana sjsjjs

İc sesi gommek isteyen alsin ve gomsun artik.

"Bana." bana dedigim anda Kaya'nin ilgisini uzerinde hissettim.

"Acip baksaydin ya icine kimden ne gelmis."

"Valla hayatim o kadar acim ki hala o yuzden odaya biraktigim gibi indim."diyerek agzima nutellali ekmegi tiktim.Bu halime gulerken gozleri parliyordu.

"Hmm saat kac oluyo hadi cabuk yiyin toplayalim gec kalicaz derse." dedi Ece yediklerimi hizlandirip kalktim.Herkes bitirince kizlar olarak masayi toplayip bulasiklari hallettik.O iste bittikten 15 dakika sonra hepimiz hazirdik ve cikiyorduk.Cantami telefonumu gerekli kitabimi ve cuzdanimi alip ciktim.Okula girdigimizde hava daha da sicaklasmisti.Kis aylarina yaklasiyor olmamiza ragmen her gun daha da sicak bir gun yasiyorduk.İceri girdigimizde coklukla serinledik.15 dakikamiz vardi biraz kafeteryada kalalim dedik.Kaya ile dersimiz ayniydi.İsletme.İki kredi.Bir sise su aldim ve cantama koydum.O sirada bizim gibi kalabalik bir grubun gozlerini dikmis bize bakiyor okduklarini gordum.Siyah ve bordo agirlikli giyinmislerdi hepsi.Uyumlulardi.Birde bizim gruba baktim.Cok siradandik bir farkimiz olmaliydi.Bu konu daha sonra konusulacak.Her neyse.Bize bakan grupta gozlerini bana dikmis olan sarisin kiza baktim.Cok sert bakiyordu.Ben bakinca bakislari hafiften yon degistirdi ve Kaya'da sabitlendi.

Bu hosuma gitmemisti.Tam Kaya'ya dogru yuruyordum ki kiz benden once gelmis Kaya'ya selam veriyordu.Ben yanlarina vardigimda "Ben Sevval"diyerek elini uzatiyordu ama ben eline bir tokat atarak

"Sen hayirdir canisi?"diye sordum dik dik bakarken ve Kaya'yi arkama aldim.Yakindan inceleyonce kizin cok sert oldugunu fark ettim.Yirtik gri kotu ve siyah bluzu zincirlerle susluyu full siyah makyaj ve siyah aksesuarlariysa cabasi.

Bskalarina korkutucu gorunebilir belki ama kimse benim sevgilime yavsayamaz.

"Sana noluyo?"

"Sevgilisiyim beni cok yakindan ilgilendiriyo durumda."

"Kendi iradesiyle yasayan biri o seni hic ilgilendirmez."

"Tabiikide ilgilendirir o benim gelecekte evlenecegim adam belkide."

"Belkide benim evlenecegim adamdir yada surdaki kizin yada surdaki."bunlari soylerken oylesine kizlari isaret ediyordu.

"Ne sacmaliyorsun sen!Bizi rahat birakip burayi terket."dedim.

"Beni gulduruyorsun cici kiz."derken etegimi yanlara dogru actirip birakti. sacimdaki fiyonga dokunurken elini ittirdim.

"Siktir git surdan ya."kahkaha atti.

"Tamam simdi gidicem evet zaten isim.var ama ben hep burlarda olucam.Bu arada ben Eslem."diyip gitti.Kİmdi bu kiz ya amaci neydi simdi?

Kaya sordu

"Taniyan var mi?"kimse tanimadigini belli edince saskin saskin onumuze donduk ve derse girmek icin siniflara girdik.

15 dakika icerisinde hoca derse girdi.

Bu hoca oldukca tanidikti.

Hala icimde kipirti olusmasini saglayan yakisikliliktaki yillar once beni birakip giden kisi karsimdaydi...

BEYİNSİZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin