"Hmm evet hadi gitsene sen."dedim.İgrendigini belli eden bir bakis ile yanimizdan ayrildi.Sonunda.
"Su kizda her bos zamaninda yanimiza geliyo."dedi Ece
"Ben yokkende rahatsiz ettimi?"
"Biz genelde okula gelmedik.Kaya hic gelmedi hatta.Bize Kaya'yi sorup durdu.Bi dafada disarida karsilasmislar."
"Aman bosverin ya hadi eglenmemize bakalim."dedi Gizem ve Enes'in elini tutarak dans pistine surukledi.Bizde onlarin arkasindan gittik.
Hepimiz manyak gibi dans ediyorduk.1 saate yakin dans edip nefessiz kalmaya basladigimizda yerimize donduk.Bir seyler icmek isteyenler bar kismina yoneldi.Bende onlar arasindaydim.
"Bi Amaranth lutfen."dedim.Barmen icecegimi hazirlarken Kaya kaslarini catarak
"Alkol almani istemiyordum."
"Hadi ama.Bu gecelik bir sey olmayacagini dusunuyodum.Birazcik viskiden bisey olmaz."
"Pekala ama lutfen fazla kacirma."
"Tamam sadece bir cok tane."dedigimde gozlerinj devirip kendi icecegini soyledi.
Barmen icecegimi hazirlamis bana uzatiyordu.
"Buyrun guzel bayan."
"Tesekkurler."diyip kalkacakken
"Lutfen baska bir sey istediginizde bana gelin.Sizi gormek gozlerim acisindan oldukca buyuk bir zevk."
"Laflarina hakim ol.Yoksa hepsi hassas yerlerine girer yavsak cocuk."diyip bizimiilerin yanina dondum.
"Barmen bisey mi dedi hayirdir ?"
"Nerden cikti?"
"Sinirlenip biseyler dedin Beren.Seni taniyoruz."
"Hayir bir sey yok.Takimim hakkinda kotu biseyler dedi yalnizca o kadar."diye bir seyler salladim.Donus yolunda arabayi kullanacak olanlar 2den fazla icki icmezken biz yani arka ve yan koltugu kullanacak olanlar isi abartmistik.
6.Belmont'umu almak icin bara yonelmisken Kaya kolumdan cekip geri yerime oturttu beni.
"İcmek istiyorduuuum!"diye isyan ettim.
"Ama ben icmeni istemiyoruuuum!"diye beni taklit etti.
"Ama-"
"Hayir.Baska icmek yok."bunlarin uzerine soz soylesemde her turlu engelleyecegini bildigim icin susup onume dondum.Bir sure sonra yine dans ettik.Mallastik ve bol bol sacmaladik.1 saat sonrada eve donmek icin kalktik.Enes hic icmemisti Kaya ise sadece 1 bardan cin tonik icmisti.5 sise biradan sonra bile kafasi yerinde oldugu icin Kaya acisindan bir sorun yoktu.Enes'te icmedigine gore guvenle evimize donebilecektik.Kaya ve Enes biz kafasizlari-yani sarhoslari- arabalara tiktiktan sonra surucu koltuguna yerlestiler.Enes onden gidiyordu.Ben yolda onumuzdeki aracin icinde Ece ve Emirin acaip dansini izlerken 4 yol agzina gelmistik.Yesil isik bize yanana kadar bekledi Enes.Tabi bizde arkasinda.Yesil isik yandiktan sonra gaza basti Kaya'da hareket edecekken buyuk bir carpma sesi ile oldugumuz yerde zank diye durduk.
Gizem Enes Emir ve Ece'nin oldugu arabaya lanet olasi baska bir araba carpmisti ve goruntu hic ic acici degildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYİNSİZ.
ChickLitBazen kaybederiz... Kaybettiklerimiz ile güçleniriz... Ve yeniden doğarız... Kaya ile mutlu olabilirler...Tabii Arda peşlerini bırakırsa.