Ceyda 112'yi ararken Tolga'da polise haber vermisti.Kaya'nin ne yaptigini tam anlayamamistim.Ben ise icerideki arkadaslarimin olmus olabileceklerini dusunerek oldugum yerde agliyordum.Zaten fazla duygusaldim ve au yasadigimiz psikolojime iyi gelebileceek turden bir olay degildi.
10 dakika icinde ambulans ve polis gelmisti.Mobese kayitlarinin incelenecegini ve suclunun karsi taraf olacagini bildigim icin ambulans tarafina yoneldim.Ece ve Emir arka taraftan zorla acilan sag kapidan cikmislardi.Ece baygindi.Emir ise olayin soku icindeydi.Bununla beraber Enes'te baygin ve hafif yarali bir sekilde cikartilirken Gizem'in oldugu taraftaki kapi ice gocmustu.Diger taraftan cikaramadiklari icin Gizem'in tarafindaki kapiyi acmak zorundalardi.20 dakikalik uzun cabalardan sonra Gizem'in kapisi acildi.
Gizem aractan cikarildiginda cok kotu gozukuyordu.Ambulansa yerlestirilen Gizem'in yaninda gitmeyi planliyordum ama manyak gibi agladigim icin Ceyda'nin onerisini dinledim.
"Beren bu halde onlarin isine engel olursun.Siz Kaya ile arkadan gelin canim tamam mi?Ben Gizem'in yaninda giderim."demisti Ceyda.Oda cok agliyordu ama benim kadar kendini kaybetmemisti.Ambulans harekete gecince Kaya ve bende arkasindan gittik.
GİZEM'DEN---2 SAAT ONCESİ--
Arabanin icinde muzigin sesi cok acik degildi ama hepimizin kafa 1500 oldugu icin kisik sesli muzikte manyak gibi egleniyorduk.
Kirmizida durunca muzigin sesini biraz daha acip bu eglencemize devam ettik.En sonunda yesil yandigi zaman Enes'in dikkatinin dagilmamasi icin sesi yeniden kistim.Enes gaza basarak arabayi hareket ettirdikten 2-3 saniye sonra kafami yana cevirmem ile beraber son surrat gelen kirmizi seyi ve onundeki iki fari fark etmem bir oldu.Ciglik atip tek elim ile kafami korumaya calisirken diger elim ile Enes'in elini sikica tuttum.
Daha sonra ise hissettigim buyuk aci ve bilinc kaybi vardi.
ENES'TEN AGZİNDAN--
Yaklasik 3 saattir Gizem icerideymis.Bense henuz yarim saattir bekliyordum.Kazanin hemen ardindan hastaneye getirildik.Benim cok bir seyim yoktu hatta Ece ve Emirdede yoktu yalnizca Gizem'in durumu agirdi.Ece hafuf siddetli bir sekilde kafasini carpmis Emir ise parmaklarini bir yere cok sert carptigi icin sol elinin 4 parmagini kirmiati.Benimse basimda bir dikis ve kolumda burkulma.
Hepimiz bu kadar cabuk atlatmisken neden Gizem 3 saattir oradaydi?
Onun iceride caniyla ugrastigini bilerek burada su lanet olasi 'GİRİLMEZ' yazili kapinin arkasinda olmak istemiyordum.Gizem'in yaninda olup ona destek vermek istiyordum.Onun aci cekmesini istemiyordum.
Duvar dibine cokmus basimi dizlerime yaklastirmis Gizem'in ismini mirildanip belli belirsiz aglarken doktorun ciktigini arkadaslarimin sesi ile anladim.
Yerden kalkip bende bizimkilerin yanina gittim.
"Kafasini cok sert carpmis.Buyuk bir zedelenme soz konusu.Bu zedelenme beyin kanamasina yol acabilecek turden.Elimizden geleni yaptik.Ama su anda yogun bakimda uyanmasini beklemekten baska caremiz yok."dedi doktor.
"Yanina girebilirmiyiz?"diye sordum.
"Su anda vucudu savunmasiz.Minicik bir tozdan bile bakin altini ciziyorum sadece 1 tane tozdan bile butun vucudu enfeksiyon kapabilir.Gerekli ilaclar verilmeye baslandi.3 gun boyunca yanina kimseyi alamayacagiz.3 gun sonra girebilirsin delikanli."dedi doktor ve yanimizdan ayrildi.
Eger Gizem uyanmazsa ben ne yapacaktim?
24 SAAT SONRA--
Gizem uyanmamisti.Hala ayni pozisyonda yatiyordu.Onu cogu zaman kapali olan bir camdan belli saatlerde goruyordum.Hastaneden disari bir adim dahi atmamistim.Beren'in yogun israrlarina ragmen hemde.Digerleri hemen pes etmislerdi.Bence Beren'inde oyle yapmazi gerekiyordu.
"Biz sanki cok mutluyuz Gİzem'in durumundan Enes!!Gizem senin hava almadan yasadigini bilse agzina sicardi.Hadi disari cikip hava al biraz."
"Ya uyanirsa?"
"Haber verirler."
"Tamam." en sonunda kabul edip disari ciktim yarim saat kadar dolastiktan aonra iceri girdim.
48 SAAT SONRA--
Enfeksiyon kapmamasi icin verilen ilaclar yarin bitiyordu.Hala uyanamisti.Ara sira hastanenin bahcesine cikmaktan baska bir sey yapmiyordum.Doktoru her gorusumde
"Durumda degisme var mi?"sorusunu yoneltiyordum.Doktor beni gordukce kacar oldu.
"Hayir.hayir yok.Uyanana kadar her sanuye durumu ayni kalacak."
72 SAAT SONRA--
Aksama dogru Gizem'in yanina girebilmem icin beni hazirladilar.Enfeksiyon icin tehlikeli olabilecek her seyin onlemini aldiktan sonra nihayet Gizem'in yanina girebilmistim.
Yanina gidip elini tuttum.Buz gibiydi.Ve bembeyaz.Ayni bir olunun eli gibi...
Sacma sapan dusunmeye bir son versen iyi olurdu!!O olme.isti ve olmeyecektide.O kadar.
"Ben geldim canim.Sonunda yanindayim.3gundur seni yalniz biraktigimi dusunme sakin.Kalbim her salise seninle atti.Aklim bir an olsun senden baskasina yonelmedi.Elini tutup saclarini oksayarak sana destek olamadim.beni duyamayacagibi bile bile 'yanindayim'diyemedim.Bunu kalbimle yapmaya calistim.Kim bilir belkide hissetmissindir."dedim goz yaslarimi tutamazken ve devam ettim
"Koskoca 3 gunum sensiz gecti.Gizem dayanamiyorum sensiz yasamaya.Nolursun ac artik gozlerini.Gozlerimin icine bakarak gulumse yeniden.Sinirini bozan bir sey yaptigim zaman sacini suratima savurup beni sinirlendir.Bana yine 'pisliik!!"diye bagirarak yastik firlat.Seni gidikladigimda kafama vur.Sacma sapan dans et ve sarki soyle.sen bunlari yaparken cektigim videolari silmem icin beni nefessiz kalana kadar op yine.Ben seni burada boyle gucsuz gormek istemiyorum sevgilim.Ne olursun ac artik su ne kadar bakarsam bakayim asla doyamayacagim guzel gozlerini."dedim gozyaslarimi tek elimle silerken.Sessizce oturmaya decam ederken hemsirenin sesini duydum
"Beyefendi.Artik cikmaniz gerek."
Gizem'in soguk elini dudaklarini goturdum.Ufacik.Minicik bir opucuk biraktiktan sonra oraan ciktim.
144 SAAT(6 GUN) SONRA--
"Bence bu olmali.Kesinlikle Gizem icin yapilmis."dedi Ceyda ve kizlara onu onayladilar.
"Tamam bunu aliyoruz." yuzuk paketine konulup elime ulastiginda onu Beren'e verdim.
"O eve donene kadar sende dursun."
"Ama-"
"Hayir Beren.Sende duracak."
Hic bir sey soylemedi.Hastaneye dogru yola ciktik.
Gizem'in yanina girecegim saat gelmisti.Yine ayni hazirliklardan sonra onun yanina girdim.Doktor enerjisinin %60ini topladigini ve gozlerini acma sansinin arttigini soylediginde havalara ucmustum ve sevincten ona evlenme teklifi etmeye karar vermistim.
"Merhaba uyuyan guzel.Ben geldim."dedim yine elini tutarken.
"Evet evet biraz gec kaldim ama isim var ufacik."dedim gulerek.Sanki bana cevap veriyormus gibi hisseymeye calisiyordum.
"Simdi sana bir sey demeliyim.Gizem ben seni hayatimdaki herkesten cok daha fazla sevdim.Senin mutlulugun hayatimin en guzel anlari oldu.Uzuldugun zamanlar ise en korkunc gunum.Su anda 6gundur burda ayni pozisyonda hic hareketsiz yatiyorsun ve bu benim hayatimi kabusa ceviriyor.Uyan artik.Ve Gizem seni cok seviyorum."diyip soguk dudaklarina bir opucuk konsurdum
"Simdi sana soracagim sorunun cevabini uyandiginda birde icimdeki Gizem'den degil senden duymak istiyorum.Gizem,hayatimin sonuna kadar herseyim bitanem hayatim yani esim olur musun?"sorumla beraber bas ucundaki nabzini kontrol eden alet seri calismaya basladi.Gizem'in goz kapaklari ile beraber parmaklari hareket etti ve ben kosarak hemsireyi cagirdim.Doktor da geldikten sonra beni disari cikartip ilgilenmeye basladilar.Perde kapabinca caresizce disarida bekliyordum.Digerlerinide arayip haber verdim.1 saat sonra herkes glmis ve haber bekliyordu.
Doktor nihayet odadan ciktiginda
"Gelin sizi hastamizin yeni ve normal odasina gotureyim."dedigu anda bizim grup sevincten havalara ucmustu.
Sonunda uyanmisti...Prensesim hayata,yanima geri donmustu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYİNSİZ.
ChickLitBazen kaybederiz... Kaybettiklerimiz ile güçleniriz... Ve yeniden doğarız... Kaya ile mutlu olabilirler...Tabii Arda peşlerini bırakırsa.