Okulun bahcesine girdiginde cogu kisi "kim bu?" dercesine ona bakiyodu.Gercekten kimdi bu ? Harika bir insan oldugunu kabul ediyorum.Bu her kimse gozlerimi alamadigim biriydi.Muhtesem mavi gozleri vardi ve koyu sari harika saclari.Gozleri bahceyi aradi yanina dogru gelen 3. Siniflardan daha once beraber vakit gecirdigimiz Ugur'a takildi.Ugur yanina gidince tokalastilar ve beraber okula girdiler.
"Kim simdi bu?" diye sordum.
"Onu tanimiyomusun gercekten?"
"Hayir kim oldugu hakkinda en ufak bir fikrim bile yok." bana aciklamalarini ister gibi baktim.
"Ozel Semih Albay Koleji'nin Arda adinda ki en en en en en harika ve en en en en en en populer ve en en en en en tatli ve..." derken Gizem'i susturdum.
"Tamam anladim sakin olabilirsin.Herneyse eger o kolejde okuyorsa burada ne ariyor?"
"İste bunun hakkinda.bir sey diyemiyicem cunku bende bilmiyorum." biz bunlari konusurken Enes soze karisti.
"Dostum sunlarin haline bakarmisin hepsi agizlarinin suyunu akitiyor.Bu kizlara neler oldu bence biz daha yakisikliyiz." ve kiskancligini konusturdu.Ona gozlerimizi devirirken Tolga ve Emir'de Enes'e hak veren sesler cikardilar.
Biz kizlar olarak Arda'yi konusurken zil caldi.Derse giresim yoktu.Ece'ninde oyle.Bizi idare etmelerini istedik ve ikimiz kantine indik.Ogretmenlerinde derse girmesini isaret eden ikinci zil caldiginda tostlarimizi ve sodalarimizi almis genelde grup ile oturdugumuz en genis ve rahat.masaya kurulmustuk.Ece sadece ikimiz oldugumuzdan rahat bir tavirla tostunu yemeye basladi.Sadece bizim grup oldugunda hayvanlasabilen insanliktan cikabilen ama diger insanlarin yaninda acaip "cool" takilan tumblr girl'lerdik biz.Ece ve ben de su an o rahatligi hayvanligi konustururcasina yiyorduk.Ece gercekten hos bi kizdi kumral saclari mavi gozleri ve gamzeleriyle cok sekerdi.Gizem ile birbirlerine cok benziyolar.Gizemin gozlerinin yesil olmasi onlari birbirinden ayiran tek ozellikleriydi.
"Ne dusunuyosun?" diye sordu Ece
"Hic oyle bu gunu"
"Ah evet cok tatliydi." bi an anlamadim ama sonra Arda'dan bahsettiginin farkina vardim.
"Evet iyiydi." bu kadar mi ? O kadar mukemmel birini "iyiydi" diye mi.yorumlamistim?
"Yine daldin?"
"Aklima Arda geldi de..." derken Ugur ve Arda kantine girdiler.Yanimizdan gecerlerken Arda'nin muhtesem kokusunu hissettim.Cok guzel ve erkeksi bir kokusu vardi.Ugur bizi basiyla selamladi ve gidip yiyecek bir seyler aldilar.Ugur yanimiza yaklasip:
"Bayanlar selam !! Oturabilirmiyiz?" diye sordu.Tabiikide oturabilirlerdi ne.bicim soru bu.Kafami salladim Ece de ayni sekilde.
Ece ile karsilikli oturuyorduk.Arda benim yanima ve Ugur Ece'nin yanina oturdu.Kokusunu daha yogun almaya basladim.Harika hissettiriyordu.O sirada Ugur aniden
"Hey tanistirmayi unuttum bu benim kuzenim Arda son sinifa gidiyor ve artik bizim okulda hatta muhtemelen sizin sinifta olucak." dediginde kalbim durucakti.Ugur sonrasinda Arda'ya dondu ve
"Bunlarda Beren ve Ece okulun populer grubunun en gozde kizlaridirlar." diyerek bizi tanistirdi.Arda elini once bana uzatip
"Tanistigimiza memnun oldum." dedi.Elini.sıkıp "bende oyle" dedim.Ve daha sonra Ece'ye elini uzatip"seninlede" dedi.
Tanisma faslimiz bittiginde yemeklerimize donduk.Ugur bizimde.yardimimizla okulu Arda'ya anlatiyordu.Bir sure sonra zil calinca Ugur ayaga kalkip
"Digerleri gelir biz gidelim." dedi Arda pek konusmamis onun sozune gore ayaga kalkmisti.
"Bence bir sakincasi yok oturabilirsiniz." dedim ama Ugur nazikce reddetti ve kantinden ciktilar.Henuz kantin dolmamisti bizimkileri beklerken Ece kolumu durttu.Ona dondugumde
"Digerleri gelmeden sana bir sey demem lazim." dedi.Merakla tek kasimi kaldirdim.Anlatmaya basladi.
"Emir ile aramizda degisik bir sey var sanirim yani hic birbirimizden kopamiyoruz beraber vakit geciriyoruz gidip geliyoruz beraber otruyoruz ve en azindan ben artik ona karsi farkli bir seyler hissediyorum." dedi.Emirin onu sevdigini soylesemmi diye dusunuyordum.Tam agzimi acicakken bizim grup yanimiza damladi.Eceye dogru "Daha sonra konusalim" seklinde dudaklarimi haraket ettirdim.Kafasini salladi ve yanina oturan Emir'e ictenlikle gulumsedi.Sagima oturan Tolga kalin sesi ile
"Bu aksam nerdeyiz?" diye sordu.
"Yeni bir bar acilmis Ortakoy'de oraya ugrayalim derim." dedi Ceyda.
"Bana uyar" dedim.Gizem Ece Emir ve Enes de beni tekrar ettiler.
Gidecegimiz yer kararlastirilmisti biz son derslere girmistik ve sonunda cikis saati geldiginde derin bir nefes verdim.
"Nihayet!!!" bana katildiklarini belirten degisik sesler esliginde siniftan ciktik.
Hidayet genelde ben haber vermeden cikisa almaya gelmezdi.Beni Ceyda birakirdi.Ailem her seyi karsilamasina ragmen "18 yasina girmeden ehliyet ve araba yok!" kuralini uyguluyorlardi.Ceyda'nin arabasinin on koltuguna oturdum ve bizim eve dogru yola ciktik.Ayni sitede oturuyorduk.Sessiz bir yolculuktan sonra evimin onune geldigimizde
"Saat 7 de kiyafetlerinle bizde ol" dedim kafasini salladi kapiyi kapattigimde el salladi ve iki bina otesinde durdu.Bana dogru yurudu ve elindeki cantami bana verdi.
"Her seferinde unutmak zorundamiyiz?" dedi umutsuzca.Guldum dayanamayip oda guldu.Geri dondu ve bende evime girdim.Buyuk ve guzel bir evimiz vardi kocaman bir bahcesi harika bir terasi ve her katta biri cok buyuk olmak uzere 3 tane buyuk balkonu vardi.Evin icine girince kimsenin olmadigini fark ettim.Odama ciktim ve laptopumu actim.Hizlica uzerimi degistirdim.Bol bir mavi t-shirt ile beyaz sort giydim.Laptopu elime aldim yatagima yayildigimdada kucagima koydum.Tum sosyal medyada haril haril Arda'yi ariyordum.Ugur'un face'deki arkadaslarina baktim ve en sonunda buldum.
"Arda Uygar 17 yasinda lise son sinif ogrencisi koyu Besiktas'li Black Veil Brides hayrani."
"Anne adi:Gulcan
Baba adi:Hakan"
"Ali Uygar" bu ismi taniyordum.
Nerden mi ?
Babamin benim sadece bir kac defa gordugum en yakin arkadasi ve gelecekteki ortagi oldugu icin...
3. bolumumude yazdimmm :) bu kadar cabuk olucagini bende tahmin etmiyordum.
Simdilik arkadaslarim tarafindan hikaye begenilince devamini yaziyim dedim.Hikayedeki isimlerin gercekte kimler oldugundan bahsedeyimCeyda en yakin arkadasim.
Gizem'de oyle
Ece de en yakinimdir.
Arda Ece'nin kardesi.
Emir sinif arkadasim
Tolga ve Enes i kardesim olarak gorurum
Ugur eskiden yuzme kursunda yakin arkadasimdi
Derya sinif ogretmenimiz
Hidayet matematik dersinde onumde oturan bi arkadas
Mehtap Hoca yazarlik dersi ogretmenimiz (cok severiz <3)
Hakan babamin en yakin arkadasi
Gulcan annemin en yakin arkadasi ayrica Hakan amcaminda karisi. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYİNSİZ.
Chick-LitBazen kaybederiz... Kaybettiklerimiz ile güçleniriz... Ve yeniden doğarız... Kaya ile mutlu olabilirler...Tabii Arda peşlerini bırakırsa.