Kimse hayatini kendisi secemez.Bende secemedim.Eger secebilmis olsaydim napardim bilemiyorum.Biyolojik annemin olmadigini bilme gercegi her sabah uyanisimda kalbimin tam ortasina oturuyor.Bu sabahta oyle oldu.Beni evlat edinen kisi yani annem Derya beni uyandirmak icin odama geldi.
Evet cok zenginiz aslinda kendime ozel bir hizmetcinin uyandirmasi gerekirdi ama annem "yillarca bir kizimin olmasini istemistim seninle her seyi en ince ayrintisina kadar yasamak istiyorum kizim." diyerek benimle alakali her seye ama her seye katildigi icin beni uyandirmaya gelende oydu.
"Berencim!Haydi uyan artik okul var bu gun." diyerek tatli sesiyle beni kaldirdi.Cift kisilik buyuk ve yumusak yatagimda ona dogru donerek gulumsedim.
"Gunaydin anne!" ona anne dedigim zaman yeniden yeniden yeniden mutlu oluyordu.Ve bende onu mutlu etmeyi cok seviyordum.Nitekim ben anne dedigimde yuzundeki gulumseme buyudu.
"Gunaydin.Haydi elini yuzunu yika giyinip asagi in." ayaga kalkip kapiya yoneldi.
"Peki en kisa surede geliyorum." diye arkasindan seslendim o kapiyi kapatirken.
Odamdaki banyoda elimi yuzumu yikayip dislerimi fircaladim.O sirada isinmasi icin duzlestiricimi calistirdim.Ozunde duz olan saclarim uykudan kalkinca kabarip dalgalanirdi.Dislerimide fircaladiktan sonra buyuk dolaptan okul kiyafetlerimi cikardim.Etek ve t-shirt u giydim.T-shirt un uzerine koyu bordo bir kazak giydim.Ayagima da yine kazagimla ayni tonda postallarimi gecirdim.Saclarimi duzlestirmeye basladim.Bitince bordo bir lastik ile tepede topladim.Cok hafif bir makyaj ile yuzumu renklendirdim.Giydiklerime uygun bir kac bileklik taktim.Cantami ve ince ceketimi alip asagi indim.
Babam ve annem beni bekliyorlardi.Yanlarina gidip ikisinide yanagindan operek yerime gectim.Her gun onumuze konan kahvaltiliklardan yedim.Okula gidecegim saat yaklasirken kahvaltimida bitirmistim.Anne ve babama islerinde basarilar diledim.Ayni sekilde onarda bana "iyi dersler" dilediler.Tekrar ikisinide operek yemek odasinin kapisina biraktigim ceket ve cantayi alip ciktim.Telefonumu almadigimi fark edince odama geri cikarak telefonu aldim.En sonunda evin kapisindan cikabildigimde sofor beni bekliyordu.Beni gorunce gulumseyerek kapimi acti.Ben ise tesekkurden once "Gunaydin!" diye seslendim.Ayni sekilde sofor Hidayet'te bana.Arabaya girerken tesekkur ettim kafasini sallayarak kapimi kapatti ve kendi bolumune oturdu.Araba calistiginda internet paketimi acarak whatsapp a girdim.Bizim grup erken kalkmis coktan 50 mesaji gecmislerdi.
Ben: Herkese selam!
Ceyda: Selam bebegim :)
Tolga: Selam
Gizem: Sanada selam canim :)
Ben:Okulda konusamiyomusunuz siz?
Tolga:Konusuyoruz.
Ben:Aferim simdi cikiyorum ve geldigimde fazla mesaj gormek istemiyorum.Derste bile konusuyosunuz.Helede ayni siniftayken.
Ceyda:Tamam sakin ol :D
Ben: Okulda gorusuruz.
Whatsapp grubumuzu seviyordum.Cunku yillardir beraber oldugumuz arkadaslarim vardi ki buda tum konusulanlari eglenceli kiliyordu.
Whatsapp'tan cikinca Tumblr'a goz attim.Her sitede oldugu gibi buradada populer bir isimdim.
Sweetumblrgirl insanlar ile aram iyidir.Ayrica Allah vergisi bu guzelligim sayesinde takip edilen bir isimdim.Wattpad,Twitter,Facebook,İnstagram'da 900 den fazla takipcim olurdu.İnternet paketini kapatip telefonu cantama koydum.Zaten okulun onune gelmistik.Sofor Hidayet'e iyi gunler diyerek arabadan indim.
Once bahceyi sonra ilk kati hizlica gecerek son siniflarin katina ulastim.Sinifin kapisi acikti direk iceri girdim ve genelde oturdugum kose en arka siranin bir onune oturdum.Ceyda ile oturuyordum ve o coktan gelmisti.Cam tarafindaki kumenin en onu disinda hepsi bizim tayfanindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYİNSİZ.
ChickLitBazen kaybederiz... Kaybettiklerimiz ile güçleniriz... Ve yeniden doğarız... Kaya ile mutlu olabilirler...Tabii Arda peşlerini bırakırsa.