10

259 16 0
                                    

Karanlik oda cok buyuktu.Kapiya ulasmaya calisiyor fakat yapamiyordum.Ne kadar yaklasirsam kapida benden o kadar uzaklasiyordu.En sonunda pes edip oturdum.Saattlerdir ugrasmaktan yorulmustum.Sirtimi duvara yaslayip soluklanmaya basladim.

"Beren" kimdi o? Neredeydi?

"B-burdayim"

"Nerde oldugunu gorebiliyorum guzellik." guzellik...

"Kaya?"

"Seni kurtaricam."

"Nerdeyim"

"Mutsuzluktan kurtaricam."

"Kaya!!!" cevap gelmeyince daha yuksek sesle bagirdim

"Kayaaaa!!!!!!!" hala cevap yoktu en sonunda patlarcasina ciglik attim

"KAYAAAAAAAA!!!!!!!!!!" sonra karanlik oda aydinlanmaya basladi ve dolabimi gordum.

Yalnizca ruyaymis.Yavasca dogruldum.Uzerimde hala dun geceki kiyafetlerim vardi.Sadece ayakkabilarim yoktu.Saclarim dagilmis ve kabarmisti.Makyajimin bir kismi yastiga bulasmis bir kismi yuzumde dagilmisti.

Yalpalayarak kalktim.Paytak adimlar ile banyoya yurudum.Makyajimi cikarip yuzumu yikadim.Ece ile bulusucaktik.Kahvalti yapip oylesine bir kot ve t-Shirt giyip evden ciktim.Aksamdan kalma goruntum azda olsa yok olmustu.Hidayet'e gidecegim yeri soyleyip muzik dinlemeye basladim.Sarkilar sira ile calarken.Ece'lere gelmistik.

"Ben seni ararim gidicekken."

"Peki Beren Hanim iyi eglenceler."

"Tesekkur ederim"dedim gulumseyerek.

Hidayet sokaktan ciktiginda yavasca bir taksi yanimdan gecti.Arka koltukta gozleri yari kapali kafasini cama yaslamis biri vardi ve oldukca tanidikti.O kisi...Arda...

Bana yalan soylemisti.Dun aksam gitmis olmaliydi.Titremeye basladim.Hayatimdaki ucuncu ofke nobetimi sokakta gecirmek uzereydim.

ARDA'DAN

-dun aksam-

Beren'den ayrilmistim.Bir daha kim bilir ne zaman gorurdum onu.Havaalanina gidiyordum.Ve aklimdaki tek isim Beren'di.

Havaalanina girince cok fazla kisinin olmadigini gordum.Ucagim 7.30'da kalkiyordu.O sirada bir anons duyuldu

-Sayin yolcularimiz!Uygunsuz hava sartlari nedeniyle tum ucular iptal edilmistir.Biletinizin ne zamana ertelendigini dansimadan , bilet satis noktalarindan ve internet sitemizden ogrenebiliriz.İyi aksamlar dileriz.

Buda ne demekti simdi.Danismadan biletimin yarina ertelendigini ogrendim.

BEREN'DEN

Ece kolumdan tutup beni kaldirdi.Hemen eve girdik.Sakinlesmeye calisiyordum.Ama olmuyordu.

"Ece benim gitmem lazim."

"Ne oluyor Beren hic bisey anlatmadin."

"Sonra.Gorusuruz." hemen evden cikim.Kosuyordum.Dun gittigimiz bara kadar kostum.Barin arka tarafindaki kolilerin yanina oturdum.Telefonumu cikarip bir numarayi tusladim.Caldi....Caldi...

-Vaaay Beren hanim siz beni ararmiydiniz ya?

"Ali sesini kes barin arkasindayim.Bana getir."

-Emin.misin?

"Evet jilette istiyorum."

-Peki ama geldigimde anlat.Yarim saate ordayim.

Yuzune.kapattim.İgrenc hissediyordum.Hayatimdan nefret ediyordum.Olup kurtulmak

Biyolojik anne ve babamin yanina gitmk istiyordum.Hayatimi mahvetmisti.Yarim saat sonra Ali geldi.Cebindeki hap paketini acip uc tanesini verdi.

"Hepsini ver."

"Hayir Beren.Bana soz vermistin."

"Tamam jileti ver ve git.Kimseye burda oldugumu soyleme.Parayi simdi istiyormusun?"

"Seni ararim."dedi.Jiletide verip gitti.Kava karariyordu.Haplari tek seferde ictim.Acaip rahatlamistim.Kanima karismaya baslayan madde iyi hissettririyordu.Neden 3?Biraz sonra daha cok isteyecek ve kriz gecirecektim.Belirtilee baslamisti.Damarlarimdaki kan alev alev yaniyordu.Dokundugum her sey derimi yakmaya baslamisti.Dudaklarim kurumus ve tenimde kasinirken jileti aldigim gibi bileklerime derin kesikler actim.

İste...Maddeyi unutmustum bile.Yeniden rahatlamis.Kanin her yerime bulasmasindan mutlu olmaya baslamistim.

O an aklima bir dusunce sapladi.Diger kolumda kesik yoktu.Diger kolumu dik kesmeye karar verdim.Belki olurdum.Once saatime bakmaya karar verdim.Zaman ne hizli gecmisti.Saat 10 olmustu.Telefonu birakip jileti bilegime dayadim asagi dogru uzun bir cizik atmaya hazirlanirken.

"Beren!!!!" kim bu ya ?

"Beren nerdesin !!!"ses yaklasiyordu.Panikle ayaga kalktim.

"Beren burdasin." Kaya?  kosarak geldi ve bana sarildi.

"Cok korktum beren.Sana bisey oldu sandim."Agliyordu.Biz boyle sarilmisken kosarak digerleri geldi.Kaya onlari umursamadan

"Sana bisey olursa ben yasayamam Beren yasayamam.Barda seni open bendim.Gizem'in facede arkadaslarina bakarken iki yil once seni gordum.O gun bu gundur seni takip ediyorum.Her seyinden haberdar olmaya calsiyorum.Ben iki yildir seni seviyorum." dedi ve beni optu.Bende karsilik verdim.Arda'yi aldatmis gibi hissetmiyordum.Cunku o coktan beni birakmisti.

Selaaam :) yb kisa oldu biraz ama Gİzem ile muthic bir kurgu hazirladik ve kurgu geregi bu bolum kisa olmak zorundaydi.

Bu arada 1K olmusuzzz ^^ okuyan herkese ayri ayri coook coook coook cok tesekkurler sizi seviyorummm :) Kendinize cici bakinn.

BEYİNSİZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin