Hepinizden özür diliyorum, aşşşırı geçmiş Sevgililer Gününüzü kutluyorum, bunu okuyan herkes sevgilim.
Bölüm biraz değişik, görüşlerinizi belirtirseniz mutlu olurum.
Bu aralar pek iui hissetmiyorum, bölümleri de geç yazıp geç atıyorum. Bunu yazmaya 17 Şubat günü başladım.
Sizi çok seviyorum, iyi okumalar.
Kötü kötü ona bakıyordu, Jaehyun ise sadece bana bakıyordu çünkü biliyordu kim olduğumu.
"Bir kere, onu gerçekten sevseydim böyle bir şey yapar mıydım? On yedi yaşındaydı ve o zamanlar da güzeldi, şimdi yine güzel fakat bunu kendisi de biliyor ve herkese böyle görünmeye çalışıyor. Son zamanlar aşırı sinirliydim ona, sonra bitti işte."
"Bunu bu kadar uzatmasa mıydık? Bence vur-" sözünü kesen Jimin'in dudakları olmalıydı, arkadan gelen sesler işaretiydi bunun.
Kendimce göz devirip üzerine yürüdüm biraz, geriledi. Yürüdüm, gerileri, yürüdüm, geriledi.
"Yoongi, haklıydın. Bu, bu kadar uzamamalıydı."
Arka cebimden silahımı çıkardım, nişan aldım, vurdum.
Jaehyun'un yere yığılan iğrenç bedenine bakarken stabil nefesler alıyordum, elimdeki siyahı yere attım ve eldivenlerimi çıkararak arkamdaki şoka girmiş çifte döndüm.
"Ne? Fazla mı oldu? Bence buydu hak ettiği, toksik birinden daha kurtulduk. Hadi gidelim, burayı zaten temizlerler, suç için de korkmanıza gerek yok, para her şeyi çözüyor."
Odadan çıkıp arkamdan gelmeleri ile koşmaya başladım, resepsiyona geldiğimde şoka girmiş yüz ifademi takınıp bağırdım; "Lütfen yardım edin! Üç yüz beş numaralı dairedeki arkadaşımız öldü!"
Resepsiyon boşaldığı an otelden çıkmamız bir olurken deli gibi kahkaha atıyorduk, az önce biri için birini öldürmüştüm.
Taehyung
Jaehyun otel odasında ölü bulunmuş.(Jeongguk)
Gecenin yarısı gibi bir zamanda, gelen mesajla birlikte elimdeki patlamış mısır kovasını düşürmem bir olmuştu, Jaehyun ölmüş müydü?
Jeongguk
bekle nene
jaehyun öldü mü?
rüya mı bu?
NASIL ÖĞRENDİN BUNU
Taehyung
Öldüren bensem bilirim.Bu kadarı yeterli, buluşmamız lazım.
Jeongguk
bekle ne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
for baby, taegguk.
FanfictionKim Taehyung bile bilemezdi kendi hayatını Jeon Jeongguk için değiştireceğini. -uke jeongguk, seme taehyung, mpreg. -1K : 060121