Bu aralar yazarın kafası deli gibi karışık, ne yazmam ve ne yapmam gerek bilmiyorum. Erken atabilirim, geç atabilirim bilmiyorum. Şans dileyin kendimi çözmem için :*
"Çok gençsin, boşanmıştın bir de değil mi?"
"Evet, boşandım. Bunu daha sonra dışarıda bir yerlerde konuşsak olmaz mı?"
"Olur." dedi birden, ardından bir kağıda numarasını yazıp verdi. "Beni ararsınız, çarşamba izinliyim."
"Arayacağım mutlaka, iyi bakın kendinize." dedim, ilk randevulaşmamız buydu sanırsam.
(Çarşamba, 11.00)
Sabah altıdan beri, mide bulantıları ve türlü şeylerle uğraşıyordum, bir kere uyandığımda midem bulanmasa bir taraflarıma kına yakardım herhalde.
Güne erken başlamaktan nefret ettiğim gibi üstüne üstlük aşırı tatlı -kesinlikle seksi değil- doktorumla sağlık haricinde görüşmek, kalbimi deli gibi hızlandırıyor ve bulantımı arttırıyordu.
Beş saatin sonunda artık balkonda derin nefesler alıp üstümdeki kısa şorttan içeri giren sabah soğuğundan ürpermemeye çalışıyordum, Tanrım gerçekten çok zormuş, tahmin ettiğimden bile daha fazla.
Aklıma birden Taehyung ile saat on iki gibi buluşacağımız gelmişti, hızlıca dolabıma yönelip minicik görünen karnımı göstermeyecek beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolon giydim. Gömleğin sadece ortadaki üç dört düğmesini ilikleyip siyah bir kemeri de belime sararak ucunu açıkta bıraktım, boynumu çok boş gördüğümden altın sarısı ve ucunda taşlarla süslü bir kolye taktım.
Eh, yeterince güzeldim her zamanki gibi. Amacım doktorumu tavlamak da değildi, sadece güzel görünmek istiyordum sebepsizce.
O sırada telefonuma gelen mesajla taramaya başladığım saçlarımla uğraşmayı bırakıp mesaja baktım hemen.
ꔛ
Taehyung (Doktor)
Geliyorsun, değil mi Jeongguk?
Jeongguk (Siz)
Evet evet,
Geleceğim.Taehyung (Doktor)
Konum
Bekliyorum :)ꔛ
Doktorum, Taehyung, ara sıra tuhaf birisi olabilirmiş demek. İlk defa hastasına yavşak gülümsemesi atan birisiyle karşılaşıyorum.
Son defa saçlarımı tarayıp aynafa kendime baktıktan sonra evden hızlıca çıktım telefonum ve cüzdanımı alarak, Taehyung'un attığı konuma gitmek için ayda yılda bir kullandığım arabama ilerleyip binerek navigasyona girdin adresi.
Evi bana gayet de yakındı, birkaç dakika sürerdi gitmek. Normalde yürürdüm ama malûm, kusacak gibiyim hâlâ. Arabayı adrese doğru sürdükten sonra karşıma çıkan eve ağzım açık bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
for baby, taegguk.
FanfictionKim Taehyung bile bilemezdi kendi hayatını Jeon Jeongguk için değiştireceğini. -uke jeongguk, seme taehyung, mpreg. -1K : 060121