chapter eight.

2.5K 201 63
                                    

Arkadaşlar... Ben gerçekten çok kötü hissediyorum. Bölümler geç gelecek, zaten normalde de böyle gelmeliydi.

Oy-Okunma çok dengesiz, okuyanlar oy atsın lütfen :(

Herneyse, 11.01.2021-22.30'da başladım yazmaya, bakalım ne zaman bitecek.

İyi okumalar.

                                        

Telefonun diğer tarafından gelen ince bir sesle kaşlarımı çattım, sonra gelen birkaç tuhaf sesle birlikte telefona baktım.

"Taehyung, sorun mu var?"

Sonra ne olduysa oldu, o sesi duydum.

"Jeon, benimle bu akşam buluşuyorsun."

Jaehyun, Jaehyun'du bu. O sesi nerede olsa tanırdım, Tanrı aşkına bu herif hangi cehennemden çıkmıştı?

                                        

(Gece, 23.52)

Bulabildiğim en kalın kazağımı giyerek üzerimi düzelttim, puf montumu giyerek siyah bir şapka takıp hızlıca çıktım evden.

Jaehyun buluşmak istediğinde hiçbir şey diyememiştim, sadece gidip ne istediğini anlayıp dönecektim, bana zarar vermezdi herhalde. Her ne kadar kötü biri olsa da bana zarar vereceğini düşünemezdim, düşünmezdim de.

Tek aklımda kalan, neden Taehyung'un numarasından konuşuyordu? Neden ondan almıştı telefonu? Asıl soru, Taehyung iyi miydi?

Aklıma gelenle arabada ilerlerken telefonu çıkarıp bir mesaj bıraktım Taehyung'un telefonuna.

"Eğer iyiysen lütfen bana bir şey yaz, seni merak ettim."

Bir süre sonra oraya, karanlığın içinde neredeyse görünmeyen depoya, vardığımda arabadan inip içimdeki korkuyla titreye titreye içeri girdim.

"K-Kimse var mı?"

Bir süre sonra gelen sesler ve ışıkların açılması ile Jaehyun'u görmem bir olmuştu. Pis gülümsemesinden hemen sonra dibimde bitmesi ile kaşlarımı çattım.

Tuhaf tuhaf ona bakarken bana avını yiyecek bir kaplan gibi bakıyordu. Ona rağmen kaşlarımı çatıp gözlerine bakıyordum.

"Jeon, Jeongguk, ne kadar özlemişim seni. Çok mu kızgınsın bana? Ah, tabii ki kızgınsındır. Sonuçta, seni o hâlde bırakan bendim değil mi? Sen de çareyi zengin doktoruna kur yapmakta buldun, işe de yarıyordu biliyor musun? Doktor senden etkilenmişe benziyordu."

"Kızgın değilim, o kadar sinirliyim ki sana. Her türlü kafanı kırabilirim, seni şöyle yere gömebilirim. Buraya neden getirdin beni, Jaehyun? Yine mi yakacaksın canımı?"

Son sorum, aklıma bir dönem bana uyguladığı hem fiziksel hem de psikolojik şiddeti aklıma getirmişti. Sonra ben onu salak gibi affettiğimde, bunu kesti.

for baby, taegguk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin