chapter five.

3.6K 236 19
                                    

!!| Ara sıra bölüm aralarında Jeongguk'un günlüğünden bölüm paylaşsam okur musunuz?

GERİ GELDİM BITCHES. Keşke yok olsam dediğim berbat günlerden geçiyorum geç bölüm gelirse şaşırmayın. Ailevi olarak büyük bir tramva geçiriyorum zaten, kafam parlak.

Ayrıca yorum yapmıyorsunuz üzülüyorum .

Neyse, iyi okumalar!

                                         

Kıkırdayıp çektim burnumu, gerçekten korksam bile onu kucağıma almak için sabırsızlanıyordum. Bunca zamandır düşünememiştim onunla olacak hayatımı fakat şimdi çok net şekilleniyordu zihnimde, manyakça ve zorlu olacaktı.

Kendimi bir anda, çok tuhaf bir dünyanın içinde bulmuştum.

Teşekkürler eski eşim.

                                         

Birkaç dakika sonra, hâlâ peçeteyle burnumu silip duruyordum. Her kontrolde ağlayıp durursam zorlanırdım önümüzdeki altı ay.

Taehyung karşımdaki masada oturmuş, bir şeylerle uğraşırken ben de bacaklarımı sallayıp izliyordum onu, yine.

"Güzel, ikiniz de sağlıklısınız. Sadece beslenmene dikkat et, günde kaç öğün yiyorsun?"

Bir süre düşünüp ardından kendimce kahkaha attım, ben bile bilmiyordum "Bilmem, değişiyor. Sabah midem bulanıyordu yemedim şu an da deli gibi açım." dedim, midemden gelen ses de kanıtlamıştı.

Derin bir iç çekip ayağa kalktı ve önlüğünü çıkardı, askıya asıp gözündeki yuvarlak gözlükleri çıkardı.

"O zaman çıkalım, bir şeyler yiyelim. Benim de günlük hastalarım bitti, öyle yani işin yoksa çıkabiliriz."

Biraz düşünüp cevap vermek üzere dudaklarımı araladığımda telefonum çalmıştı, arayanın Jimin olduğunu görünce işaret parmağımı kaldırıp konuşmaya başladım.

"Efendim?"

"Jeon, o koca güzel kıçını kaldır da hastanenin önünde bekletme beni. Yemeğe gidelim, açım deli gibi açım."

Gözlerimi o an Taehyung'a çevirdim, duymuş olmalıydı ki mutsuz olmuştu biraz, Jimin'i de eksem kötü olurdu, aptal aptal tribe girerdi.

"Peki... Akşama işim var onu bil yeter."

"Ne? Ne işi? Ooo, doktor bey mi sizi bir yere götürecek?"

"Jimin! Kes sesini, geliyorum."

"Pekala Jeon Hazretleri be-"

Telefonu yüzüne kapatıp gitmeden önce son bir defa baktım Taehyung'a.

"Özür dilerim, Jimin salak salak şeyler söyledi duyduydanız özüe dilerim cidden. Birazcık bahsetmişstim sizden, yanlış anlamış. Akşam bir şeyler yiyelim mi? Telafi olur, işiniz yoksa tabii ki."

"Bana uyar, akşam yedide alabilir miyim seni?"

Kafamı sallayıp telefonumu montumun cebine koyararak alt dudağımı ısırdım, hangi doktor hastasıyla bu kadar yakından ilgienirdi ki?

"Bana çok çok çok uyar, çok güzel uyar. O zaman yedide görüşürüz?"

Cennetten gelebileceğine emin olduğum bir ses tonu ile güldü, kafasını sallayıp gülümsedi.

for baby, taegguk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin