14.Voi rămâne cu tine

343 32 2
                                    

-NU EȘTI TU CEL CARE LA VÂRSTA DE 13 ANI A FOST CĂLCAT CU MAȘINA DE PROPRIUL SAU TATĂ INTENȚIONAT!!!

Jungkook se uita confuz la așa zisul său frate pe care probabil nu îl cunoștea atât de bine pe cât credea.
Nu știa cum să reacționeze mai ales acum când totul părea doar o furtună cu fulgere și tunete.

Yoora era la ușa spitalului vroia să plece,dar ceva o ținea pe loc.Avea atât de multe întrebări,iar singura persoană care o putea ajuta acum e mama ei.Străzile din Seul erau destul de pustii doar mașinile mai treceau pe lângă spital.

Simte cum  vântul puternic își face apariția mișcându-i părul în ambele direcții.La un moment dat o mașină neagră se oprește în fața spitalului,iar din ea iasă persoana pe care Yoora nu își dorea să o vadă.

-Cred că e timpul să discutăm.

-Nu avem nimic de discuta.spune în timp ce îi tatăl ei se apropia de ea.

-Yoora,e momentul să vii cu mine în America.Poți să trăiești cu Sung-Hee într-una dintre case și sora ta poate merge la facultate acolo.

Fata se dădea din ce în ce mai în spate pentru că distanța dinte ei era tot mai mică.Vroia să plece,dar ceva o reținea trebuia să recunoască ceva înăuntrul ei vroia să afle de ce a plecat cu adevărat tatăl ei.

-A spus că nu vrea să discutați.

Yoora rămâne șocată,chiar dacă nu avea capul întors spre persoana din spatele ei știa exact cine era fără să stea pe gânduri.

-Tu cine ești?spune bărbatul în vârstă care părea iritat de apariția lui Jungkook în acel moment.

Tensiunea era tot mai mare între cei trei,iar fata dintre ei era singura care putea să mai scoată un cuvânt pentru a ieși din situația aceasta jenantă.

-Chiar nu știi cine sunt?Waaaa....rar așa oameni ca tine.

-El e Jeon Jungkook,actor renumit în Coreea,iar eu sunt regizoarea noului documentar despre el.

-Și de ce ești așa de protector cu fiica mea?

-Nu sunt fiica ta!spune apoi pleacă dintre cei doi.

Jungkook era în spatele ei,dar Yoora abia dacă observa din cauza lucrurilor care se petreceau atât de repede pentru ea.Tatăl ei i-a dat toate planurile peste cap,nu știa cum o să se descurce mai ales acum când va trebui să o țină pe Sung-Hee departe de el.

Se ținea după ea,dar nu știa dacă e bine să o oprească,să o strângă în brațe să îi dea un sfat,de când a plecat acea fată misterioasă din facultate Jungkook nu a mai ieșit la întâlniri adevărate.

Tot ce se vedea la televizor era fals ceva ce doar el,managerul,Soo-Min și așa zisa fată cu care el se întâlnea știau.Nu mulți cunosc cu adevărat minciunile pe care actorii trebuie să le spună sau zâmbetul fals pe care Jungkook îl afișa în mare parte a timpului după ce fratele sau "a dispărut".

-Poți să pleci nu am nevoie de ajutor să ajung acasă.

Băiatul știa că ceva nu e bine cu fata din fața lui.Nu mai era Yoora cea autoritară pe care a cunoscut-o acum câteva săptămâni,probabil acum era prima dată când cineva o vedea pe adevărata Yoora cea care încă suferea după accidentul de acum un an și plecarea tatălui ei.

O mână caldă se așează pe umărul fetei care o întoarce spre băiat.Ceva șocant pentru el era că Yoora plângea și nu era un plânset puternic pe care îl puteai auzii foarte bine erau doar câteva lacrimi,dar suferința se citea pe ochii ei.

Yoora putea acum să își lase toate emoțiile și suferința afară

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Yoora putea acum să își lase toate emoțiile și suferința afară.Deși simțea mereu că o parte din ea dispare cu fiecare moment în care plângea.Vroia să fie mereu puternică și să arate doar partea ei dură,nu vroia să fie vulnebilă în fața altor persoane.

Fata se îndepărtează încet de băiat se întoarce și își vede de drumul ei ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.Era atât de vag totul,vroia să o ia de la capăt,dar nu putea trebuia să continue așa.

-Știu că nu ești bine!strigă băiatul din depărtare.

Yoora se oprește din mers și se întoarce brusc spre Jungkook care era la câțiva metri distanță de ea.Încă se întreba cum a ajuns să îl cunoască și de ce băiatul știa tot ce simte.

-Ce știi tu despre mine cu adevărat?
Mai auzit cum plâng?Ai văzut ceva ce te face să îți pese?!spune în timp ce se apropia de el cu pași mărunți.

-Ai dreptate nu știu aproape nimic despre tine,dar știu că ai nevoie de ajutor și mai ales de un prieten.

-Îl am pe Hyungwon ca și prieten,dar după cum observi e în spital după ce își va reveni probabil că o să pleci din viața mea cum au plecat alții.Ne vedem mâine la companie pentru primul interviu din documentar.spune își șterge lacrimile și se îndreaptă spre casă.

Drumul spre casă nu părea la fel pentru Yoora.Se ruga ca Sung-Hee să fie deja acasă și să o aștepte cu o cană de ceai caldă sau măcar dacă certa știa măcar că îi pasă.

Ajunge la subsol și intră văzând-o pe Sung-Hee cu o cană de ceai în mână.
Se bucura că o vede acasă deși nu știa cât de supărată este pe ea.Se așează lângă ea,dar nu știa cum să înceapă discuția.

-Când aveai de gând să îmi spui că tata s-a întors în Seul?

Nu putea scoate un cuvânt pe gură,dar înainte să zică ceva Sung-Hee i-o ia înainte.

-Mi-a propus să merg în America cu el,acolo a spus că pot studia fără griji la UCLA și mă pot axa pe partea de film.

-Și i-ai dat vreun răspuns?spune Yoora în timp ce aștepta ca răspunsul surorii ei să fie unul pozitiv.Dacă Sung-Hee pleca acum Yoora rămânea singură.

-Da i-am dat un răspuns......i-am spus că voi rămâne aici cu tine și voi merge la facultate aici.Yoora,chiar dacă uneori nu vrei să îmi spui totul știu că o faci pentru binele meu.
Voi rămâne aici și te voi ajuta cu așa zisul nostru chioșc.

Yoora doar se uita la ea și era mândră.
Era mândră de fata din fața ei,o fată puternică care a ajuns să ia singură deciziile pentru ea.

𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum