-Eu ți-am omorât mama.......Yoora se ridică de pe scaun și se îndreaptă direct spre Soojin care stătea în ușă cu lacrimi în ochi.
Abia se abține să nu o bată,dar în momentul în care Yoora abia se mai stăpânea Soojin începe să râdă isteric.-Soojin,ești drogata cumva?spune Yoora și încearcă să o aducă la realitate.
-Ar fi trebuit să îți vezi fața "Eu ți-am omorât mama" încă nu ai trecut peste moartea ei sau doar te prefaci că îți pasă?
Nu știa ce să îi spună sau nici măcar nu știa dacă Soojin zice adevărul pentru că drogurile din sângele ei își făceau efectul.
-Ce se întâmplă aici?întreabă din spatele lui Soojin o femeie pe care Yoora a auzit-o mai de mult.
-Vai,a venit să te salveze marea actriță a Coreei de Sud sau să spun mai bine alcoolista Coreei de Sud,nu Soo-Min?
Imediat ce își termină cuvintele Soo-Min o apucă de gât și o trântește de perete.Yoora doar se uita la cele două și putea observa clar că Soo-Min și Soojin se cunoșteau destul de bine.
-Ah,am uitat nu ai mai spus nimănui de secretul tău și probabil ar trebuii să rămână așa.
-Ce cauți în spitalul ăsta?!Javră afurisită,te-a lăsat tăticul fără bani când ai plecat din America.îi spune Soo-Min pe un ton nervos.
-A prins curaj cățeaua,îmi cer scuze nu știam că e un salon privat pentru javrele ca voi.
-Până aici!spune Yoora apoi o lovește direct în nas și o scoate afară din salon până la ieșirea din secția de neurologie.
Soo-min se uita șocată la ea în timp ce Yoora pășea înapoi în salon.Nu putea să mai sufere pe nimeni acum,iar stresul de pe umerii ei era prea mare.
-Tu ce cauți aici?
-Am venit să văd cum ești pentru că după cum arăți ai avea nevoie de niște odihnă.
-Sunt bine,nu vă faceți griji pentru mine.Nu ai nimic mai bun de făcut cum ar fi să joci într-un film?
Soo-Min o putea citii fără să mai scoată un cuvânt.Jungkook și familia lui au aflat de Hyungwon,dar nici unul nu vroia să îl ajute,în schimb o lăsau pe biata fată să le care greutățile.
Nu mai spuse nimic,doar se așează pe un scaun și o privea pe Yoora cum îl învelea pe Hyungwon.Era impresionată de grija pe care i-o oferea băiatului.
-De cât timp vă cunoașteți?o întreabă în timp ce se uită la el.
-De aproximativ un an,după moartea mamei mele Hyungwon a fost singurul care a rămas lângă mine.
-Nu te-ai gândit să îi ceri bani pentru a scăpa de datorii?
-Când l-am cunoscut Hyungwon era exact ca și mine,fără nici măcar un bănuț.Nu puteam să îi cer nimic îmi era prea rușine și mereu credeam acest lucru era nepoliticos.Acum îmi spui ce vrei de la mine cu adevărat?!
Soo-Min începe să râdă apoi se ridică pentru a-i înmâna niște foi.Îi face semn să le citească apoi pleacă din salon fără să mai spună nimic.
-De ce toți oamenii cu bani trebuie să fie atât de secretoși?
Orele treceau destul de greu pentru ea.Spera la un miracol prin care Hyungwon se va trezi,dar știa că este imposibil.Asistentele treceau la fiecare jumătate de oră pentru a verifica dacă Yoora avea nevoie de ceva sau dacă Hyungwon era bine.
Familia ei plecase de mult acasă deoarece aveau să plece în această săptămână înapoi în America.
Sung-Hee era ultima persoană pe care Yoora o mai avea,dar de acestă dată fata o lăsase să plece de bună voie.Știa că viitorul ei acolo avea să fie unul strălucit,chiar dacă ea nu reușise nu putea să îi răpească o șansă atât de specială.
-Știu că o să te faci bine,mereu ți-ai ținut promisiunile și acum nu o să mă lași așa,nu când am cea mai mare nevoie de tine.
Telefonul fetei era plin de mesaje de la tatăl ei,sora ei și de la Jungkook care o suna în disperare.Nu avea energia necesară nici să mai facă câțiva pași.Tânjea după o sticlă de Soju,dar se simțea mult prea rău.
-Dar un mic pahar nu strică.își spune ea apoi se ridică de pe sauna pentru ași luat portofelul și haina.
Avea o durere îngrozitoare de cap.
Simțea cum fiecare sunet micuț din jurul ei se transforma într-unul mai puternic.Scotea câte un mic oftat de fiecare dată când sunetul devenea din ce în ce mai puternic și mai asurzitor.Străzile erau agitate,iar ploaia era și ea prezentă.Nu trecuse bine strada pentru a ajunge la bar deoarece un bărbat deja începuse să o atingă.
-Aish,jegosule pleacă până nu rămâi fără moștenitori!îi spune apoi trece pe lângă el ca și cum nu ar fi existat.
-O sticlă,ba nu două sticle de Soju și o porție de bibimbap.
Chelnerul îi face semn și se îndreaptă spre ea cu două sticle de Soju.Toată lumea din jurul ei părea atât de fericită și încântată doar ea stătea într-un colț și îi privea pe toți ca și cum avea nevoie ca viața ei să se sfârșească acum.
"Anunț de ultimă oră!Misteriosul băiat al familiei Jeon a fost găsit.Acesta se află într-un spital de prestigiu unde a fost dus de urgență.Din câte știm persoana care are grijă de el acum este Min Yoora actuala......."
-Cineva să oprească ăla!urlă ea la chelner.
Nu realizase din prima,dar imediat ce se ridica de la masă totul începu să aibă sens.Întâlnirea cu familia Jeon,
ura dintre el și Jungkook camera fratelui dispărut toate aveau acum sens.Hyungwon era fiul dispărut al familiei Jeon și asta putea să îl pună acum în pericol.Chiar dacă nu îi cunoștea familia atât de bine știa că aceștia vor face orice să rupă orice legătură cu el.Trebuia să ajungă cât mai repede posibil înapoi la spital.
CITEȘTI
𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤
RandomDatorii și cămătari pe urmele ei.După moartea mamei sale Yoora este nevoită să renunțe la facultatea de film și să angajeze pentru a plăti datoriile pe care mama ei le-a lăsat. Dar totul s-a schimbat într-o zi când fata sau după porecla ei "prinzăto...