-Am ajuns!spune și oprește mașina.
Sung-Hee și Yoora se țin strâns de mână,pentru cele două era ceva destul de ciudat să se întoarcă după atât de mult timp și totuși să simtă că nu a trecut o veșnicie.
Liftul urca spre apartament.Emoțiile Yoorei creșteau în fiecare moment,iar Sung-Hee nu știa ce să mai spună.Avea multe lucruri de spus,dar știa că nu e momentul,mai ales că Yoora era emoționată.
Ajung la ultimul etaj al clădirii și se îndreaptă spre ușa cea mare care le indica celor două fete că se apropie de momentul în care vor face cunoștință cu noua familie a bărbatului de lângă ele.Tatăl lor le face un semn din mână prin care le indică că este bine să intre primele.
Un apartament mare și bine aranjat, cu un aer destul de pretențios dar totuși primitor.Niște pași grăbiți se aud din spatele peretelui ce îi despărțea de restul încăperilor.
-Voi trebuie să fiți Yoora și Sung-Hee,nu?Tatăl vostru îmi povestește mereu despre voi.Veniți înăuntru nu stați acolo.
Yejin îi oferea Yoorei o primă impresie foarte bună cea ce o făcea mai calmă pe fată.Sung-Hee o ia înaintea Yoorei în timp ce fata ducea bagajele după ea
-Va veni menajera să le ducă.Acum vino.spune și o ia înaintea ei.
Se simțea ciudat,putea vedea pe expresiile tatălui său că era emoționat și asta era ceva ce o făcea pe Yoora să aibă multe întrebări.Trece de holul imens și ajunge în camera de zi care pur și simplu îți tăia respirația.
Trecând pe holul mare Yoora observă poze cu noua familie a tatălui lor,dar printre toate acele poze două i-au atras atenția.Erau două poze,cele pe care după spusele tatălui lor erau de neprețuit.
O poză cu Sung-Hee,Yoora și mama ei stătea pe peretele de pe hol.Vocea fetei începe să tremura,iar în mintea ei să gândească "Poate chiar s-a schimbat".
-Yoora,poți veni la masă?spune pe un ton calm femeia.
-Sigur.apoi se apropie de masa cea mare unde două locuri mai erau libere.
-Te poți așeza unde vrei,Shuhua nu poate ajunge la cină.
-Yoora,cu ce te ocupi?
Pentru un moment Yoora ezită să răspundă la întrebare.Cum putea să îi spună femeii că are trei joburi dintre care unul e plătit prostește,celălalt l-a primit dintr-o greșeală și ultimul dă faliment după primele zile.
-Sunt regizor,acum mă ocup de un documentar despre un actor cunoscut din Coreea și am redeschid chioșcul mamei.
-Oh,mă bucur că ai această oportunitate.Sung-Hee tu cum stai cu școala?
-Bine,mulțumesc de întrebare.
Yoora o putea citii pe Sung-Hee doar cu o privire și putea spune că cina asta nu îi pica bine,dar nu o învinovățea pentru că era în casa tatălui ei după atât de mult timp și acesta avea o nouă familie,o viață nouă.
CITEȘTI
𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤
RandomDatorii și cămătari pe urmele ei.După moartea mamei sale Yoora este nevoită să renunțe la facultatea de film și să angajeze pentru a plăti datoriile pe care mama ei le-a lăsat. Dar totul s-a schimbat într-o zi când fata sau după porecla ei "prinzăto...