O pernă peste cap.Asta a experimentat Yoora în următoarea dimineață.Nu vedea pe nimeni în fața ei,dar în momentul în care se întoarce o poate vedea pe Soo-Min stând cu mâinile în sân și așteptând ca Yoora să se ridice din pat.
Când Jungkook i-a propus ca o prietenă foarte bună dea lui să o ajute nu se gândea chiar la Soo-Min.Fata era îmbrăcată într-o rochie care i se modela perfect pe corp și tocuri care o făceau cu mult mai înaltă decât Yoora.
-Aspirină,apă și batoane cu proteine pentru a nu-ți da din nou stomacul afară.îi explică și aruncă plasa cu toate cele menționate pe pat.
-Cine ți-a dat voie să intri?!
-Eu intru neinvitată de obicei,dar te obișnuiești pe parcurs cu mine,Yoora.
Te scot din casă astăzi pentru că arăți oribil poate reușesc să te conving să te aranjezi pentru o singură dată.-Ce vrei să spui?întreabă Yoora în timp ce bea din sticla de apă adusă de Soo-Min.Stilul meu e bun,adică pentru bugetul meu.
-Stilul tău e praf și bugetul tău e mai mare de când lucrezi pentru Jungkook așa că trebuie să îmbunătățim unele aspecte.
-Soo-Min,viața mea e cu susul în jos și tu vrei să mergem la cumpărături?
Adică mulțumesc pentru gest dar prefer să rămân acasă și să mă uit la un film și să mănânc ceva.-Știu știu și apoi subtil vei bea un pahar de vin roșu.Am trecut prin asta deci nu mă lua de proastă.Acum haide până nu îmi pierd eu răbdarea.
Nu putea să se opună vorbelor lui Soo-Min și nici nu putea negocia nimic cu ea.Se ridicase din pat cu greu și își schimbase hainele apoi coborâse jos unde Soo-Min deja o aștepta nervoasă.
Cele două au coborât până în fața clădirii unde mașina lui Soo-Min era parcată aproape de intrare.Știa că Soo-Min este o persoană bogată și nu o arăta mereu dar când o făcea hainele și mașinile de lux o dădeau de gol.
-Unde mergem acum?Trebuie să ajung și la companie să predau ultimele filmări și să.......
-Le predai diseară nu îți face griji.Acum mergem să te aranjăm pe tine și să luăm micul dejun.
Zis și făcut,Soo-Min oprește în fața unei cafenele care avea o suprafață destul de mare.Soo-Min intrase prima și imediat ce unul dintre angajați o văzuse venise imediat să o ia în brațe.
-Soo-Min,pui mic ce mă bucur să te văd.Faptul că ne-ai ajutat să ajungem aici înseamnă mult.Cu ce te pot ajuta?
o întreabă femeia care părea destul de matură.-Am venit doar să luăm micul dejun.
Crezi că ne poți oferi o masă undeva mai retras?Femeia doar dă din cap aprobator și le conduce până în spatele cafenelei la o masă unde scria rezervat.Le lasă două meniuri și face o plecăciune înainte să plece.
-Văd că te înțelegi cu toată lumea.Yoora încerca să facă puțină conversație între cele două.
-Să zicem,când ai de gând să îți pui viața pe picioare?Yoora,ai avut o șansă să revi și tu ai dat-o în bară din cauza alcoolului.Nu îmi spune că "A fost prea greu".
-De asta ai venit la mine acasă să mă aduci la o cafenea apoi să îmi amintești ce persoană oribilă sunt?!
Pentru că știu și eu asta și încerc să mă schimb,dar mereu o dau în bară din cauza ispitei.-Te-am chemat nu pentru că vreau să îmi bat joc de tine,dar îmi pasă și de tine și de Jungkook care pare mai obosit și stresat pe zi ce trece.Poate tu nu vei știi,dar în fiecare seară când erai în stadiul în care erai stătea trează doar pentru că ție îți era rău și nu puteai merge singură la baie.Îi e frică că într-o zi vei cădea și nu te vei mai putea ridica sau mai rău!ridicând vocea la Yoora,Soo-Min,se făcuse destul de clară.
Chiar dacă Yoora a fost mereu sora cea mare în familia ei poate că o persoană ca Soo-Min era perfect pentru a o aduce cu picioarele pe pământ.
Cele două și-au continuat masa fără să mai spună prea multe.Yoorei încă îi răsunau cuvintele lui Soo-Min în cap.
Faptul că Jungkook se consuma atât de mult pentru ea,iar Yoora nu reușea decât să facă totul mai rău.Terminând masa în liniște cele două pornesc spre străzile pline cu magazine deoarece după vorbele lui Soo-Min,Yoora,avea nevoie de o schimbare.
-Poate te gândești să îți vopsești din nou părul.îi propune Soo-Min subtil.
Înainte să te opui,Jungkook mi-a arătat o poză cu tine când erai roșcată și sincer nu arăta deloc rău.-Te rog a fost una dintre cele mai proaste decizii ale mele.Apropo am văzut undeva că tu cu Hyun-Jae ați început să ieșiți.
-Nu schimba subiectul!Acum vorbim despre tine și despre cum pot să te ajut.Ce zici să revi la culoarea aia oricum nu ai nimic de regretat.
Cu multe rugăminți Yoora ajunse să fie convinsă de Soo-Min să își vopsească din nou părul.Ajung într-un salon de lux unde totul părea atât de bine aranjat încât nici nu se vedea că lucrează cineva acolo.
-Ya Choi Soo-Min,încearcă să mai faci și tu câte o programare înainte să apari pe aici!sare cu gura o fată care părea de o vârstă cu Yoora.
-Azi ți-am adus pe cineva special așa că nu te mai plânge.Yoora ea e Ji-eun, verișoara mea.Vrea părul roșcat!atât a trebuit Soo-Min să spună încât Ji-eun să sară de fericire.
O trage de mână și o așează într-unul dintre scaune și își începe treaba.
Soo-Min și Ji-eun discutau atât de mult încât Yoora abia dacă putea să spună ceva.-Și tu,Yoora!Cum merg lucrurile cu Jungkook?Stai liniștită Soo-Min mi-a povestit oricum destule.
Ji-eun avea o personalitate destul de amuzantă.Mereu făcea cu ochiul și era plină de idei.Era opusul lui Soo-Min cea ce o făcea să se simtă în largul ei.
-Suntem bine,cred că acum filmează pentru noua lui k-dramă.Nu vreau să îl deranjez prea mult în ultimul timp i-am făcut destule probleme.
-Stai liniștită cu noul păr o să te iubească și mai tare.Ar trebui să te lauzi mai mult cu el "Jeon Jungkook e iubitul meu,cel mai chipeș actor din Coreea de Sud" ceva de genul.Dacă nu o altă fată o să ți-l ia.
-Ji-eun!Nu mai descuraja fata,tu doar fă-ți treaba.îi atrage Soo-Min atenția.
Părul Yoorei era gata,chiar și Soo-Min a rămas șocată.Era complet o altă persoană.Se simțea atât de diferită și probabil și faptul că nu mai băuse o aduse cu picioarele pe pământ.
-Acum să mergem să îl vedem pe Jungkook!îi spune Soo-Min cu entuziasm după ce plătește.
CITEȘTI
𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤
RandomDatorii și cămătari pe urmele ei.După moartea mamei sale Yoora este nevoită să renunțe la facultatea de film și să angajeze pentru a plăti datoriile pe care mama ei le-a lăsat. Dar totul s-a schimbat într-o zi când fata sau după porecla ei "prinzăto...