24.Când vei spune adevărul

261 32 2
                                    

-Dacă o să facă mai des lucrurile astea probabil mă voi îndrăgosti și mai tare de ea.

-Te referi la Yoora?se aude o voce din spatele lui Jungkook

Băiatul se întoarce în momentul în care vocea din spatele lui începe să vorbească.Era Soo-Min care se servea din kimchi-ul făcut de Yoora.

-Soo-Min,tura viitoare anunță când ești în apartament nu ți-am dat codul de la ușă ca să mă bagi în mormânt.

-Stai liniștit,erai atât de beat ieri încât probabil ai uitat faptul că ai băut șase sticle de Soju,jumătate de votka,apoi ai sunat-o pe Yoora care a venit aici.

Jungkook își pune mâinile în cap,deoarece îi era rușine de tot ce făcuse.El nu era băiatul de seara trecută,nu era genul care să bea pentru o cauză ba chiar mai mult de atât nu are o rezistență mare la alcool.

-Uite ce mi-ai cerut să caut.Yoora e aceeași fată doar că un an a schimbat-o mult.

-Ce vrei să spui?

-Uită-te peste poze și o să-ți dai seama singur.

Soo-min îi împinge pe masă un plic pe care era însemnat numele lui Yoora.
Jungkook îl deschide și înăuntru poate observa poze cu Yoora din ultimiul timp,dar în marea majoritate părea beată.Băiatul era șocat de tot ce vedea deși vroia să nu îi mai placă de ea știa că toate aceste lucruri nu sunt din vina ei.

-Probabil e din cauza tatălui ei care s-a întors înapoi.Probabil că e doar vina lui pentru tot ce se întâmplă cu ea.spune băiatul încercând să nu o facă pe Yoora vinovată.

-Uite ce e,Jungkook,chiar dacă nu vrei să accepți Yoora e acum alcoolică și are nevoie de ajutor,dar nu poți face asta până nu va cere singură.

Chiar dacă nu vroia să accepte acest lucru Soo-Min avea dreptate cu privire la tot ce se întâmplă acum cu Yoora.Nu putea face nimic în legătură cu problemele ei atâta timp cât nu se deschidea față de el.

-Ia-ți siropul și mănâncă niște kimchi nu mai apuci mult dacă mă lași pe mine.

Era o zi frumoasă afară,Yoora era în drum spre compania lui Ha-Neul.
Probabil faptul că trebuia să se întâlnească cu Ha-Neul periodice față în față era partea pe care o ura din acest contract.

De data aceasta pe ușile de la intrare erau puse afișe cu noul film în care va  joaca Jungkook.Intră pe ușă și se îndreptată spre recepție unde cere politicos permisiunea să intre înăuntru.

-Îmi pare rău,dar dacă nu aveți o întâlnire programată sau nu lucrați aici nu puteți intra.

Femeia de la birou o privea cu superioritate pe Yoora.Probabil erau hainele ei la mână a doua de vină și faptul că teneși ei erau murdari,dar nu i se părea corect ca recepționista să se comporte așa.

-Ah,cred că e o neînțelegere.Eu sunt Min Yoora,lucrez pentru Jeon Jungkook.

Yoora încerca să îi explice politicos femeii faptul că ea lucra într-un fel acolo,mai mult sau mai puțin,dar femeia nu o luat în serios,ba chiar mai mult începuse să râdă la vorbele fetei.

-Scumpo,astăzi înainte să vi tu au mai pășit pe ușa de acolo 5 fete care au spus că sunt regizoare aici.Tu ești a șasea și nu ești prea credibilă așa că te rog să părăsești clădirea înainte să chem paza.

-Să chemi paza pentru cine mă rog?se aude o voce în spatele fetei.

Părea o voce masculină pe care fata o mai auzise de câteva ori.Recepționista se ridică de la birou și face o plecăciune în semn de scuze în fața Yoorei și a băiatului din spatele ei.

Acesta face câțiva pași mai în față pentru a-i atrage atenția Yoorei.Era chiar Hyun-Jae.Fata zâmbește slab atunci când îl vede deoarece băiatul era doar o persoană care radia bucurie oriunde mergea.

-Ar trebuii să primesc măcar un "Mulțumesc" dacă tot te-am ajutat.

-Uite o caserolă cu kimchi făcut de mine.spune și scoate din poșetă o caserolă mică.

-Să zicem că se pune și asta.Ce te aduce pe aici?Stai să ghicesc te vezi cu iubitul tău.

Yoora doar privea înainte,dar nu atât de serios.Îi era greu să nu râdă sau să zâmbească în compania lui Hyun-Jae care era acum alături de ea.

-Nu,Hyun-Jae!Am venit să mă văd cu scorpia ta de șefă.

Cei doi se aflau acum în lift.Hyun-Jae deschide caserola și începe să guste din kimchi.Era șocat de gustul și mirosul plăcut pe care îl avea.
Yoora doar zâmbește și coboară din lift când acesta ajunge la ultimul etaj.

Lumea care se afla acolo îi oferea fetei priviri judecătoare pe care nici ea nu le putea trece cu vederea.Ajunge în fața biroului și se așează pe un scaun în timp ce secretara lui Ha-Neul intrase să o anunțe de prezența fetei.

"Se vede că e săraca,interviurile despre ea nu greșesc"

"Dacă e bogată de ce mai lucrează aici?"

"Am auzit că tatăl ei era un bețivan și sora ei e urâtă ca un mop"

Ultimele cuvinte au fost picătura care a umplut paharul.Yoora se ridică de pe scaun și pășește în direcția celor două fete care la fel ca recepționista se uiatu la ea cu superioritate.

-Domnișoară Min,doamna Ha-Neul nu vă poate primi acum.Puteți să îmi dați mie stick-ul?

-Desigur.îi spune apoi îl aruncă pe biroul femeii.

Nimic nu părea să fie la locul lui astăzi.În drumul ei spre ieșire fata dă ochi în ochi cu cine spera să nu se vadă pentru o perioadă de timp.
Era Hyungwon care ducea niște cutii cu acte după el.

Yoora vroia să treacă neobservată de el,dar Hyungwon o văzuse deja și intenționase să discute cu ea orice ar fi.

-Yoora,poți așteptă câteva minute?Trebuie să las cutiile la recepție apoi putem discuta.

-Hyungwon,nu avem ce discuta acum.
Când o să știi exact ce vrei să îmi spui și acel lucru va fi doar adevărul putem discuta.

𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum