22.Ai băut?!

258 30 8
                                    

-Sunt sigură că părinții tăi te iubesc la fel de mult,dar despre ce s-a întâmplat noaptea trecută,Jungkook eu.....

-Nu e nevoie să aduci asta în discuție.
A fost vina mea pentru ce s-a întâmplat atunci.Doar vreau să știi că nu trebuie să îți faci griji pentru mine sau să te simți vinovată.

Nu știa ce trebuia să îi spună înapoi dacă trebuie să zică ceva.Muzica era din nou singurul lucru pe care îl mai puteau auzii cei doi în mașină.

-Mă poți lăsa la apartamentele de aici.
îi indică Yoora.Mulțumesc!

Jungkook doar dă aprobator din cap apoi pornește în timp ce Yoora doar privea cum mașina se îndepărtează de ea.

Acum chiar dacă vroia să fugă de toate grijile trebuia să rămână cu capul pe umeri și să se comporte matur.Voia să îl sune pe Hyungwon,
dar nici măcar nu știa ce să zică prima dată.

Ultima ei opțiune este să urce în apartament și să ia prânzul cu familia tatălui ei,pe care nu prea o cunoștea deși ar avea ocazia,dar îi era frică.

Numerele de pe ușa liftului indicau faptul că Yoora era aproape de apartamentul lor.Deschide ușa de la intrare,dar nimeni nu părea să fie în casă.

Masa era goală,iar Sung-Hee nu era nicăieri de găsit.Una dintre menajere se apropie de Yoora și îi indică faptul că tatăl ei se afla în birou și o aștepta pentru a discuta.

Aceasta se apropie de ușă,iar atunci când era în fața ei bătu-se în ea încet așteptând un "Intră" pe care l-a primit destul de repede.

-Ai vrut să mă vezi?

-Da,Shuhua,Yejin și Sung-Hee au plecat în oraș,dar putem lua prânzul împreună.Ce zici?

-Sunt puțin obosită deși a trecut doar jumătate de zi.Putem să luăm toți cina împreună?

-Sigur.....dar nu de asta te-am chemat acum.Yoora,vroiam să îmi cer scuze cum se cuvine de la tine și sora ta doar că nu am avut curajul.îi spune bărbatul emoționat.

-E ok,suntem în regulă acum.

-Știu că nu e așa!Am dat-o în bară acum un an când am plecat,eu am reușit să trăiesc bine după moartea mamei voastre în timp ce tu și Sung-Hee v-ați chinuit mereu.

Pentru prima dată de când îl cunoaște pe tatăl ei,părea că fiecare cuvânt vine din suflet și nu era ceva ce a spus doar pentru a scăpa ușor.

-Vreau să te ajut pe tine și Sung-Hee,
să fiu acolo pentru voi,să fiu tatăl care trebuia să fiu de la început,doar oferă-mi o șansă.

Yoora aproape că își înghițea propriile lacrimi.Nu avea cuvinte să exprime cât de mult au însemnat cuvintele spuse de tatăl ei,doar un lucru putea face,iar acela era de aș lua tatăl în brațe după mult timp pentru a simți puțina căldură și iubire părintească pe care acesta i-o putea oferi.

-Mulțumesc că îmi oferi încă o șansă.
îi spune tatăl ei în timp ce își șterge lacrimile.

Poate că după tot acest timp tatăl lor s-a schimbat și putea din nou să facă parte din viața lor.Conversația celor doi se termină,iar Yoora părăsește biroul pentru a urca în camera lor.

Se așează pe pat și așteptă ca Sung-Hee să se întoarcă din oraș,dar nu avea cu ce să își ocupe timpul așa că începe să își asculte toate mesajele vocale din ultimele ore.

"Yoora,sunt eu Hyungwon.Astăzi la casa părinților lui Jungkook nu ți-am spus adevărul,poate ne putem vedea să discutăm."

"Din nou eu.....ăm da vroiam să îți amintesc că omul mai trebuie să și mănânce,așa că după ce ajungi acasă încearcă să mănânci ceva"

"Yoora,sunt tot eu,vroiam să îți spun că am strecurat o sticlă de Soju în geanta ta dacă ai nevoie cât timp ești supărată pe mine"

O sticlă de Soju?își spune fata în minte.Merge la dulapul unde își ținea geanta și scoate din ea aproape tot până găsește o sticlă plină până în vârf cu Soju,dar pentru prima dată în viața ei nu trebuie să își înece amarul în Soju pentru a uita de durerea din sufletul ei.

Fata se întoarce înapoi în pat și începe să editeze fiecare secvență pe care a filmat-o până acum.Nimic din ce tăia,
lipea sau lungea nu era suficient să arate publicului cine era cu adevărat Jungkook.

După câteva ore în care a reușit salveze câteva cadre vocea tatălui ei o cheamă jos pentru cina cu Sung-Hee,
Ye-jin și fiica ei.

-Omo,nu știam că ai ajuns deja.Yoora,
ea este fiica mea Shuhua o să meargă la facultate cu Sung-Hee.

-Îmi pare bine.spune aceasta și îi întinde mâna politicos.Cum ți se pare șederea în Coreea?

-Bine,am început să mă acomodez,dar America va fi mereu casa mea.Vai aproape că nu te-am cunoscut tu ești iubita lui Jeon Jungkook?

Yejin,Sung-Hee și tatăl ei se uitau la ea șocați.Yoora scoate doar un mic râs din jenă și se trage câțiva pași înapoi.

-A nu,eu sunt doar regizorul pentru documentarul lui.Presa spune alte lucruri.

-Oh,am înțeles.Scuze dacă întrebarea mea a fost nelalocul ei.

Yoora doar îi zâmbește apoi se așează la masă împreună cu toți.Tatăl lor era în capul mesei,Shuhua și Yejin pe o parte,iar Yoora și Sung-Hee de cealaltă parte.

-Astăzi am reușit să îmi aduc familia împreună,doar o persoană care îmi este încă foarte dragă lipește.....mama voastră,dar pentru că suntem aici împreună m-am gândit să avem o cină mai diferită.

Bărbatul se ridică de la masă pentru a merge în bucătărie.Acesta se întoarce înapoi cu o cutie de pui prăjit și Soju.
Yoora și Sung-Hee se bucurau să îl vadă atât de fericit acum.

Chiar atunci când toți vroiau să mănânce Yoora primește un telefon de la Jungkook.Își cere scuze și merge pe hol pentru a putea vorbi în liniște cu el.

*convorbire telefonică*

-Jungkook,nu e cel mai potrivit moment.

-De ce nu mă iubești?

După vocea și tonul lui Jungkook părea beat.

-Cred că ai băut destul de mult.spune și începe să râdă.

-De ce nu mă iubești,Min Yoora?!Ce nu înțelegi din "Te iubesc".Eu te iubesc,dar tu nu îmi acozi nici o șansă.Nu sunt beat,am băut doar câteva sticle de Soju.

-Jungkook,cred că cel mai bine e să închid acum.

-Îmi e dor de tine.Vin să te văd și nu mă poți oprii.îi spune acesta și începe să râdă.

-Aish,doar stai unde ești.Vin eu în câteva minute.

*convorbire telefonică terminată*

Deși nu vroia să meargă la el Yoora era nevoită.Băiatul era beat și nu putea să îl lase nici măcar să coboare scările singur.Pășeste înapoi în sufragerie dând de înțeles doar din privirea ei că trebuie să plece.

Tatăl ei doar dă din cap aprobator și îi cheamă un taxi ficei sale.

Hey,guys!Chiar dacă nu e duminică m-am decis să postez acest capitol care sper să vă placă.Am făcut o modificare la toate capitolele și am pus la dialog liniuță pentru că arată mai ok după părerea mea.
Oricum ce credeți că va face Jungkook când o va vedea pe Yoora?Love U❤️și ne auzim curând.

𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum