45.Mă voi întoarce

133 21 1
                                    

*după 3 ani*

Covorul roșu era acum întins în fața fetei.Blițurile camerelor de fotografiat și camerele de filmat erau toate ațintite asupra surorilor Min.Pe panoul din spatele lor numele noului film era bine conturat.

În acest moment sora ei era vedeta acestei seri și Yoora nu putea fi mai mândră.Mândră de evoluția surorii sale putea să uite de toate problemele ei.

Nu doar ea,pe covorul roșu erau și sora și mama lor vitregă alături de tatăl lor și ceilalți actori.Din mulțimea de oameni care îi privea Yoora și-l închipuia pe Hyungwon care o privea mândru acum.

Sala de bal și cinematograful erau decorate minunat.Admosfera era genială,toată lumea râdea tatăl și mama ei vitregă se iubeau atât de mult iar Sung-Hee și Shuhua discutau cu invitații de la premiera filmului.

A ajuns să își împlinească visul ca și regizor la Hollywood.Nu putea fi mai fericită.Nu mai băuse de un an și jumătate și Jungkook e o poveste lăsată în trecut sau așa spera ea.

-Îmi cer scuze,dar trebuie să plec pentru câteva momente.le spune Yoora și se ridică de la masă.

Afară luminile serii erau tot mai frumoase.În fața sălii Jake o aștepta pe Yoora cu un buchet de flori.
Nu era iubitul ei.Yoora nu simțea nimic pentru el,dar pentru Jake povestea era diferită.

-Îmi cer scuze că nu am ajuns mai repede,Yoora.Trebuia să fiu cu tine pe covorul roșu.

-Shim Jake își cere scuze pentru că a întârziat?

-Foarte amuzant.începe să râdă subtil.
Sper că buchetul ajută la aceste scuze minunate.

Yoora îi face semn să vină lângă ea pentru a putea intra împreună în sală.
Buchetul de trandafiri roșii îl ținea într-o mână iar celălalt brațe l-a înconjurat de brațul lui Jake.

-Haide să intrăm ca și cum am fi spioni FBI.spune în timp ce zâmbește.

Zâmbetul de milioane a lui Shin Jake era bucuria tuturor.

-De tura asta zic pas.Acum haide ne așteaptă lumea.

Seara a decurs bine pentru toată lumea.Doar Yoora se gândea din când în când la mama ei pe care spera să o vadă lângă ea acum.

-Cred că o să plec acasă acum.Spune-i lui Sung-Hee că i-am lăsat un cadou la intrare.

Era entuziasmată să ajungă acasă pentru că un lucru ce nu s-a schimbat în cei 3 ani a fost faptul că Yoora încă nu iubea tocurile.

Ajunge la mașină și își schimbă tocurile cu o pereche de șlapi pe care îi puse pe bancheta din spate.Pe lângă Seul și Los Angeles erau la fel de treze noaptea.

Casa unde locuia acum era destul de aproape de familia ei.Ajunge la poartă și imediat ce intra în curte cu mașina o poate observa pe Soo-Min pe scări.

Oprește mașina,se dă jos și imediat ce o vede rămâne șocată.Nu știa nici măcar cum a ajuns în curte dar e Soo-Min și nimeni nu o poate subestima.

-Când ai ajuns?o întreabă și o strânge în brațe.

-Acum jumătate de oră am ajuns de la aeroport.Văd că tocurile tot nu îți sunt prietene.

-Ce pot să spun măcar ceva nu s-a schimbat.Haide să intrăm se face destul de răcoare.

-Asta da casă.Am venit să îți aduc ceva personal dar înainte de asta ți-am adus o sticlă de șampanie să sărbătorim.

-Mulțumesc,dar cred că trebuie să o bei singură.

-Doamne ești însărcinată!

-Nu,Soo-Min!Să zicem că ți-am urmat sfatul și nu am mai băut de un an și jumătate.Acum ce ai vrut să îmi aduci?

Imediat expresia de pe fața ei se schimbă radical.Se duce pe hol pentru aș aduce geanta și scoate din ea o invitație.

-Jungkook se căsătorește și vrea să fii acolo pentru el,iar Mina vrea să te cunoască.

-Când se ține nunta?o întreabă destul de neiteresată.

-Peste câteva zile.Trebuia să vin mai repede să ți-o aduc dar am fost prea ocupată,oricum nu trebuie să vii știu că ți-ar fi greu să îl vezi după cum ai plecat acum trei ani.

-O să vin.Am de încheiat un contract și compania unde lucrez acum caută noi actori și pot ține acolo o audiție.

-Atunci trebuie să plecăm cel târziu mâine seară.Bunica lui Jungkook vrea să te vadă și tu trebuie să o ajuți pe Choi Soo-Min să își găsească o rochie.

-Soo-Min.....vocea fetei se schimbă destul de repede.Crezi că Jungkook chiar mă vrea acolo?

Gândurile ei au început să fie din nou răscolite,dar în locul amintirilor frumoase Yoora putea să vadă doar ziua plecări sale.

-Yoora,ceva nu s-a schimbat.Lui Jungkook încă îi pasă de tine pur și simplu a încercat să echilibreze o balanță care era greu de stăpânit.

-Cred că ai dreptate,dar înainte să plecăm trebuie să îmi povestești cum este să fi căsătorită.

-Hyun-Jae e ca un copil mic.Filmează un nou film cu Jungkook și pregătește alte proiecte.

-Jungkook cum o duce?

-La început i-ai lipsit foarte mult și trebuia pur și simplu să lase telefonul închis pentru a nu intra în contact cu tine.A creat o fundație în numele fratelui său pentru copii cu probleme de inimă și acum se căsătorește.Jungkook a evoluat mult,la fel și tu așa că ar fi o oportunitate bună să vă revedeți.

Avea dreptate în totalitate.Cele două au petrecut toată noaptea discutând ce au pierdut în ultimele luni.Yoora începuse să îi povestească despre Jake și toate momentele în care a fost alături de ea.Chiar dacă ea nu observase Soo-Min putea să observe acel zâmbet care i se puse pe față.

-Deci din toate astea ar trebui să înțeleg că Jake a iubitul tău și tu nu mi-ai mai spus despre el până acum.

-Nu ți-am povestit nimic despre el deoarece eu și Jake nu suntem împreună.E exact ca și Hyungwon,de fiecare dată când am avut nevoie de el a fost acolo pentru mine.Ultimii trei ani au fost un chin încercând să mă conving că Jungkook că Jungkook merită ceva mai bun,la fel și eu.Eram exact opusul lui,citeam despre el și munca lui ceea ce îmi făcea rău,dar când Jake a apărut în peisaj am realizat că trebuie să mă focusez pe mine mai întai.

Noaptea a trecut astfel cele două adormind pe unde au apucat.Soo-Min cu paharul de vin lângă ea și Yoora cu albumele de poze în jurul ei.Dimineța a fost pur și simplu un dezastru,Yoora căuta pașaportul,iar Soo-Min încerca să o ajute dar nu putea.

Într-un final cele două ajung la aeroport dar paparazzi care o așteptau pe Soo-Min au găsit-o și pe Yoora alături de ea ,,Min Yoora o să fiți prezentă la nunta lui Jeon Jungkook deși este fostul tău?"

*în Seul*

Jungkook și Mina se aflau în living când pe telefonul lui apare știrea despre Soo-Min și Yoora.Știa că o să vină la nuntă unde era momentul perfect să clarifice totul.

-Yoora o să vină la nuntă.spune Jungkook destul de bine dispus.

-E minunat.Mă bucur că poate ajunge,dar mă întreb dacă Jake Shim o să apară alături de ea.

-Jake Shim?

𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum