25.Ai devenit alcoolică

255 29 1
                                    

Ieșită din companie Yoora avea toată ziua liberă.Avea de gând să meargă acasă și să se bucure de restul zilei alături de sora ei care a fost un mare ajutor pentru ea în ultimul timp.
Chioșcul mergea destul de bine și totul îi era datorat lui Sung-Hee care muncea pe brânci în fiecare zi acolo.

Drumul era destul de aglomerat,iar Yoora deși a avut un început de zi greu era fericită.Acum nimeni și nimic nu o mai puteau deranja.
Ajunge la apartamentul tatălui ei unde o găsește pe Sung-Hee în sufragerie.

-Sung-Hee,ai găsit ceva de băut la tata în frigider?

-Păreai fericită când ai intrat pe ușă și nu are Soju.

-Unu la mână beau de fericire și doi cine nu ține Soju în casă?

Nu își îneca amarul în alcool ca de obicei acum vroia un pahar de alcool doar pentru că simțea nevoia.Începe să caute fiecare dulap până găsește o sticlă de whiskey.

Se așează lângă Sung-Hee și își toarnă un pahar pe care îl da instant pe gât.
Nu băuse în viața ei whiskey,deoarece era obișnuită să își cumpere cel mai ieftin Soju de la magazinul de la colțul străzii.

-Nu e chiar pe gustul meu,dar merge.

-Miroși a vomă.îi spune Sung-Hee și se prinde de nas.

-Probabil ar trebuii să fac un duș.îi spune Yoora și se ridică de pe canapea.

Fata mirosea deja a alcool și acesta nu era planul ei din moment ce tatăl lor a fost mereu destul de strict când venea vorba de alcool.Deși părea schimbat nu știa dacă regulile lui de părinte erau la fel.

Intră în cameră și își aruncă telefonul pe pat apoi intră direct la duș.Apa fierbinte o ajuta să își pună toate gândurile în ordine și să gândească mai limpede.

Din păcate liniștea ei nu durase mult pentru că telefonul ei sună din nou,
de data aceasta fiind un număr necunoscut.Își înfășoară un prosop în jurul corpului și iese afară din duș pentru a răspunde.

*convorbire telefonică*

-Min Yoora,la telefon.Cu ce vă pot ajuta?

-Sunt Ha-Neul,vreau să ajungi la companiei în următoarele 30 de minute!Trimit un șofer după tine.

*convorbire telefonică încheiată*

Nu avea puțină liniște,nici măcar un moment în care putea da uitării totul și să meargă înainte ca și cum nimic nu s-a întâmplat.Își alege un hanorac și o pereche de pantaloni din dulap și coboară jos unde o vede pe Sung-Hee în același loc.

-Eu trebuie să plec,dar mă întorc cât de repede pot.spune și își mai toarnă încă un pahar whiskey pe care îl bea repede.Ascunde asta de tata până vin acasă,te iubesc.apoi o sărută în creștetul capulul.

Aflânduse în lift Yoora își punea o mulțime de întrebări,dar nici una nu răspundea la ce își dorea ea să afle.
Efectul whiskey-ului se simțea în tot corpul ei,dar trebuia să își revină până ajungea la compania.

În fața clădirii un bărbat în vârstă o aștepta pe Yoora cu ușa de la mașină deschisă.Face o plecăciune și se așează înăuntru.Simțea că toate persoanele din companie știau defapt cine e ea,doar ea mai avea impresia că minciuna ei funcționează.

-Vă cunoașteți de mult cu domnișoara Kim?o întreabă șoferul pentru a crea puțină convenție între ei.

-Nu,chiar deloc.Eu lucrez pentru ea și nu suntem apropiate.

-V-ar deranja dacă ați da un autograf pentru nepoata mea.Din momentul când va văzut la acea petrecere la televizor e fana dumneavoastră.

Yoora scoate un mic râset și dă din cap aprobator.Probabil era efectul băuturii card o făcea atât de calmă și o ajuta să nu se mai gândească la faptul că avea să dea ochii cu Ha-Neul în câteva minute.

-Mulțumesc că m-ați adus până aici.

-Puteți conta pe mine oricând și un mic sfat,domnișoarei Kim nu îi place când mirosiți a alcool,puteți lua o gumă.

Yoora își pleacă capul de rușine în fața bărbatului în vârstă.Dacă și șoferul a simțit mirosul nici nu vroia să dea ochii cu Ha-Neul.Fară să mai treacă pe la recepție fata se grăbește direct spre lift.Strigase după băiatul ce intrase în lift să îl țină deschis,dar nu avea șanse.

-BOULE!strigă Yoora și dă un pumn în uși.

-Chiar nu ar trebuii să mă faci bou.
ușile se deschid din nou,de data aceasta Yoora aflând că băiatul e Jungkook.

-Meritai,nu puteai să ți ușa?Unde mergi?îl întreabă pe un ton serios.

-La Ha-Neul în birou.Ai băut whiskey?

Yoora își dă ochii peste cap și scoate pe gură un oftat.Nu mai băuse whiskey până acum,dar deja își promitea în gândul ei că nu o să mai bea.

-Îmi pare rău pentru tricou și pentru faptul că te-am chemat la mine seara trecută.

-Totul e ok,oricum canapeaua ta e comfortabilă.Am ajuns!spune și arată spre ușa liftului care se deschise în câteva momente.

Cei doi au ieșit simultan și au pășit spre biroul lui Ha-Neul care imediat ce i-a văzut s-a ridicat și a plesnit-o pe Yoora.Fata era atât de confuză încât nici nu a putut să își i-a apărarea.

-Cum îți permiți să vii în compania mea și să mă faci de râs?!Pe lângă faptul că m-ai mințit în față ești și alcoolică?

Yoora se uita șocată la ea,Jungkook nu spunea nimic,doar o privea pe Ha-Neul cum își vărsa toți nervii pe Yoora.Vedea cum Yoora își ține lacrimile în frâu și cum pumi ei se strângeau din ce în ce mai tare.

Ha-Neul se întoarce la biroul ei și scoate niște acte pe care îi le aruncă Yoorei în față.Părea atât de nervoasă încât putea întoarce tot biroul cu susul în jos.Jungkook încearcă să o oprească pe Ha-Neul dar aceasta îl împinge la locul lui.

-Nu am vrut să te angajez de la început,dar am făcut-o pentru că Jungkook a venit în biroul meu și m-a rugat să te primesc.Ești exact cum mă așteptam de la început,o alcoolică fără viață și probabil mai săracă decât toată Coreea.

Toate cuvintele aruncate în Yoora erau acum mai dureroase decât cele auzite de la fostul ei șef.Vroia să nerge faptul că în acele poze era ea,dar avea dreptate.În ultima vreme tot ce a făcut Yoora a fost să își înece gândurile și durerea în alcool.

-Da,sunt eu în acele poze,dar nu am venit nici măcar odată beată la lucru.

-Dacă acum te pun să faci un test o să îl treci?

Avea dreptate,cele două pahare de whiskey pe care le-a băut se vor vedea imediat pe acele analize.Tot ce mai putea face acum este să își înghită propriile lacrimi și să asculte toate cuvintele grele pe care Ha-Neul i le spunea în față.

-Ești concediată.......

𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum