-Jake Shim?
-Se zvonește că este iubitul Yoorei,dar nu cred că o să apară din moment ce nu i-am văzut la aeroport împreună.
Era indiferent de ce zicea Mina sau spera mai mult ca Yoora să nu fie împreună cu Jake.Nunta urma să aibă loc mâine,iar Jungkook era mai mult decât pregătit să și fericit să se căsătorească cu fata visurilor lui.
-Poate vrei să te întâlnești cu ea măcar odată înainte de nuntă.îi propune Mina.
În timp ce Jungkook își punea gândurile în ordine Yoora se afla deja la fostul ei apartament.Privea fiecare colțișor din apartament și tot ce putea vedea erau amintirile frumoase.
Se bucura să vină înapoi nu simțea deloc greutatea că mâine trebuia să se vadă cu toate persoanele pe care le lăsase în urmă.Își despacheta lucrurile în liniște și în acea liniște singurul lucru care se putea auzii erau niște bătăi ușoare în ușă și sunetul asurzitor al sonerie care se repeta tot mai repede.
-Nu aștept pe nimeni acum.își spune singură.
Dar înainte să deschidă ușa analizează toate posibilitățile.Putea fi Soo-Min,Ha-Neul,Hyun-Jae sau chiar Jungkook.Apasă încet pe clanță și imediat ce deschide ușa în fața ei cu cel mai mare zâmbet apare persoana la care se așteapta cel mai puțin.
-Omo,au trecut trei ani și încă ești la fel de frumoasă.Sper că nu deranjez Jungkook mi-a spus de dimineață că ai ajuns în Coreea.
-Nu deranjați cu nimic.
Bunica lui Jungkook era puțin schimbată.Față de ultima dată când a văzut-o acum umbla cu un baston și ochelarii de vedere nu îi lipseau de pe ochi.
-Văd că nu ai ajuns de mult timp în apartament.Cum te simți?
-Sincer,e minunat.Faptul că sunt înapoi aici mă ajută mai mult decât credeam.Cafea?
-Doar un ceai scumpa mea.Cred că știi deja pentru ce am venit aici?
Știa din momentul în care a deschis ușa și răspunsul ei a fost "da" și va rămâne "da,voi veni la nuntă".Dar îi era greu?Chiar încerca să fie fericită pentru el și aceasta era și idea cu care a plecat din Los Angeles.
-O să vin.Până la urmă este nunta lui,nu?
-Întrebarea este îl mai iubești?După cum te comporți fata mea și cum arătați pot să îmi dau seama că ceva mai există.
-Cred că vă înșelați acum și îmi pare rău să o spun,dar l-am iubit pe Jungkook și faptul că mă întorc după 3 ani aici în care nu am vorbit mă ajută să înțeleg ce era defapt între noi.
-Ce era între voi,putea fi inseparabil dacă mama lui nu se băga,dar nu am venit să dau vina pe nimeni.Jake unde e?
-Deci chiar v-ați documentat despre mine.
-Ce pot să spun am oameni pentru orice.Defapt mi-am amintit pentru ce sunt aici.În ziua în care ai plecat Jungkook a lăsat costumul aici după premieră a zis că îl pune în camera de oaspeți.
Nu venise doar pentru un costum.Să fim sinceri bunica lui Jungkook e una dintre persoanele ei preferate.Când a cunoscut-o prima dată a știut că este la fel de tupeistă ca și Hyungwon când e vorba de a obține ceva.
-Știu că sunteți aici să vedeți dacă o să apară vreun băiat pe una dintre uși,dar nu e așa.Jake este doar un prieten și a rămas în America.
-Dacă tu spui,așa să fie.Eu o să plec mă așteaptă un masaj la ora 16 și nu vreau să îl ratez.
-Vă doresc relaxare plăcută și sper să ne vedem mâine la nuntă.
I-a prins bine să aibă un musafir de când s-a întors în Coreea,dar nu putea să mintă că în acel moment spera ca la ușă să apară chiar Jungkook.
Își strânse unele lucruri și pregătise câteva cerințe pentru audițiile ce urmau până când primește un mesaj de la Soo-Min ,,Un an și jumătate dar cui îi pasă știu că îți este dor de o sticlă de Soju" își dădu ochii peste cap deoarece îi era dor și prietena ei avea dreptate ,,Ajung la tine în 30 de minute" .
Cu părul pe jumătate ciufulit își pune o șapcă pe cap și un hanorac apoi își cheamă un taxi,deoarece luându-și mașina însemna că trebuie să rămână la Soo-Min,dar la cât de mult ținea la ea nu putea nega că prietena ei sforăie când e beată.
Trecuse pe lângă fostul ei loc de muncă și pe lângă compania lui Ha-Neul.Nu avea amintiri prea frumoase în niciuna dintre clădiri,dar visul ei a început de acolo.
-Aish ce cap sec pot să fiu!Acum trei ani și jumătate dumneata i-ai dat ficei mele un autograf tot aici.Min Yoora nu?
-Îmi aduc aminte.Cum merge visul fiicei dumneavoastră?A semnat cu o agenție?
-Nu încă,dar a primit multe oferte.Mereu îmi spune că vrea să ajungă în state acolo este adevăratul ei vis,dar cred că până la urmă va semna aici.I-am spus și eu că nu este o pierdere dacă rămâne aici.
-Eu spun să îi dați cartea mea de vizită.spune și i-o pune pe bord.Apoi poate venii la audiția de mâine.Dacă este așa de bună cum spun mulți poate visul ei se va putea împlinii.
-Oh vai când o să audă nici măcar nu mă va crede.Vă mulțumesc mult,fiica mea a avut dreptate chiar sunteți o persoană minunată.
,,Ai ajuns?Dacă da trebuie să știi că Jungkook a venit și el împreună cu Mina" pentru un moment vroia să cheme acel taxi înapoi,dar era prea târziu.Nu putea fi atât de rău,până la urmă putea să îi revadă pe toți.Sună la soneria dar nu apucă să își tragă sufletul,deoarece chiar el îi deschide ușa.
Și atunci simte ce nu a simțit în toți acești ani,frica de a da ochii cu el.Parcă timpul se oprise în loc era același Jungkook doar că complet diferit.Părul îi era bine aranjat și cămașa stătea perfect pe el.Pe mâna dreaptă putea să îi vadă tatuajele care erau noi pentru ea,iar acel zâmbet tipic lui încă îi apărea pe față.
-Ai ajuns.Pentru Dumnezeu am crezut că ți-a luat trei ore să ajungi.Jungkook,nu mai sta în ușă ca un tembel și cheam-o înăuntru.de pe hol deja se putea auzi vocea lui Soo-Min.
-Mă bucur să te văd.doar atât a putut spune înaite ca Soo-Min să i-o ia înainte și să o tragă pe Yoora înăuntru.
-Yoora,ia o sticlă și fă-te comodă oriunde vrei.
-Soo-Min,dacă nu ții minte Yoora nu mai bea de mult timp.încearcă să intervină Jungkook.
Chiar dacă i-a fost dor de el nu putea spune că mai era un copil.Putea să își poarte singură de grijă și să își spună punctul de vedere.
-Jungkook,Yoora își poartă și singură de grijă.Acum cred că e timpul să ne așezăm pentru a povestii ce am făcut în ultimii ani.propune Mina.
Așa a și fost.Hyun-jae povestea cât de mult îl bate Soo-Min la cap,Mina și Yoora se înțelegeau perfect,iar Jungkook mai spunea și el ceva din când în când,dar mâine era ziua cea mare așa că cu puțin trecut de ora 12 toți erau în drum spre casele lor.
CITEȘTI
𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐇𝐞𝐚𝐫 𝐌𝐞 𝐂𝐫𝐲||𝐉.𝐉𝐤
RandomDatorii și cămătari pe urmele ei.După moartea mamei sale Yoora este nevoită să renunțe la facultatea de film și să angajeze pentru a plăti datoriile pe care mama ei le-a lăsat. Dar totul s-a schimbat într-o zi când fata sau după porecla ei "prinzăto...