SEN DE DERDİMMİŞSİN

749 64 34
                                    


               Yeni bir başlangıç için ilk adımlarımı atmıştım. Kolayca verilecek bir tercih değildi yaptığım bu değişim. Çok fazla zorluğu da vardı bu tercihimin, başka bir canın sorumluluğu vardı üstümde aynı zamanda hiç tanımadığım insanlar ile bir süre geçirmek. Ve daha bilmediğim bir sürü sır vardı. Bugünden sonra aslında öğrenmek istemiyordum. Tek isteğim Chanyeol'un bana verdiği sözü tutması ve bu ülkeden gitmek. Özgürce, kendimden asla utanmadan yaşayabileceğim yeni bir yer. Hayali bile beni mutlu ediyordu. Gittiğim yerde başımda derdim olsun istemiyordum, saklamak zorunda olacağım yeni şeyler biriktirmekte istemiyordum. Tek isteğim küçük umudum ile mutlu bir yaşam sürmekti.

           Eve girdiğimde herkes ayağa kalkmış bana bakıyordu. Ben ise Chanyeol'un arkasında utangaç bir şekilde duruyordum. Chanyeol eve girer girmez ev halkını tanıtmaya başlamıştı. Gerçekten kalabalık bir aileydi. Hepsi beraber aynı evde yaşıyordu. İlk önce Lay kendini hemen öne atarak tanıtmıştı. Kendisi Suho'nun eşiymiş, ilk defa onu görüyordum. Nişan günüde odamdan çıkmam yasak olduğu için tanışamamıştım kimseyle zaten. Lay harika bir omegadı, gülümsemesi suratından eksik olmuyordu ve cidden on puan verilecek bir güzelliği vardı. Hemen arkasından oğulları ve kızlarıyla tanıştım. Büyük olan oğlu sekiz, kızı ise beş yaşındaydı. Suhoyu çok net hatırlamıyordum ama çocuklar kesinlikle lay'ın kopyasıydı. Lay kendini tanıttıktan sonra en büyük abileri Jonghyunun(Bebeğim benim onun adı geçmeden olmazdı) eşi Taeyon (kesinlikle aklıma başka biri gelmedi)kendini tanıttı. Jonghyunu daha önce hiç görmemiştim. Ama eşinin harika bir güzelliği vardı ve alfaydı. Onların da ikiz, on sekiz yaşların bir kızı ve oğlu vardı. Hepsi birbirinden sıcak kanlıydı. Sadece Bayan park biraz soğuk duruyordu. Onun da normal olduğunu düşünüyorum aslında bir anne olarak bu durumu kabullenmek biraz zor olmalıydı. Chanyeolun babasını yaklaşık on yıl önce kaybettiğini biliyorum ve bu durum da bayan park çocuklarını tek başına kendi büyütmüş harika bir omegaydı. Güçlü ve asil duruşuna hayran olmuştum. Son olarak evde çalışanlar ile tanıştım. Evde çalışanlara bile aileden biriymiş gibi davranıyorlardı.

''Baekhyun istersen üstüne bir şey vereyim sonra yemek yiyelim beraber'' Lay yanıma gelip koluma girmişti. Gerçekten donmak üzereydim ve bunu fark etmesi beni oldukça etkilemişti. Chanyeol'un küçük bir baş onayı vermesi ile yukarı kata çıktık. Evleri gerçekten çok hoştu. Bizim ev gibi son teknoloji ile dolu ve soğuk değildi. Eşyaları daha antika gibiydi ve çok sıcaktı. Keşke o gün Chanyeola inanıp gelseydim onunla bu eve bile diyorum.

''Bunlar sana olur bence, hemen giyin gel aç olmalısın'' yine otuz iki diş sırıtarak bana ayırdığı kıyafetleri uzattı.

''Teşekkür ederim '' diyebildim sadece hala daha çekingenliğim üstümdeydi.

''Ben aşağıda bekliyorum öyleyse'' deyip kapıyı kapatarak çıkmıştı

            Üstüme hızla giyinip elimdeki örtüyle uzunca bir süre bakışmaya başladım. Gözümün önüne çığlıklarım, babama yalvarışlarım geliyordu. Bu örtü üstüme serildikten sonra ondan tamamen kopacağım aklıma geliyordu en kötüsü. Derin bir nefes alıp, elimdeki örtü ile odadan çıkmıştım. Chanyeoldan bu örtüyü yakmasını isteyecektim. Merdivenlerden yavaş yavaş inerken aşağıdaki gürültü artmaya başlıyordu. Chanyeol birine bağırıyordu ve eğer ben aşağı hemen inersem nedeni öğrenemeyecektim. İçimdeki meraklı Baekhyun bu fırsatı kaçırmayacağı için bulunduğum merdivene oturup dinlemeye başladım.

''Suho benim sözümden dışarı çıkılmayacak'' diye kükredi chanyeol. Duyduğum isim ile şok olmuş

''Seni dinlersek bir boku beceremeyiz biz '' tahminimce suhoya ait olan ses sinirle bağırmıştı. ''Ya tutmuşsun daha çocuk olan birini hamile bırakmışsın ve bu çocuk Baekhyun. Hayır bir de onu bu eve getirip sokuyorsun. Sonra da beni dinleyeceksiniz benim fikirlerim ile ilerleyeceğiz diyorsun '' diye devam etti. Sözleri gerçekten bana dokunmuştu.

SENİ DERT ETMELER// CHANBAEK(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin