Büyük gün gelmişti. Plan hazırdı. Son birkaç işimizde hep sıkıntılar çıkmış, birkaçı da başarısızlıkla sonuçlanmıştı ama bundan ümitliydim. Ayrıca çok eğleneceğimize de emindim. Tek sorun şuydu ki: Umarım Taehyung veya Jimin dayak yemezdi.
Sevgili çiftimiz kafede buluşacaklardı. Bana ulaşan kız, ona özledim bahanesiyle buluşma teklif etmişti. Gariptir ki oğlanı ikna etmek çok zor oldu. Her an çocuğun numarasını alıp "KARDEŞİM KABUL EDER MİSİN ŞU TEKLİFİ HAYIRLI BİR İŞ İÇİN İSTİYORUZ HERHALDE" diye mesaj atacak seviyede zorlamıştı beni.
Hayırlı iş evet. Onları ayırmak.
Napayım abicim? İşim bu. Bana hayırlı sonuçta.
Kafenin arka tarafında, onları görebileceğimiz bir yerde oturarak gelişmeleri izliyorduk. Kız, küçük sebeplerle hafifçe ortamı gerecekti. Daha sonra bizim harika planımız devreye girecekti. Gerginliğin üstüne gelince de BOM, hoş geldin ayrılık bebek.
Kız çoktan gelmiş, çocuğu bekliyordu. Buluşma saatinden yaklaşık 15 dakika sonra, yani gecikmeli olarak, kapıda göründü elemanımız.
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, 21 KERE BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.
Bu çocuk kızın attığı fotoğraflarda bu kadar yakışıklı durmuyordu. Yakışıklı mı dedim? Pardon. Bu çocuğa yakışıklı dersek yakışıklı dediklerimize Allah'ın cezası dememiz gerekirdi.
Neden ayrılıyordu ki acaba kız? Yani varsa bir kusuru bana yollayabilirdi mesela, ben adam ederdim, işimize bakardık evellallah.
Far görmüş tavşan gibi gözlerim ve Bolu tüneli misali açılmış ağzımla çocuğu izlerken Jimin'den küçük bir darbe yedim kafama.
"Topla kız ağzını! Profesyonel ol biraz. İlk defa mı yakışıklı çocuk gördün diyeceğim de kapı gibi de duruyorum yani karşında her gün, ne bu tepkiler anlamadım ki?"
"Lan ben seni küçüklüğümden beri tanıyorum. Tabiri caizse burnundan akan sümükten tut gö-"
"TAMAM SUS TAMAM"
"Jimin hadi seni geçtim ben varım burada, baksana. Yani şu tipe yakışıklı demeyen de..."
"Diyen olsaydı şu an sap olmazdın herhalde Taehyung?" dedi Jimin. Tae birden yüzünü sahte bir hüzne boğdu, elinin tersini alnına koyalarak bayılıyormuş gibi yaptı ve "Herkesin sevgilisi var, benim ise bebek gibi bir suratımmm." dedi.
Yaptığına kahkahalarla gülmemek için kafamı Jimin'in omzuna gömdüm ve "tststttstststssss" diye dışarıya hava vererek gülmemi engellemeye çalıştım. "Taehyung... TAEHYUNG KIZ TISLIYO!!"
Jimin'in bu dediğine daha çok tıslarken Tae "Bilmiyor musun, ses çıkarmamak için o içindeki kahkahayı dışarıya tstsssssss diye veriyor işte." diye yaptığım manasız işlemi açıkladı. Gülmem geçince doğruldum ve ekledim, "Sen çok biliyorsun he, sürekli yapıyorsun sanırım?"
"Yok ben ağlak bi velet olduğum için ağlamam duyulmasın diye yapıyorum." Bu dediğine karşılık hafifçe omzuna vururken küçük bir gülücük fırlattı bana.
"Aha durun bir şeyler oluyor."
"Ohoo, neler olmadı ki? Önce müşterimiz neden geç geldiğini sorup trip attı. Çocuk geveledi bir şeyler. Anlamadım orayı. "
"Jimin...Jimin sen salaksın ki. KIZA DİNLEME CİHAZI TAKTIK YA HANİ BİZ? KULLANSAK YA HANİ?"
"ANAAA DOĞRU YA!" diyip çantayı karıştırmaya başladı Jimin. Üç tane kulaklık çıkararak birini bana, diğerini Taehyung'a verdi. Birini ise kendisi taktı. Jimin ile biz ikimiz gidecektik bu seferki göreve. Taehyung ise bizi takip edecekti uzaktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sazan.avi || jjk {✓}
Humorgizlikisi123: sadece sahte sevgilim rolü yapacaksın ne bu fiyat? sazan.avi: abicim bana gelişi bu diyorum ya! valla kârım yok bu işten. bak daha dün biri mezuniyet partneri olmamı istedi ona da aynı fiyatı verdim. elimden gelen bu." Şimdi bir meslek...