°•Yazar Notu•°

305 18 43
                                    

Evet, merhabalar.
Nasıl başlasam söze bilemedim doğrusu.
Bu hikayeye, nasıl bilmiyorum ama birden bir online dersi dinlerken içimden gelen kocaman bir istek ve büyük bir heyecanla başladım. Çok şükür ki bıkmadan sonunu da getirdim. Biraz daha uzasa sıkıcı, kısa olsa da hızlı olurdu gibi geliyor bana.

Şahsen diğer kitabım "all those little things" benim ilk göz ağrım. Ama okuyunca fark ediyorum her şey fazla hızlı olmuş. Pişman mıyım? Asla. Onu da seviyorum çok. Sadece bu hikayemin ondan daha oturaklı olduğuna inanıyorum o kadar.

Bunu da aynı diğer yazdığım textinglerim gibi insanın yüzünde tebessüm oluşsun diye yazdım. Bu tarz absürt komedi textingi yazan en iyi yazarlar da wattpadi bırakınca, iş başa düştü diyerek en sevdiğim tarzda kendim yazmak istemiştim. Başarılı oldum mu bilmiyorum, o sizin kararınız olacak.
ama ben eğlendim.

En önemlisi, sizi güldürebildiysem ne mutlu bana. Her içiniz sıkıldığında, mutlu olmak ve hayal dünyasına dalmak istediğinizde, buralardaki olay, entrika, gerginlik dolu pek çok hikayenin arasında soft ve eğlenceli şeyler de okumak çektiyse canınız; çıkın çıkın tekrardan gelin efenim. Kapımız her zaman açık.

Belki aklıma yine eserse yeni şeyler, belki de birkaç tane daha texting yazmaya gelirim, kim bilir? Ama şu anlık uzun bir süre olmayacağım gibime geliyor buralarda dostlar :')

Sözlerimi bitirmeden önce bana bu hikayede tahmin bile edemeyeceği kadar çok yardımı dokunan, bana GÜÇ olan arkadaşıma teşekkür ederim. Yazdığım, saçmaladığım, feelsler geçirdiğim her anda hep destekçim oldun. İyi ki varsın.

Okuduğunuz için teşekkürler. Hayatınız boyunca hep mutlu kalmanız dileğiyle. Sizi Jungkook'un kakaolu kek ve bilgisayar oyunlarını sevdiği kadar çok seviyor, Jimin'in dansa verdiği kadar çok değer veriyorum.

Medyadaki şarkıyı da bilerek bıraktım. Hayatın karmaşası ve asla geçmeyecek gibi hissettiren sıkıntılar arasında iyi geleceğine inanıyorum. Çünkü her şey geçer,
ve geriye iyi şeyler kalır.

Görüşmek üzere.

Durun şunu demesem de olmazdı.
7 Mart 2021.
BTS GRAMMY'DE SOLO SAHNEYE ÇIKACAK!
evet dün gece boyu buna sevinmiştim sjhdksjsk
Şimdi görüşmek üzere,
Tekrardan.

sazan.avi || jjk {✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin