Jungkook'un bakış açısındanNari'nin bulunma ihtimalinin olduğu parka geldiğimde koşar adımlarla tepeye doğru ilerlemeye başladım. Evet, onun yaptığı da mantıksız bir hareketti ama benim tanıdığım Nari de oturup düşününce neyin doğru neyin yanlış olacağına karar verebilecek bir kızdı. Ben de üstüne biraz fazla gitmiştim ve karşılıklı bunu konuşursak işin tatlıya bağlanacağına inanıyordum.
Tepenin zirvesine ulaşmama az kalmışken oturarak şehrin ışıklarını izleyen bir adet Nari gördüm. Dizlerini kendine çekip oturmuş, telefonundan açtığı bir müzikle sessizce izliyordu manzarayı. Esen hafif rüzgar saçlarını dalgalandırırken bu görüntünün tablo gibi durduğu dikkatimi çekmişti. Vaktim olsa oturup çizmeyi çok isteyebilirdim ama şu an önemli bir işim vardı.
Boğazımı temizlemek için öksürdüğümde Nari girdiği transtan çıkmış olacak ki hafifçe korkuyla zıpladı yerinde. Arkasını dönerek bana baktı. "Jungkook?"
"Nari?"
"Jungkook?"
"Nari???"
"Jungkook ne işin var burada? Beni nasıl buldun? Gerçi cevaplamanı istemiyorum. Yalnız bırakır mısın, rica ediyorum bak?"
"Nari, konuşalım lütfen."
"Jungkook, bas git lütfen."
"Kalbimi kırıyorsun ama."
"Sen benimkini hiç kırmadın ya zaten."
Devam etmesine fırsat vermeden yanına oturdum. "ya git dedim sana! Sapık mısın nesin?!"
"Konuşmamız lazım diyorum kızım anlasana. Karşılıklı yanlış anlaşılmalar yaşandı. Ben seninle küs falan kalamam valla billa depresyonlara girerim beş ay yataktan çıkamam açlıktan 40 kilo veririm kemiklerim sayılır nefes almam zorlaşır sonunda da ölü-"
"JUNGKOOK SALAK MISIN AĞZINDAN YEL ALSIN" diyerek sinirle omzuma vurdu Nari. Zalımın kızı insan hafif vurur, öküz gibi geçirmişti sağ olsun.
"O zaman dinle beni."
"İyi, konuş."
"Bu işi neden yaptığını biraz öğrenmiş olabilirim." bunu dediğimde Nari'nin fal taşı gibi açılan gözleri durumdan rahatsız olduğunu belli ediyordu. "SALAK JIMINLE TAEHYUNG MU SÖYLEDİ?"
"Evet ama, Nari bu saklanılması gereken bir şey değil ki. Neden gizliyorsun?"
Nari sıkıntıyla bana baktı. "Kimsenin halime acımasını istemiyorum çünkü Jungkook. Normal değil mi sence de?"
Dediği şeye karşılık ona hak verircesine kafa salladım. Birkaç saniye sessizce oturduktan sonra Nari devam etti: "Jungkook, üzgünüm. O an kazanabileceğimiz para gözlerimi kör etmişti resmen. Aşırı aptalca konuştuğumu biliyorum. Tabii ki de böyle bir şeyi bile bile işi kabul edemezdim. Evet, nerdeyse ameliyat parasının yarısını karşılıyor bu miktar ama böylesine vicdansızca bir iş yaparak kazandığım parayla da kardeşimi ameliyat ettirmek istemem. Hayırlı para değil bir kere. Mazallah masada bile kalabilir kardeşim. AY NE DİYORUM BEN!!" ve birkaç kere hızlıca ağzına vurdu.
"YA SALAK ŞEY DURSANA NE VURUYORSUN" diyip gülerek elini tuttum.
Hani filmlerde sahneler olur ya, oğlan ve kız birden anlamlandıramadıkları bir biçimde yüzleri çok yakın ve temas içinde olurlar. Sonra birkaç saniye noluyo şu an? bakışları ile birbirlerine bakakalırlar.
Hayatım filmdi yemin ediyorum. Şu an Nari'nin bileğinden tutmuş bir biçimde ona bakarken o da kafasını çevirip bana baktığından dolayı, aramızda benim Nari'ye ait olan tuttuğum koluyla birlikte transa geçmiş gibi birbirimize bakıyorduk. Kaç saniye böyle durduk bilmiyorum ama hiç bitmese de olabilirdi sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sazan.avi || jjk {✓}
Humorgizlikisi123: sadece sahte sevgilim rolü yapacaksın ne bu fiyat? sazan.avi: abicim bana gelişi bu diyorum ya! valla kârım yok bu işten. bak daha dün biri mezuniyet partneri olmamı istedi ona da aynı fiyatı verdim. elimden gelen bu." Şimdi bir meslek...