Kapitola 29 - Její ochranné protokoly byli pro tříleté dítě.

787 34 14
                                    

Pohled Kristin

O tři dny později

Je dopoledne a já procházím novou základnou Avengers na kraji New Yorku. Stěhování bylo v plném proudu. Spoustu nových laboratoří, soukromá nemocnice, tělocvičny a výcvikové místnosti pro výcvik agentů. Můj projekt se rozjíždí, i když o něm nikdo neví. Součástí je i soukromé křídlo, které je oddělené od zbytku základny. Obytné křídlo Avngers. Máme tam soukromé tělocvičny, bazén, velký obývák s kuchyní, soukromé nahrávací studio, mnohem větší a modernější pokoje než v Avengers Tower. A je tam toho ještě víc. Jo, tohle se nám s tátou povedlo. Na té základně jsem pracovali skoro rok.

Procházela jsem chodbou a cestou potkala Furyho.

,,Pane," usmála jsem se.

,,Paní by tady měli řikat spíš vám, agentko Starková." opětoval mi úsměv a oba jsme se zastavili.

,,Já a velet celý týhle základně? Chcete řešit zkázu světa?" ušklíbla jsem se. Jen se zasmál. ,,Potřebujeme vůdce. A já neposlechnu nikoho kromě vás. To už byste za ty léta mohl vědět."

,,To vím agentko. Proto je mi ctí, že mi tolik věříte." přikývl a díval se na mě svým okem. ,,Ten váš plán je dost riskantní, ale máte mojí plnou podporu. Už jsem rozhodil sítě. Možná budu muset potom na chvíli odcestovat do Evropy, abych vše zařídil, ale zůstane tu agentka Hillová, jako můj zástupce."

S úsměvem jsem přikývla. ,,Samozřejmě." Pak jsem ale posmutněla. ,,Nějaký zprávy o Bannerovi?"

Podal mi tablet. ,,Tohle zachytil náš technik. Spadlo to do Baltského moře. Může to být quinjet, ale s maskováním, co jste vytvořila s vaším otcem, to nelze identifikovat."

Skenovala jsem to pohledem. To není quinjet. Podala jsem mu ho zpět. ,,Jak jste se zabydlel ve své nové kanceláři?"

,,Je lepší, než jsem měl v S.H.I.E.L.D.u. Mam tam svůj vlastní kávovar." vzal si ho ode mě. ,,Taky lepší technické vybavení a zabezpečení. Friday je velká pomoc."

,,Jsem ráda, že se vám tady líbí." usmála jsem se.

,,Slečno Starková, hledá vás slečna Romanoffová." ozvala se Friday.

,,Už jdu." odpověděla jsem a podívala se zpět na Furyho. ,,Ještě se dnes uvidíme."

,,S tím počítám slečno Starková." usmál se a já vyrazila chodbou.

,,Slečna Romanoffová na vás čeká." popoháněla mě Friday.

Protočila jsem očima. ,,Já vim." ucedila jsem.

,,Při vaší včerejší návštěvě jste byla poněkud hlučná. Vaši přátelé by to mohli považovat za nemístné." ozvala se znovu.

Já se zastavila a zamračila se. Prosim?! Co táta místo Jarvise instaloval Friday, je to totální katastrofa. Pořád mě poučuje a vychovává. To si na mě zasedla nebo co?! Já chci zpátky Jarva.

Několik agentů se uchechtlo.

,,Do toho ti nic neni." odsekla jsem a šla dál za Nat.

,,Kristin?" houkl na mě Jake, který právě přiletěl. ,,Ahoj, jak je to s našimi pokoji? Máme je v obytný části, nebo tady s ostatními agenty?" zeptal se s úsměvem.

,,Ahoj." zastavila jsem se u něj. ,,Máte je v obytný části s námi. Vždyť jste Avengers." usmála jsem se.

Úsměv mi zářivě oplatil. ,,Dobře. A.... jak to bude s týmy, když šel Clint do penze? Bude to tak, jak jsi mi řikala včera?" zeptal se nejistě.

Kristin Stark: Love and Suffering (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat