Pohled Kristin
,,Je jedenáct nula nula. Měla by jste vstávat slečno. Za hodinu je oběd." probudil mě ten vražedný hlas Jarvise a hlavou mi proletělo tisíc hřebíků.
,,Zmlkni Jarve." zabručela jsem a cítila, že mě někdo objímá.
Bála jsem se otočit. Detailně si pamatuji včerejší zážitek, ale nevím s kým. Takhle to dopadá, když se moc napiju. To si nedáš říct Starková?! Ale jak se to říká? Kdo se ráno nestydí, ten se večer nebavil.
Nakonec jsem se odhodlala otočit. Docela jsem si oddechla. Vzala jsem do ruky ze stolku mobil a podívala se, jestli mě někdo nesháněl. Naštěstí nikdo.
,,Zhasněte to světlo." zabručel Max a přetáhl si peřinu přes hlavu.
,,Nemáš tolik pít." uchechtla jsem se chabě a mobil položila zpět na stolek.
Hned si odhrnul peřinu z hlavy. A zaraženě se na mě podíval.
,,Co tady dělam?" ptal se zmateně.
,,No mě se ptej. Já tě večer ani nepoznala. Nemáš náhodou přítelkyni?" zaskuhrala jsem a chytila se za bolavou hlavu.
,,No moje vina to neni. Nemáš bejt tak dobrá." usmál se a dal si ruku před oči. ,,Mam. Vadí to nějak?"
Já se uchechtla. ,,No mě ne."
,,Doufam, že máš ten vyprošťovák, co jsi měla i minule. Budeme ho potřebovat všichni." zabrblal a otočil se na bok.
Mě se otočil žaludek vzhůru nohama. ,,A já nejvíc." dala jsem si ruku před pusu a běžela do koupelny. Neměla jsem ten alkohol tolik míchat. Co jsem to vůbec včera pila?
,,Jsi v pohodě?" ptal se ze dveří koupelny.
Měla jsem nějaké tričko a kalhotky.
,,Jo jasně. Klidně mi můžeš donést panáka." pronesla jsem ironicky a stoupla si k umyvadlu a umyla si pusu.
Spláchla jsem a šla si lehnout zpět do postele.
,,V nočnim stolku jsou pytlíčky s vyprošťovákem. Prosim tě, dones mi jeden už ve vodě." zaskuhrala jsem do polštáře.
,,Když tam dojdu." zívl si a vydal se k mému stolku a pak do pokojového baru pro skleničky a vodu.
Za chvíli seděl vedle mě se dvěma skleničkami s bílou kalnou tekutinou. Sedla jsem si a na ex to do sebe kopla. Stejně tak udělal i on. Teprve teď jsem si všimla, že má na sobě jen boxerky.
,,Za tři čtvrtě hodiny je oběd. Jdu se vysprchovat." zaskučela jsem a zvedla se.
,,Já si ještě lehnu." položil skleničku na stolek a zahrabal se do peřin. ,,Bude vadit, když zavolam ségře, aby mi sem přivezla věci?" houkl ještě za mnou.
,,Klidně." odpověděla jsem mu a zavřela za sebou.
,,Dobré ráno." usmála jsem se na tátu, Pepper, Nat, Steva, Clinta a Molly s Nicol.
,,Ahoj." pozdravil je Ryan v mém závěsu.
,,Dobré." oplatili nám ostatní a my si přisedli. Já zaujala své místo vedle táty a Denyho, který ještě nedorazil.
,,Ráno v poledne. Do kolika jste to táhly?" zeptala se Pepper.
,,Do čtvrt na osm. Když nepočítam pokoj." řekla jsem, když jsem si sedla.
,,Já nevim co si mam ještě dát." Pepp se zoufale rozhlédla po stole. ,,Lásko podej mi ty lívance." poprosila tátu šťastně s toustem v puse.
ČTEŠ
Kristin Stark: Love and Suffering (KOREKCE)
FanfictionDalší etapa šíleného života dcery Tonyho Starka a řeckého božstva. Zvládne Kristin nástrahy, které jí do cesty postavil osud? A co když jí do cesty postaví překážky samotní bohové? Kdo bude Kristininou největší oporou, když se musí i před svými přát...