Kapitola 11 - Loni táta, tak teď já

937 41 4
                                    

Pohled Kristin

Úterý 20:56

,,Všichni nastupovat! Monako čeká!" popoháněla jsem všechny, když jsme dorazili k letadlu na letiště v New Yorku.

Měla jsem na sobě obyčejné černé džegíny, černé upnuté tričko s dlouhým rukávem a černé conversky. Vlasy jsem měla rovné volně spuštěné na ramena a na obličeji jen řasenku a lesk na rty. Před přistáním se upravím, ale teď chci mít pohodlí. Podobně byla oblečená i Pepper. Bohužel s námi nemohl letět Sam. Musel kvůli něčemu zůstat v New Yorku.

,,Přestaň rozkazovat a pojď si vzít ten tvuj obří kufr!" houkl na mě táta, když otevřel kufr auta. 

,,Na to je tady přece personál." zabručela jsem a šla si pro kufr.

,,Tady je Kristin." podal mi ho Happy i s notebookem a vzal si svůj malej.

Všichni ostatní už na nás čekali v letadle. Odlet jsme měli naplánovaný na devátou večer.

,,No že vám to ale trvalo." vyšel ze dveří letadla Steve a šel za námi dolu.

,,Hvězdy vždycky chodí poslední." ušklíbla jsem se a vezla svůj kufr ke schodům. 

Steve je sešel ke mě. ,,Ukaž." vzal mi ho a odnesl ho do letadla. ,,To v tom táhneš kamení?" postěžoval si při cestě.

,,Jsi Kapitán Amerika. Pro tebe je to jako pírko." ušklíbla jsem se a pomohla Pepper. 

Měli s tátou jeden kufr dohromady, takže ho nesl táta. 

Vešli jsme dovnitř, kde už všichni seděli.

,,Tak vážení doufám, že jste připraveni. Bar je plnej a let dlouhej." usmála jsem se na všechny a sedla si naproti Natashe. Seděli jsme stejně až na to, že Steve seděl naproti Clintovi, Deny naproti Nicol, Molly naproti Ryanovi a Happy naproti Jakovi. 

,,Zase poslední." měřila si mě pobaveným pohledem Nat.

,,Jak jsem řekla. Hvězdy chodí naposled. A kdo je hlavní hvězda víkendu? Ano já." pronesla jsem a napřímila se v sedadle. 

,,U všech bohů." uchechtl se Denny a vzal si telefon.

,,Za deset a půl hodiny jsme tam." informovala jsem je.

Pepper s tátou se akorát usadili do sedadel. 

,,Jarve informuj piloty, že můžeme jít na vzlet." rozkázala jsem a vyndala si notebook.

,,Jak si přejete slečno." odpověděl mi Jarv.

Za chvíli jsme byli na ranveji a vzlétali. 

,,Plánovaný čas doletu je ve 13:48 tamního času." informoval nás Jarv, když jsme byli ve vzduchu.

Já si nasadila sluchátka a zapnula počítač. Asi hodinu jsem dělala na nových písních, které jsem nedávno nahrála. Vždycky, když jsme někam letěli, tak jsem na nich pracovala. Taky jsem pracovala na jedné písni. Molly dostala nabídku udělat aranže k filmu Zpívej!, ale nemá písně. Několik jsem jich složila a ostatní jsou covery na jiné známé zpěváky. Taky mě požádala, abych jí nazpívala jednu slonici. Ale pořád jsem nemohla přijít na to, kdo mi zazpívá píseň Set It All Free. A v pondělí už to musím mít. I hrubou nahrávku. Pak mě to trklo. Vystavěla jsem kolem mě a Nat stěnu.

,,Co se děje?" ptala se zaraženě a vyndala si sluchátka z uší.

Natasha umí skvěle zpívat. Dlouho jí už přemlouvám, aby se mnou začala zpívat. Jenže nechtěla. K několika písním mi nazpívala vokály, ale to je tak celý. Ale tahle píseň je přesně pro ní. 

Kristin Stark: Love and Suffering (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat