8. Už chybí jen vlaječky s tvým obličejem

1K 41 0
                                    

Pohled Kristin

,,Jdeme na vzlet." zahlásila jsem a nastartovala helikoptéru.

Po mé levé ruce seděl Fury a právě jsme vzlétali z heliportu ve Stark Industries.

,,Chudák hlídač. Za tu ztracenou uniformu, kterou mu Steve šlohl, asi bude mít dost velký problém." prohodila jsem, když už jsme byli ve vzduchu a letěli na New York.

,,Jo. Ukrást uniformu v muzeu může jenom Kapitán Amerika." uchechtl se.

Já na sobě měla černé džíny, černé upnuté triko, černé šněrovací polokozačky na podpatku, černou rozepnutou bundu a černé rukavice bez prstů, s chrániči na klouby. Vlasy mi volně padali na ramena.

,,Všem agentům S.H.I.E.L.D.u. Tady je Steve Rodgers." ozvalo se nám ve sluchátkách.

,,Hele. Kápo už začal s proslovem." ušklíbla jsem se.

Úkolem ostatních bylo proniknout na základnu. Maria měla na starost řídící, Sam se Stevem helliccariery a Natasha pronikla do světové rady v přestrojení jedné dámy z rady, kterou jsme, sice ne dobrovolně, ale přece, dostaly do bezpečí. Ještě nám poděkuje.

,,V posledních dnech jste o mě dost slyšeli. Někteří jste měli i rozkaz mě chytit. Ale je čas se dozvědět pravdu." na chvíli se odmlčel. ,,S.H.I.E.L.D. není, za co jsme ho měli. Ovládla ho totiž Hydra. V čele s Alexandrem Piercem. Týmy Striku a Insightu jsou v Hydře také. Nevím kdo ještě, ale jistě je jich víc. Možná stojí přímo vedle vás. Už téměř mají, co chtějí. Absolutní moc. Dali zabít Furyho...... A tím to neskončí. Pokud vypustíte ty heliccariery, bude Hydra schopna zabít všechny své odpůrce...... Musíme je zastavit....... Vím, že žádám o hodně, ale cena za svobodu je vysoká. A vždycky byla. Já jsem ochoten ji zaplatit. Pokud v tom budu sám, budiž..... Ale vsadil bych se, že nebudu." dokončil svůj dlouhý monolog.

,,To jsi měl předem vymyšlené, nebo jsi mluvil z patra?" ozval se tentokrát Sam.

,,Je to idol Ameriky. Tohle musí umět." začala jsem si ho dobírat. ,,Ukrást si všechna srdce pro sebe. Už ti chybí jen, aby všichni mávali vlaječkami s tvým obličejem a skandovali tvé jméno."

,,Ty si nedáš pokoj ani ve válce." ozval se trochu nakrknutě.

,,Znáš mě. Dokonalá za všech situací." usmála jsem se a Fury vedle mě se smíchem kroutil hlavou. ,,A Pierce nechte mě. Chci si taky trochu užít, když už jste mi všechno zakázali. A navíc si s nim chci něco vyřídit."

,,Jak to děláš, že jsi psychicky na dně a najednou jsi úplně v pohodě?" ozval se pro změnu Sam.

,,To je celá Kristin. Proto se jí agenti tak bojí. Dokáže to i opačně. Akorát, že se nezhroutí, ale rozpálí doběla." odpověděl za mě Fury. ,,A čím horší situace, tím horší kecy."

,,Že jsem si toho nevšiml dřív. Jste úplně stejný." ozval se udýchaně Steve. Očividně už běželi na ty lodě.

,,Já vím." přitakala jsem a věnovala se pilotování.

Byli jsme těsně před New Yorkem, když jsme uviděli vzlétat Heliccariery. 

,,Sakra." zaklela jsem. Museli je vypustit dřív.

,,Jak poznáme ty dobré od špatných?" ptal se Sam.

,,Ty špatní po nás budou střílet." odpověděl mu Steve pohotově.

Před námi se nad těmi loděmi spustila střelba.

,,Kapitáne?" ozval se za chvíli znovu. ,,Už jsem objevil ty špatný."

Kristin Stark: Love and Suffering (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat