6.üzgünüm

469 324 322
                                    

Yorumlarda çok destek olan sevgili kankama ithafendirmarullucigkofte

İyi okumalar~

"Kendinide maydonazlayıp yemekmi yaptın?"

"Ne alakası var?"

Keşke yüzüme bakmadan kapıyı açmasaydım.

"Yüzünün bir tarafı maydonazluyken nasıl durdun? hahaha her neyse sen al bu yemekleri ben yaptım. belki senin yemeklerin zehirlidir diye aç kalmayalım sonra hahaha"

Göz devirdim, tae bir bu iki sonra intikamımı alırım siz durun.

"Geç içeri, hadi. "

Elindeki poşeti alırken oda diğerleri gibi içeri gitmişti bir kaç Dakika kapı'da durup soluklandım. cidden şu yaşıma kadar erkekleri yanıma yaklaştırmadım eee bu da bu kadar yakınıma geldi normal yani diğer üyelerde yüzümü görmüştür kesin ah rezillik  kapıyı kapatıp ellimdekileri mutfağa koyup bende içeri geçtim. hepsi içerideki koltukları kapmışti bende sandalye'lerden birine oturdum. tae daha gelmemişti hoşgeldinizi birde burda dedim eee niye herkes birbirine bakıyor? ev sahibi sensin sen konuşup konu açacaksın eee ben ne diyeyim ki

"İşiniz yoktu değilmi? "

Rm " hayır boştuk bizi evine davet etmenede çok sevindik çok teşekkür ederiz. Demişti.

"Ev tam benim sayılmaz canım youra'nın emaneti"

"olsun."

"tae nerede kaldı?"

"acaba içine mi düştü?"

Jimin ve jungkook Aralarında konuşsalarda sesleri bana geliyordu gidip tae'ye benimmi bakmam gerekiyor? biraz daha bekleyelim belki gelir...

"Umay Türkiye'ye geri dönmeyi düşünüyor musun?"

Seokjin'in sorusu ile afalamıştım Dönmek istesem de şimdilik dönemezdim.

"Şimdilik gitmeyi düşünmüyorum neden sordun hyung?"

"merak ettim."

"vay be şirkettimizde bir türk var."

" evet ya jimin bahsederken bende şaşırmıştım birde Jin hyunga benziyormuşsun"

Jhope ve jungkook'un böyle konuşması beni biraz utandırmıştı.

"Şu konu benim için her zaman konuşulan bir konu armylerde beni çok benzetiyordu ama bilemiyorum... zaten dünyadaki çoğu insan birbirine benziyor bu doğal.

Jin: ben bile seni biraz bana benzetiyorum. 

"İyi o halde ben gidip masayı hazırlayayım. "

Hepsi arkamdan konuşurken mutfağa gitmeden lavaboya gidip kapıyı çaldım ama ses yoktu bir daha çalıp kısık sesle seslendim. ama yoktu acaba cidden küçülüp içinemi düştü. saçmalama hayal ne yapalım kapıyı açalım? açtım ve boş lan bu nereye gitti? acaba odama...yok canım ne işi var orda yok yok olmaz lan benim resimlerim orda var. hızla odaya gidip kapıyı açtığımda tae tuvalin üzerinde ki resime bakıyordu kurumuş olanların birinin üzerinde jin'in resmi vardı ki oda tae'nin elindeydi.

"Taee ne yapıyorsun?"

"Ne var ya telefon çalıyordu geldiğim de kapanmıştı bende bunları gördüm, ayrıca güzel çizmişsin.

"Sağol hadi dışarı çıkalım. "

"Dur bir Jin hyung'u neden çizdin?"

Ne var bias'ım içimden geldi çizdim.

𝕷𝖎𝖋𝖊 𝕿𝖗𝖎𝖆𝖓𝖌𝖑𝖊 "𝖑𝖆𝖇𝖎𝖗𝖊𝖓𝖙" 𝐾𝑖𝑚 𝑆𝑒𝑜𝑘𝑗𝑖𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin