Oy vermeyi unutmayın 🥰
İyi okumalar~
Karşımda ki şeyin yüzü yoktu yani vardı ama gölge gibiydi gözükmüyordu ama boğazımı sıkıyordu bunu hissediyorum.
Bir yandan son ses bağırıp bir yandan onu itiyordum elimin ona değmesi ile kaybolmuştu. Korkudan hala bağırıp yatak başlığına doğru büzülmüştüm. Kaybolması ile başka bir yerden çıkacak korkusu ile yorganı üzerimden fırlattığım gibi ışığı açmaya koyulmuştum ama ışığı açmadan yere kapaklanmış neyin beni düşürdüğünü umursamadan yerimden kalkıp hızla ışığı açmıştım. etrafa göz gezdirdiğimde o şey yoktu...nefes alışverişimi kontrol etmeye çalışıyordum. Belkide ateşim yüksek olduğu için kabus görüp bu kadar etkilenmiştim. Elimi anlıma götürdüğümde sıcaktı. Bir anda kapının açılması ile birde ona bağırıp yerimden sıçramıştım.Karşımda uykulu üyeler vardı Jin anam sen o tavayı ne ara aldın da geldin. Tae kumandanın elinde ne işi var?
Ne oldu lan kim var?"
Kocaman olmuş gözler ile onlara bakıyordum. Hepsinin elinde birşeyler uykulu gözler ile etrafa bakıyorlardı.
"Yürek mi yediniz lan çıkın ortaya!" Jungkook bu ses ne koçum.
"Bir şey yok ortada Umay iyi misin?"
"Neden bağırdın bir şey içeri filan mı girdi?
"Böcek mi gördün!
"Jin hyung böceğe niye o kadar bağırsın?"
"Şey ne bileyim ben..ba"
"Hyung sen ancak böceklere o kadar bağırırsın."
"Aahhhh umay ne oldu artık söyle uykum var."
"Ş-şey b-bu o-orda...boğazım"
Neden kekeliyordum. Üyeler bana dikkat ile bakarken gözümün önü kararmıştı. Bilincim kapanıyordu hissediyordum iyide neden ki..
🌚🌚🌚
Birinin beni dürtmesi ile gözlerimi aralamıştım karşımda Tae vardı. Yine odamda birileri bir rahat bırakın beni ya!
"Ne istiyorsun?"
"Yemek hazır seni çağırmaya geldim."
Hepsine hala kızgındım onlar yüzünden hasta olmuştum. Başım hala ağrıyordu.
"Git ye ben yemeyeceğim!"
"Jin hyung gelmezse eğer üstünde zıpla yinede onu getir dedi. Hem gelmezsen beni aç bırakacakmış."
Zıkkım ye banane
"Yemek yiyip yememen umrumda değil çekil git başımdan!"
Kocaman gözler ile bana bakıyordu.
"Gece ne oldu hatırlıyor musun?
Ne oldu? en son Jin ile kavga etmiştim oda kıyafetleri yüzüme fırlatıp gitmişti bu kadardı.
" Jin hyung'un ile olan kavgamı neden hatırlatıyorsun bak yine sinirlerim bozuldu!"
Aklıma atlet detayı gelin yanaklarım hafiften yanmaya başlamıştı.
"O değil.. ahh neyse hadi gel yemeğe."
"Mal mısın? Aç değilim yemeyeceğim diyorum."
"UMAY GELMEZSEN SENİ YİNE ISLATIRIM."
Bununda her yerde kulakları var! iyi geliyorum.
"Tamam git geliyorum haa o çatlak sesli ayı'ya de sessiz olsun kulakçıklarıma yazık oluyor sabah, sabah. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕷𝖎𝖋𝖊 𝕿𝖗𝖎𝖆𝖓𝖌𝖑𝖊 "𝖑𝖆𝖇𝖎𝖗𝖊𝖓𝖙" 𝐾𝑖𝑚 𝑆𝑒𝑜𝑘𝑗𝑖𝑛
Fanfiction[TAMAMLANDI] Bir grup genç vardı; geçmişleri bir olan, yaraları aynı yerden kaynayıp aynı yerden sarılan bir grup genç. Onlar çoğu zaman üzgün olduklarını göstermez her şeyi şakaya vururlardı ama geçmişleri böyle değildi. Ya geçmiş kapanmamışsa? Lif...