„-Megkeresem Jimint." – ezzel kiléptem az ajtón ott hagyva őket millió kérdéssel a fejükben. Tíz percig bolyonghattam az utcán mikor már teljesen kétségbe voltam esve, hogy sosem fogom megtalálni. A járdán sétálok könnyes szemmel és hívogatom Jimint de nem veszi fel és sehol sem találom. Már gondoltam mindenre, hogy elrabolták vagy, hogy csak eltévedt valahol. Nagyon remélem, hogy csak eltévedt és hogy itt van valahol a közelben.
Nem tudom, hogy mennyi ideig kereshettem Jimint de egy idő után a telefonja is ki lett kapcsolva. Megszólalt a telefonom én pedig reménykedtem, hogy Jimin hív, de nem... Hobi volt az. Felvettem.
-Jungkook... - Hobi hangja halk volt és párat szipogott. A háttérből halottam hogy Namjoon motyog valamit de Hoseok nem folytatta mondandóját.
-Hobi mi az?
-Gyere haza k... kérlek.
-Nem megyek addig haza, amíg meg nem találom Jimint! – Hoseok hangos zokogásba kezdett, amit egyáltalán nem akarok hallani mivel, nincs idegzetem erre.
-Szia Kook, Namjoon vagyok. – Nam kedvesen köszön, de mégis a hangjában van valami más. – Hobi kérlek, nyugodj meg... Hogy akarod, hogy megnyugodjak mikor Jimin...! (Remélem azért ezt így értitek, hogy hogy van) - Hobi újra sírni kezd viszont engem a név, amit mondott sokkal jobban érdekel.
-Mivan Jiminnel?!
-Kook ne kiabálj. – Nam hangja lágyan szólt, ami meg tudna nyugtatni, de most csak az, érdekel, hogy megtudjam, mi van Jiminnel.
-Mond már mivan Jiminnel?! Haza ment? Otthon van?! Kim Namjoon válaszolj már!
-Jungkook kérlek, nagyon figyelj rám... ne keresd Jimint.
-Mi? Miért? Mond már?!
-Jimin... Jiminnel már csak akkor fogsz találkozni ha... ha te is a mennybe jutsz...
-Mi? Nam ne ugrass.
-Kook... miután elmentél megkeresni Jimint feljött hozzánk az igazgató és elmondta, hogy... - Namjoon szipog párat és kis idő után folytatja – elmondta, hogy Jimin hagyott az igazgató úr asztalán egy levelet.
-Milyen levelet?
-Gyere, haza kérlek. Inkább olvasd el te magad. – nem gondolkodtam kinyomtam a telefont és rohantam a kollégiumba.
Mikor megérkeztem senki nem mondott semmit csak a kezembe adták a levelet. Elvonultam a Jiminnel közös szobánkba és az ágyra ülve olvasni kezdtem a Jimin által írott levelet.
YOU ARE READING
•A kollégium• {✓}
Romance。*♡Jikook✧*。 Park Jimin úgy dönt, hogy átköltözik egy kollégiumba messze az otthonától. Mikor odaér, egy szobába kerül három másik fiúval, ám az egyik fiú más, mint a többi. Jeon Jungkook először nagyon nem kedveli Jimint. De ennek ellenére is k...