Elindultunk a kollégium felé. Megakartam köszöni, hogy segített, de a szavamba vágott.
-Mi a faszért mászkálsz este egyedül??!!
-M..mert..elkellet menem..boltba.
-Miért nem Hoseok ment el!! Kifogom nyírni azt a hülyét. -most miért lett hirtelen ilyen?? Lehet csak felidegesítette az a fasz aki rám támadt. Míg vissza nem értünk addig hallgathattam Jungkook kiosztását, hogy soha többet ne mászkáljak este az utcán. Nem értem mi baja hisz eddig bunkó volt velem most meg hirtelen megvéd. Bementünk Hoseok és Namjoon szobájába, ahol Mina és Hoseok az ágyon ülve jókat röhögcsélnek.
-Óh sziasztok, mizus? -Kérdi Hoseok még mindig nevetve. Ezeknek meg mi bajuk?? Igaság szerint lehet túl sokat ittak.
-Ti csak itt ültök a seggeteken és jót vihorásztok. Miközben én szedem össze Jimint az utcán valami pedofil miatt!! -mindenki lefagyva néz felváltva rám és Jungkookra. -És ha nem megyek arra akkor észre vennétek hogy Jimin nincs itt mert éppen egy hülye fasz erőszakolja meg??!! -na erre én sem számítottam, ahogy Hoseok és Mina sem az arckifejezésük láttán. -Na igen most meg néztek mint a fasz a lakodalomban. -ezzel Jungkook erősen megfogta a csuklóm és áthúzott a mi szobánkba. Becsapta az ajtót, de a kezemet még mindig nem engedte el. Egyre erősebben szorította a csuklómat mire elhagyta a számat egy nyögés.
-Áhh..-néztem kezünkre aztán Jungkookra aki értetlenül nézett rám. -ne szorítsd ennyire a kezem. -Elengette a kezem és rám nézet.
-Bocs. -oh hogy Jeon kibaszott Jungkook tud bocsátatott kérni, igaz nem a legszebben, de elmegy. Persze ezt nem merem, neki elmondani kitudja, mit csinálna velem.
-Semmi baj...és köszi hogy megmentettél attól az embertől, de ha nem bánod én vissza mennék Mináékhoz. -nyitottam ki az ajtót de Jungkook vissza csapta és neki nyomott. -M...mit csinálsz??
-Még vissza akarsz menni azokhoz, akik pont leszarták, hogy mi van veled?? -nem válaszoltam csak megpróbáltam kiszabadulni fogságából, ami nem nagyon sikerült mivel durván vissza nyomot az ajtónak mire bevertem a fejem.
-Jimin ne szorakoz velem!! -csúnyán nézett rám, amitől kicsit megiettem.
-Most nem is csináltam semmit!! Csak kiakarok menni a barátaimhoz. -kezdek kiborulni ettől a gyerektől.
-Majd akkor mész ki innen, ha én azt megengedem.
-Miért is??
-Kezd nagy lenni a szád Jimin, csak vigyáz bene tömjemvalamivel. -elmosolyodik, nekem pedig kitágulnak a szemeim és lehet, nem csakén vagyok "kis perverz" ahogy ő mondja?? Nem törődve azzal, hogy én egyáltalánnem figyelek rá, kezd el rángatni az ágya felé. Mit akar ez velem azágyában??!! Nyugi Jimin nem csinál veled semmi rosszat
VOCÊ ESTÁ LENDO
•A kollégium• {✓}
Romance。*♡Jikook✧*。 Park Jimin úgy dönt, hogy átköltözik egy kollégiumba messze az otthonától. Mikor odaér, egy szobába kerül három másik fiúval, ám az egyik fiú más, mint a többi. Jeon Jungkook először nagyon nem kedveli Jimint. De ennek ellenére is k...