Első csók

782 54 3
                                    

Nehezen nyitogatom szembogaraimat. Próbálok felülni- talán egy ágyról-, de mikor teljesen, felülnék, iszonyatos fájdalom nyilall a fejembe. Nyöszörögve kapom kezem a fájós pontra. Mikor már úgy érzem, hogy nagyiból elmúlt a fájdalom akkor kezdek el nézelődni, hogy hol is lehetek. Nem kell sokat gondolkodnom, mert, ahogy körül nézek, észreveszem az ismerős tárgyakat a szobában. A kollégiumban vagyok. De... nem az én ágyamban?! Jungkook ágyában fekszem Jungkook pólójában!

-Felkeltél csipkerózsika? –kuncog Jungkook az ajtóban állva. Ijedten kapom Jungkookra tekintetem, amin ő-megint csak-jót kuncog. Elkezd felém jönni, de mikor már az ágy szélére térdel, én elkezdek hátrálni. Ő csak mászik jobban utánam. Mennék még hátrébb, de ebben az akadályoz, meg hogy Jungkook ráfog lábamra és maga alá húz.

-M... mit cs... csinálsz? –félve nézek mogyoró barna szemeibe, amiben- talán- vágyat fedezek fel. Jungkook nem mond, semmit csak elvigyorodik, és mohon ajkaimra kap. Meglepődtem a hirtelen jött érzésre, ami miatt elfelejtem viszonozni csókját, ami Jungkooknak nem annyira tetszhetett, mert ráharapott alsó ajkamra. Felszisszentem a fájó érzésre amit Jungkook ki is használt. A nyelvét átcsúsztatta szájüregembe és nyelve az enyémmel kezdett „hancúrozni". Csókunkat Jungkook telefon csörgése szakított félbe. Jungkook morogva vált el tőlem és telefonjáért nyúlt, amit egyszerűen kinyomott. Vissza hajolt hozzám és úgy nézte íriszeim mintha valamit keresni bennük.

-Gyönyörű vagy. –Jungkook még sosem mondott nekem ilyet. Mi történt vele addig, amíg távol voltam? Kipirultan nézek ajkaira, amivel azt érem el, hogy add egy csókot ajkaimra. Jungkook bal kezével pólóm alá nyúl, és ajkaimtól elszakadva kezdi el nyakamat behinteni puszikkal. Én pedig kezeimet vállaira teszem, és azt markolászva élvezem, ahogy kényezteti nyakam. Jungkook elkezdi szívni és harapdálni a nyakamat mire egy-egy nyögés hagyja el számat.

-Ahh Kuksih... -nyögöm ki becenevét, amit nem tudom mikor találtam ki. Jungkook elmosolyodik beceneve hallatán és erősen bele harap nyakamba. –Kuksih ne... harapdáljh! –Kook ez után nem harapdált inkább levette rólam felsőmet-, ami amúgy az övé- mikor levette rólam akkor tudatosult bennem, hogy nincs rajtam nadrág. Alsóm széléhez nyúl és elkezdi lehúzni rólam végig a szemeimbe nézve. De hát ezt a romcsi pillantott mi más tudná elrontani, mint Jungkook telefonjának a csörgése.

-Hogy a fasz kivan! –Kook elveszi a telefonját és megnézi, hogy ki hívta. –Mi van már?! –Vissza hajol hozzám és most már véglegesen lehúzza rólam alsómat. –Bassza meg Hoseok hagyjál már! –Kiabál Kook és idegesen ráhajol ajkaimra. Így hallom, ahogy Hoseok azt mondja, hogy „Mi olyan fontos hogy nem bírsz velem foglalkozni egy kicsit?!" – Kook erre elhajol tőlem és válaszol Hobinak.

-JIMIN! Képzeld százszorta fontosabb nálad az hogy most Jiminnel legyek szóval húzz a picsába Jung Hoseok!  

•A kollégium• {✓}Where stories live. Discover now