-Tudod azon gondolkoztam, hogy mekkora egy paraszt vagy velem, holott semmit nem tettem elened. -mondom neki mire megfordul és rám néz.-Még megkérdezed, hogy mit tettél? -lép párat előre és megáll előttem. -már mindent akkor elbasztál mikor ide jöttél ebbe a kollégiumba, az egész életedet elbasztad ezzel és ennek tetejében az én életemet is elbasztad. -kőzelebb hajol az arcomhoz, a szemkontaktust meg nem szakítva. -de ne merj el menni innen. -Na jó kezdek megint kemény lenni oda lent, ami nem a legjobb. Mondjuk ha Jungkook hozzám érne, akkor.....jó nyukszi van Jimin. -Világos Jimin?? -édes isten ahogy néz rám és ahogy kimondja ezt a két szót. Kezdenek nagy bajaim lenni oda lent. -.....mehetsz el innen!!??-ingerült hangja zőkent ki gondolatmenetemből, és észbe kapok, hogy kérdezet valamit.
-M...Mi??
-Te nem is figyeltél rám??!!
-S...sajnálom...-sajnálom hogy arra gondoltam az előbbi pár percben hogy milyen jó lenne ha kielégítenél. Hát igen ezt már nem merem el mondtam neki.
-Áh mindegy. -megfordult és itt hagyott engem. Látom, hogy haza fele megy és lehet nekem is így kéne tennem, mert Mina ott van Hoseokkal. Ami nem lenne baj ha Mina leszbikus lenne. Mina egy olyan személyiség hogy minden férfira rámozdul, aki jól néz ki és Hoseok elég dögös. Futva megyek haza-persze másik úton, mert eszem ágában sincsen ugyan arra menni, mint Jungkook. Haza értem és sirí csend volt a házban. Bementem a szobánkba ahol....Mina és Hoseok éppen az ágyamban feküdtek össze bújva??
-Ti meg mit csináltok?? -mindketten rám néznek, de eszük ágában sincs elengedni egymást.
-Szia Jimin jó hogy haza találtál és, Mina fázott, de a takaró nem volt neki elég így felmelegítem -magyarázza nekem Hoseok mire kikerekednek szemeim és rosszra kezdek gondolni a "felmelegítem"szó miatt.
-Jaj ne gondolj már rosszra Jimin!! -nyafog Mina de nem olyan hangon, mint ahogy szokott.
-Az esélytelen, ez a kis perverz Jimin mindig rosszra gondol -jön be a szobába Jungkook, engem fellökve. Na, ezt a parasztot!!
-Te márcsak tudod. -mosolyog rá Hoseok.
-Ne cukkolj már. Inkább menj a kis barátnőddel a te szobádba kufircolni. -Hoseok kimegy, Minát itt hagyva velem és Jungkookal. Jungkook ránk néz, aztán oda megy a szekrényéhez és leveszi pólóját így rálátást nyerek gyönyörűen, kidolgozott testére.
KAMU SEDANG MEMBACA
•A kollégium• {✓}
Romansa。*♡Jikook✧*。 Park Jimin úgy dönt, hogy átköltözik egy kollégiumba messze az otthonától. Mikor odaér, egy szobába kerül három másik fiúval, ám az egyik fiú más, mint a többi. Jeon Jungkook először nagyon nem kedveli Jimint. De ennek ellenére is k...