Hirtelen kinyitódott az ajtó és szembe találtam magam egy fiúval kiről leszűrtem hogy nem ő lesz az a nagyon kedves srác.
-Te meg mit akarsz itt?? -kérdezte a nálam nagyobb.
-Én....Jimin vagyok és.....-nagyon jól csinálod Jimin kezdj el dadogni ügyes vagy.
-Na jó ebből elég. Hoseok!!!!-Ide jött egy nagyon életvidám fiú, na, róla jobban eltudom képzelni, hogy ő a kedves fiú. -Őt rendezd, el én nem érek rá. -utasitotta a másikat és a nagyobbik elment.
-Szia Hoseok vagyok!! Miben segíthetek?? -istenem nagyon aranyos.
-Szia én Park Jimin vagyok. Én vagyok az új diák a suliban és.....
-Na ne te vagy aki itt fog velem együtt lakni!!!?? -kezdet el még jobban vigyorogni Hoseok.
-Öm...igen azt hiszem. Miért baj??
-Jézusom dehogy is. Na, jó ma nagyon jó volt a beszólásod. -"beszólásom"??
-Milyen beszólásom??. -Nemértem mire érti. Én nem szóltam be senkinek.
-Tudod az mikor le tanárnőzted a tanárunkat. -elkezdet nagyon nevetni én meg csak néztem, hogy oh, baszki tényleg volt ilyen. -Na mindegy gyere Jimin megmutatom a szobánkat. -Hoseok beinvitált és körbe vezetett. -Na szóval van egy kis gond...
-Micsoda?? -kezdek félni. Mondjuk annál nincs rosszabb, hogy le nőztem egy férfit.
-Hát az, hogy.....-kezdett bele Hoseok- szóval az van, hogy én Namjoonnal vagyok egy szobában te pedig......te Jungkookal.
-Oké de ez miért rossz??
-Mert ő az egész suli legrosszabb diákja és ő a menő srácok banda vezére. -Na de fasza!! Hogy lehetek ennyire balfasz?? Komolyan tuti bántani fog vagy épen este jól megbasz. Na, jó csak abban reménykedek, hogy nem fog észre venni, és hogy úgy csinál, majd mintha itt se lennék. -De nyugi Jimin nem fog bántani......elvileg.-"Elvileg" oh de meg nyugtató.
Hoseok azt mondta ne izguljak, nem engedi, hogy bántson engem Jungkook. Őszintén szólva félek tőle még úgy is, hogy nem találkoztam vele csak egyszer az ajtóban. Hoseok magamra hagyott, hogy kitudjak egyedül pakolni és azt mondta, hogy ha kell, akkor bármiben segít. Nagyon kedves, csak ez nem segít azon, hogy egy kurva dögös rossz fiúval kell egy szobában élnem. Jézus mikre gondolok. Nem nem, nem szabad, hogy ilyenekre gondoljak.
KAMU SEDANG MEMBACA
•A kollégium• {✓}
Romansa。*♡Jikook✧*。 Park Jimin úgy dönt, hogy átköltözik egy kollégiumba messze az otthonától. Mikor odaér, egy szobába kerül három másik fiúval, ám az egyik fiú más, mint a többi. Jeon Jungkook először nagyon nem kedveli Jimint. De ennek ellenére is k...