Nyaklánc

766 50 5
                                    


Mina, Hoseok és én haza felé tartunk mikor is eszembe jut, hogy a tornateremben hagytam a nyakláncomat.

-Vissza kell mennem érte.

-Majd elhozod holnap, mindjárt itthon vagyunk, és te vissza akarsz menni?? -nyafog Hoseok mivel ő már otthon akar lenni és írná a dalait.

-De én vissza rohanok, ti pedig nyugodtan menjetek haza. -mondom nekik miközben elkezdek vissza futni a tesi terembe.

-Nem is mentünk volna veled!! -kiabálja utánam még Mina -de kedves tőle- Mikor oda értem már zárva volt a terem.

-Oh hogy a picsába bele.

-Ezt keresed?? -kérdezi valaki mire megfordulok és ott áll előttem Jungkook a nyakláncomat lóbálva. A nyakláncomért nyúlnék de Jungkook gyorsan felemeli kezét így alacsonyságom miatt nem érem el. –a,a, nem kapod meg. -persze még megmondja, hogy nem kaphatom meg a saját nyakláncom.

-De az az én nyakláncom és nem a tiéd. -probálom elérni, de túl magas hozzám képest. Elkezdek ugrálni, de így sem érem el, Jungkooktol pedig kapok egy gúnyos mosolyt. -most meg mit vigyorogsz?? Add ide a nyakláncom és kész.

-Annak ára van. -akaratlanul is rosszra gondolok. Elképzelem, ahogy Jungkookot "leápolom" a szertárban -márha nyitva lenne-, erre a gondolatra a vér elkezd bennem lefelé irányulni mire a farkam megrándul. -Min gondolkodsz ennyi ideig??

-Ömh...khm..s..semmin...

-Jolvan, majd valamikor vissza kapod a nyakláncod. -ezzel sarkon fordult és elment volna, ha nem szólok neki:

-Tudod azon gondolkoztam....



•A kollégium• {✓}Место, где живут истории. Откройте их для себя