Jimin pov (Kedd)
Másnap reggel, komásan blatyogok ki a konyhába ahol, mint mindig Hoseok főzőcskézik valamit.
-Jóreggelt Hobi.
-Neked is Jimin. Kész a reggeli szóval, ha gondolod, ehetsz. -magyaráz közben megterít az asztalon.
-Rendben, köszönöm. -leültem egy tetszőleges helyre, és elkezdtem falatozni az ételt, ami idő közben, Hoseok rakott elém.
-Jóreggelt mindenkinek!! -jön be Namjoon, mögötte Jungkookal. Leülnek ők is és Hoseok is.
-Ma van a nagy nap. –töri meg a csendet Hoseok. Namjoon elkezd vigyorogni, Jungkook pedig....nem is tudom, semmit nem lehet levenni az arc mimikájáról.
-Milyen nagy nap?? -nézek kérdőn Hoseokra.
-Ajh szegények. Ma van a nap, hogy mától nem kell iskolába menünk péntekig. De neked és Jungkooknak még kell. Szóval én és Namjoon nem leszünk itthon mivel, megyünk kiélvezni a suli mentes napokat. -magyaráz boldogan Hoseok.
-Ja, szóval, ha lehet, ne gyújtsátok fel a lakást. -figyelmeztet minket Namjoon, mint valami apuka.
-Ketten lesztek itthon, szóval, ami fontos: nem felgyújtani a lakást, elviselni egymást, tanulni rendesen, és a legfontosabb ami Jungkook hozás szól, szóval figyelj.. -atyám Hoseok.
-Figyelek. -mondja unottan Jungkook.
-Ha lehet, ne dugd szét Jimin seggét. -folytatja Namjoon.
-HOGY MIVAN!!?? -adunk hangot magunknak egyszerre Jungkookal.
-Jolvan nyugi van csak vicc volt. -kezd el nevetni Namjoon.
-Nem, én ezt komolyan gondolom. -mondja Hoseok fúl komolyan. -igérd meg Jungkook.
-Nem ígérhetek semmit. -kacsint rám Jungkook, amitől eszméletlenül dögös.
Ez után senki nem szólt semmit, aminek örültem. Hoseok és Namjoon elkezdték pakolni a holmijukat, és hát én....itt rohadok az iskolapadban, Mina mellet, aki már vagy ezerszer megkérdezte, hogy mi van velem. Ja, hát Jungkook mondata után nem nagyon tudtam figyelni órán. Egyfolytában az járt a fejemben hogy "miért mondhatta azt, amit??"
ESTÁS LEYENDO
•A kollégium• {✓}
Romance。*♡Jikook✧*。 Park Jimin úgy dönt, hogy átköltözik egy kollégiumba messze az otthonától. Mikor odaér, egy szobába kerül három másik fiúval, ám az egyik fiú más, mint a többi. Jeon Jungkook először nagyon nem kedveli Jimint. De ennek ellenére is k...