"Ismeretlen"

720 42 3
                                    

  Jimin pov (Szerda) Soobin (TXT) , Felix (Stay Kids)

Egész keddi nap csak unatkoztam. Semmi izgi nem történt-csak ugye Jungkook mondata- Jungkookal aznap nem beszéltem.

Mára viszont egy jó kis programot terveztem Minával- meg pár haverral- a terv az az, hogy nem megyünk be a suliba, hanem elmegyünk egy jót bulizni. Most én, Mina és Felix az autóban ülünk, Soobin pedig vezeti az autót. Már reggel 4:00-kor eljöttünk mivel nem olyan közel van, az a szórakozó hely ahova megyünk. Meg nem akartuk, hogy bárki észre vegye, hogy reggel még ott vagyunk utána meg már nem-az iskolában- már 6:00 óra van, és még mindig nem vagyunk ott. Miközben utaztunk- és nincs, jobb dolgom- elővetem a telefonom és elkezdtem rajta nézegetni az értesítőket. Meglepően sok volt- főleg egy ismeretlen számtól. Tíz nem fogadott hívás. Oké ez nem sok. De ez az ''ismeretlen" honnan tudja a számom, és mit akar tőlem annyira? Nem tudtam ezen nagyon sokat töprengeni mivel Felix kikapta a kezemből a telefonom.

-Süket vagy? Már vagy ezerszer szóltam, hogy itt vagyunk.

-Mindenki tudja, hogy mi süketít. –Soobin perverzen elvigyorodik. Mina és Felix hangos nevetésbe kezdenek.

-Mi? Mi süketít?

-Majd kérdezd meg Jungkookot. –Mina kajlán elvigyorodott. Ez után nem beszéltünk erről, inkább bementünk a szórakozó helyre. A zene hangos volt a lányok pedig a rúdon táncoltak. Soobinnak és Felixnek ez tetszet, de én és Mina ezt nem mondhatjuk el magunkról. 


•A kollégium• {✓}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora