Mi bajuk van??

813 49 0
                                    


Jungkook ránézett a kezünkre és utána rám nem túl kedves nézéssel.

-Enged el a kezem most!! -parancsolt rám mire gyorsan elvettem a kezem a csuklójáról.

.S...sajnálom. -lehajtottam a fejem és folytattam. -é..én csak azt ...szerettem volna kérdezni, hogy...miért vagy velem...gonosz??. -mikor befejeztem ráemeltem a tekintettem. Pár percig egymás szemébe nézve álltunk ott de Namjoon elcseszte ezt a romcsi pillantott. Várjunk, hogy mi??!! Tudom magamról, hogy meleg vagyok, de nem kedvelhetem meg Jungkookot két nap alatt úgy, hogy nem is ismerem.

-Jungkook mi a faszomért ittál megint annyit este??!! -kiabált rá Jungkookra Namjoon. -utána meg nekem jössz rinyálni hogy nem hagynak békén a csajok, mert mindegyikkel basztál!! -nekem ezt biztos hallanom kéne?? Ömh lehet, hogy most el kéne mennem??

-Ne kérj számon, mert nem vagy nekem senkim!!! És ha mindegyik lányt, aki ott volt megbasztam akkor mi van??!! Hát kurvára semmi. Ne foglalkozz velem, mert ez nem a te dolgod!!

-Nem fogok foglalkozni a szarjaidal, amit keversz magadnak, de akkor ne is várd el, hogy tiszteljelek és hogy benne maragyak a bandába. -Namjoon kiviharzott az egész házból. Jungkook pedig még motyogott valamit aztán megfordult és megint elkezdett bámulni.

-Ömh..én azt hiszem, most megyek. -gyorsan berohantam a szobánkba, de még pont halottam hogy Jungkook utánam kiabálja, hogy:

-Ne fuss, mert pofára esel!! -oh de kedves. Most van 10:00 óra szóval elkezdtem össze készülődni. Ahogy halottam Jungkook még itthon van. Kb. 20 perc múlva kész lettem, de még így is volt róhat sok időm. Telefonoztam mikor halottam hogy valami össze tört. Felálltam és körbe mentem a házban hogy megnézem hol és mi történt. Beértem a fürdőbe ahol Jungkook a csapnak támaszkodót. Addig nem vettem észre az össze tört tükröt, míg meg nem néztem, mint néz Jungkook annyira.

-Jól vagy?? -kérdeztem tőle aggodva -mert hát nem festett valami jól -Jungkook rám nézett aztán vissza a tükörre. -Segítsek valamiben??

-Nem nem vagyok jól és nem nem kell segítened majd Hoseok összetakarít.

-Nem gondolod, hogy néha segíthetnél neki egy kicsit, mert amióta itt vagyok, azt látom, hogy Hoseok csinál mindent -Jungkook rám nézett aztán neki lökött a falnak és megtámaszkodott a fejem mellett........


•A kollégium• {✓}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora