Vallomás

777 47 2
                                    


Egész tesin egybe voltunk Jungkook osztályával, ami egy részben jó volt, de egy részben rossz is. Nem beszéltünk, ami kicsit rosszul eset, de viszont Hoseok amikor tudott akkor oda jött hozzám, ami kedves volt tőle. Minával azt beszéltük, hogy milene ha átjönne hozzánk -mármint a kollis kis szobánkba -tesi után tervezem megkérdezni a fiúkat, hogy nem zavarná-e őket, ha átjönne Mina. A tanár utunkra engedett minket-hála az égnek-és rohanok átöltözni, hogy minél előbb haza, tudjak menni -Minával-

-Hé Hoseok!! -rohanok utána Minával a nyomomban.

-Igen Jimin??

-Nem zavarna titeket ha Mina átjönne?? -kérdezem tőle mire ő Minára néz és elmosolyodik.

-Nem zavar, nyugodtan jöjjön át. -mosolyog kedvesen még mindig Minát nézve. -de viszont nem tudom, hogy Jungkook és Namjoon mit fog szólni hozzá.

-Oh ténleg....elfelejtettem. -ránéztem szomorúan Minára aki ugyan úgy néz vissza rám.

-De ha Jungkookot zavarnátok, akkor mehettek az én szobámba. -mondja Hoseok, és áldom az istent, hogy ne gondoljon rosszra.

-És mi van Namjoonnal?? -kérdezi Mina, Hoseokot nézve, ami kicsit kezd idegesíteni, mert Hoseok is Minát nézi.

-Ha minden igaz ő nem lesz otthon, mert megy a férfijához. -mikor kimondja Hoseok ezt az egy mondatott nekem kikerekednek a szemeim.

-Pasia??!! -egyszere kérdezzük Minával.

-Igen Namjoon meleg, ahogy én is. -mivan?? Jó szóval Namjoon és Hoseok is melegek, mint én. Oké akkor lehet most nekem is el kéne mondanom, hogy meleg vagyok??

-Ömh....én...-ajh nem merem, mi van ha ez miatt itt hagynak?? Hoseok biztos, hogy nem mert ő is meleg, de mi van Minával ő biztos itt hagy.

-Miaz Jimin?? -kérdezi Mina kíváncsian.

-Hát...én is...meleg vagyok...-ajh de kínos, most mindegyikük rám figyel. -ugye nem baj??

-Dehogy Jimin!! -nevet fel Mina. Most valamilyen szinten megkönyebültem. Már csak az hiányzik, hogy Mina kinyögje, hogy ő meg leszbikus.

-És mióta tudod, hogy meleg vagy?? -kérdezi tőlem Hoseok.

-Körübelül úgy.....általános iskola óta.



•A kollégium• {✓}Where stories live. Discover now