"Park Jimin..."

788 44 10
                                    

Jungkook pov

-Kook mi van veled? -kérdi tőlem Tae. Ő a legjobb barátom. Sokat segít, ha rossz kedvem van.

-Semmi, csak gondolkodok. -kérdőn néz rám, amivel azt kérdezi, hogy min gondolkozok. -csak Jiminen.

-Az új szobatársatokon?? -bólintok egyet- Akkor kezdj el mesélni.

-Ma van a nap, hogy Namjoonék nem lesznek itthon péntekig. És reggel Jiminnel erről beszéltek és tisztázták velünk, hogy míg nincsenek, itthon addig mit ne csináljunk stb. A lényeg hogy Namjoon mondta, hogy a legfontosabb hogy ne dugjam szét Jimin seggét és...-Tae félbeszakít, ahogy meghalja mit mondtam.

-Várjál! Hogy mivan??!! -akad ki teljesen barátom. -és Jimin hogy reagált??

-Úgy ahogy te. De a lényeg hogy Hoseok mondta, hogy ígérjem meg én meg....hát..azt mondtam, hogy nem ígérhetek semmit. -Taenak/nek elkerekednek a szemei, utána pedig mindent tudóan elvigyorodik.

 -Taenak/nek elkerekednek a szemei, utána pedig mindent tudóan elvigyorodik

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Neked tetszik Jimin.

-Mi?? Nem, dehogy. Csak jól néz ki és ennyi.

-Ja jól néz ki és ezért áll fel rá a faszod. -bologat, mint valami bólogatós kutya.

-Dehogy, te hülye!!! -vágom oldalba mire feljajdul, de rendezi vonásait és rám néz fúl komolyan.

-Míg nincsenek otthon Namjoonék, addig kell megdugnod. -sutogja fülembe, és kapva a lehetőséggel vágom fejbe ezt a nyomorúltat. -áúú!!

-Nem akarom megdugni!

-Ja persze. Tudom, hogy azt akarod, és hogy teljesen elcsavarta az a gyerek a fejed. Hülye kis picsa az a gyerek. -mormogja a végét.

-Nem egy hülye picsa!! -szólok rá ingerülten.

-Úgy tudtam. Nyugi nem gondoltam komolyan, csak nézd, már meg úgy véded, mintha a férfid lenne.

-Ja szóval már ott tartunk hogy tesztelsz is engem.

-Park Jimin....ismerős a neve. -tűnödik el Tae, amin jót nevetek.         








•A kollégium• {✓}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang