„Kedves Igazgató Úr. Park Jimin vagyok ××××× iskola kollégiumában a 14-es szobában tartózkodtam az elmúlt pár hétben/hónapban. Kérem, miután ezt a levelet elolvasta adja át a szobatársaimnak a levelet, hogy ők is megtudják mi is történt velem. Ma mikor ti ezt olvassátok már senkivel nem találkoztam. Tegnap 23:59-kor távoztam a kollégiumból. Jungkook mellől kimásztam az ágyból nehéz volt, mert szívem szerint még néztem volna, ahogy olyan aranyosan alszik. Elmentem a Jamsu Bridge hídhoz és felmásztam a legtetejére. Tudtátok, hogy nagyon gyönyörű hajnalban kivilágítva a Jamsu Bridge híd? Mielőtt elmondanám, hogy mit is keresek, én itt előtte szeretnék pár szót mondani nektek. Igazgató Úr nagyon szépen köszönöm, hogy segített nekem mindenben bármit kértem. Köszönöm, hogy már szinte a nevelő apám volt. Jung Hoseok tudd, hogy nagyon imádlak, és hogy nem szívesen hagylak egyedül azzal a két majommal a kollégiumban. Köszönöm, hogy minden reggel finom reggelivel vártál, hogy mindig elpakoltál helyettem is. Egy csodálatos személy vagy az életemben és remélem, hogy teljesül az álmod miszerint híres rapper leszel és hamarosan J-Hope ként fognak nevezni a rajongóid. Kim Namjoon te vagy a világon a leg balfaszabb ember... ne vedd sértésnek tényleg. Nagyon szeretlek és sajnálom, hogy nem lehetek, ott mikor megkéred SeokJin kezét, de kérlek legyetek örökké boldogok együtt. Jeon Jungkook... sajnálom, hogy csak úgy lelépek. Kérlek ne híd, hogy ez miattad van és egyáltalán nem bántam meg a múlt estét. A legszebb éjszakám volt. Bánom, hogy ezt nem személyesen mondhatom el neked, de szeretlek és remélem, hogy ezek után találsz, majd egy hozzád való személyt, akit mindennél jobban fogsz szeretni... nagyon bánom, hogy nem én vagyok, az a szerencsés személy ki a minden napjait veled töltheti. Kérlek, mindannyian jegyezzétek meg: „Sosem foglak elfelejteni benneteket"
Szeretettel Park Jimin."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
•A kollégium• {✓}
Любовные романы。*♡Jikook✧*。 Park Jimin úgy dönt, hogy átköltözik egy kollégiumba messze az otthonától. Mikor odaér, egy szobába kerül három másik fiúval, ám az egyik fiú más, mint a többi. Jeon Jungkook először nagyon nem kedveli Jimint. De ennek ellenére is k...