1.

3.6K 59 0
                                    

Harper Brooklyn:

Už od malička jsem zbožňovala krasobruslení a balet.

Bylo to mojí velkou výhodou, protože jsem vlastně mohla dělat oboje, v obouch jste potřebovali ladnost, krásu a především smysl.

Má maminka je bývalá krasobruslařka, takže by se dalo říct, že mě k tomu už od malička vede. Tatínek je pro změnu realitní makléř a, když byli oba dva bezdětní, tak se mu povolání maminky nelíbilo.

Toleroval balet, ale když jsem poprvé obula brusle na led, tak jediný kdo při mě stál a podporoval mě, byla moje maminka, mladší brácha a starší sestra.

Lucas byl jen o dva roky mladší než já, Takže mu bylo šestnáct, věnoval se v létě fotbalu a přes zimu zkoušel hrát hokej.

Elizabeth, které říkáme většinou: Liz, El a když jí chci opravdu naštvat, tak jí říkám Elizabetho nebo Beth.  Je o rok starší, a baletu se věnuje už od patnácti a je jí devatenáct.  Občas chodí plavat.

Jsme holt všichni ze stejného těsta.

Justin Bieber:

Měl jsem čerstvě po maturitě a za pár měsíců oslavím dvacet let. Přemýslel jsem, že bych šel studovat vysokou školu, ale to bych se nesměl chytit hokejového týmu.

Možná časem nějakou dodělám, ale v dohledné době to v plánu rozhodně nemám.

Chci si užívat ledu pod nohami, jásot fanoušků, teplá těla dívek.

Vždy jsem byl tak trochu rozmazlenej, protože jsem měl od rodičů naprosto vše na co jsem si ukázal a proto to teď nesmí být jinak. Jen je rozdíl v tom, že za věci, které chci si platím sám.

Kdysi na škole jsem se dostal s klukama v rámci tělesné výchovy na led a hráli jsme hokej, naučil jsem se lépe bruslit a každou zimu jsme jenom tak pro zábavu hráli na zmrzlém rybníku.

Můj otec za mlada byl opravdu dobrý hokejista a mamka krasobruslařka.

Než oba založili kurzy pro děcka, která se vše učí. Stala se z toho menší firmička, která dost vynáší.

Mám také dva sourozence, skoro patnáctiletého bratra, který je stejně jako já a táta blázen do hokeje a sestru, která si také občas zajezdí na ledě, ale nic velkého.

Vždy byla skromná a stydlivá ohledně takových věcí.

Vlastníme stadion s ledem.

Takže se opravdu špatně nemáme.

Jsem zvědavá kolik lidí tenhle můj rozmar chytne a zabaví, když jsme doma. Nevím jak části budou vycházet. 😍😃

ICE LoVE✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat