Justin Bieber:
Harper na mě zírala skoro jako kdybych byl ďábel. Podal jsem jí kelímek kávy, která by mohla zahřát její malé tělo a také zabalenou bagetu.
Vše jsem objednal z auta u okýnka, Harper se nelíbilo, že by semnou někam šla a nebo, že by si odemně něco vzala. Chtěl jsem věci urovnat, abych nepůsobil jako ten největší kretén planety, ačkoliv jsem ním byl.
Zastavil jsem na parkovišti a nechal auto ve stejně vyhřátém stavu, aby jí nebyla zima. Neměl jsem v plánu jí unést nebo něco takového, jenom si s ní promluvit a poté jí zavést domu.
,,Chci jet domů." řekla doticha a vypadala zmateně. ,,Dobře." řekl jsem jednodušše.
Ale místo toho, abych probudil motor k životu, tak jsem rozbalil svou bagetu a ukousl si zní.
,,Chtěl bych se omluvit za ten můj včerejší výstup, takové chování k holce se netoleruje." Dostal jsem ze sebe s pohledem před sebe, nesnášel jsem se někomu omlouvat, bylo to pro mě těžké. Nic neříkala.
,,Tvá máma ukradla všechen majetek mé mámě, přebrala jí tvého otce a moje máma, která rozjela trenérskou službu o ní přišla, přišla o všechno, jenom proto, že tvoje máma si to vzala." Myslel jsem, že se zadusím vlastním kouskem bagety, jak se opovážila mi říkat něco takového. ,,Vysvětli mi proč teď lžeš." Můj hlas byl hrubý, zamrkala proti světlu z lampy nad námi. ,,Nelžu, vyprávěla mi to matka před pár dny, proto jsem taky skončila, když se zeptáš svojí mámy určitě ti to po nějaké době prozradí." Harper také vypadala napruženě, ale ne tak jako já.
Zahodil jsem bagetu na zadní sedadla a nastartoval auto, abych tuhle lhářku dovezl domu. Jak se vůbec opovažuje?
,,Jsi jenom prolhaná lhářka, tak jako všechny ostatní holky." Nadával jsem snad celou cestu, Harper narozdíl odemně vypadala klidně, ale uvnitř ní to určitě vařilo vzteky. ,,Tak jí zavolej a zeptej se." Řekla s pohledem, který padl na mě, byl to vyzívavý pohled. Nebudu jí tady předvádět scénku s nějakým hovorem, na to jsem byl dost starý. ,, Zapomeň."
Přibrzdil jsem před jejím barákem a snažil se udržet své nervy, abych jí z toho auta nevystrčil.
,,Jsi nemožnej, víš to? Radši jdi do háje." Držela se od toho, aby nekřičela, ale nějak se to nevedlo. Vystoupila z auta a třískla dveřmi, jenom proto, aby mě více naštvala.
Chtěl jsem vystoupit a dát jí facku, aby se probudila. Stalo mě to veškeré sebeovládání, ale z auta jsem přeci jenom vystoupil.
,,Co s tím mlátíš? Víš kolik to auto vůbec stálo?" Křikl jsem a obešel vůz, abych se podíval na případné poškozeniny, Harper už stála u vchodových dveří a něco hledala v kabelce. ,,Nevím, já jsem nikdy neměla ukradené peníze." Ta holka šlapala po velmi tenkém ledě, co si to vůbec dovoluje? Vyšel jsem jejím směrem.
Hádali jsme se, než někdo vylezl ze dveří.
Harper Brooklyn
,,Co se to tu děje?" Vylezla mamka, jenom v županu s vlasy v rozcuchu.
Podívala se mezi mě a Justina, na její tváři se usadila realizace než mi dala tvrdý pohled, pravděpodobně si teď myslela, že jsem šla proti ní a dělala s Justinem Bůh ví co.
,,Mladý muži, opustě můj pozemek a nechte mojí dceru na pokoji." Skřížila paže na hrudi, Justin nevypadal vystrašený.
,,mami, není to tak jak to vypadá." Bojovala jsem s další vlnou stresu a vzteku. ,,Ne? A jak to tedy vypadá?" Zněla opravdu naštvaně.
,,Vaše dcera říká lži, má matka nikomu nic neukradla." Bylo hezké, že bránil svoji mámu, ale dělal to na špatném místě. ,, Evidentně nemáte dostatek informací, vaše matka mi skutečně vzala všechno co se dalo. Zeptejte se jí a teď odejděte." Chmátla po mé ruce a vtáhla mě do domu.
,,Hajila jsem tě." Řekla jsem rychle.
ČTEŠ
ICE LoVE✔️
Teen Fictionledová princezna & ledový princ. Krasobruslařka & Hokejista. každého svírá nějaké tajemství, kdy a jak se provalí? JBaML